jammerquote:Op maandag 9 maart 2009 18:53 schreef Vork het volgende:
Ik had het helemaal niet over een spelende vrouw
Nee, ik had zo'n gevoel dat ik eerst nog even langs moest gaan bij de supermarkt voordat ik dat zou doen. En gelukkig maar.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:58 schreef golfer het volgende:
Scheelt in ieder geval weer opnieuw alle pasjes aanvragen, Steer. Of had je ze al geblokkeerd?
Párdon? Ben je al bij een medische professional geweest?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:44 schreef kaasplankje het volgende:
Oeps! ben net geschept door een auto, om 17:30 ong.
Ik reed rechts van de weg en wilde aan de overkant van de weg een straat in, en ik keek niet goed over mn schouder. Er kwam een auto aan en boem! Ik over de motorkap en op straat & mn fiets kletterde tegen de grond.
Ik heb niks behalve a few scratches maar in mn frame zit een dikke deuk in de staande achtervork![]()
en hij was zo mooi..
Ik kan er nog wel mee fietsen btwhij spoort nog wel.
![]()
De bestuurder van de auto kende ik nog ook, want ik kom regelmatig bij haar op 't werk een pakketje brengen ( al 6 jaar ofzo) Zij was best geschrokken en die auto had alleen een paar krasjes geloof ik.
Ja best bizar eigenlijk, die auto had geen terreinwagen met een bullbar moeten zijn; dan had ik nu vast hoofdpijn gehadquote:
Oh wat goed!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:Papa is weer thuis
Met een kaal stuk hoofd en een gaasje tegen het gat geplakt
Waarom hebben ze niet even gebeld dattie gevonden was?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik had zo'n gevoel dat ik eerst nog even langs moest gaan bij de supermarkt voordat ik dat zou doen. En gelukkig maar.
't was de Em-Té he, niet de AH. De Em-Té heeft überletharigische medewerkers die het werkelijk geen ene reet uitmaakt wat er in de winkel gebeurt. Ik heb altijd expres een briefje met naam, telefoonnummer en e-mail op een opzichtige plek in mijn portemonnee, dus als ze wat actiever waren geweest, had het zo gekund.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niet even gebeld dattie gevonden was?
Geen finder's fee dus?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
't was de Em-Té he, niet de AH. De Em-Té heeft überletharigische medewerkers die het werkelijk geen ene reet uitmaakt wat er in de winkel gebeurt. Ik heb altijd expres een briefje met naam, telefoonnummer en e-mail op een opzichtige plek in mijn portemonnee, dus als ze wat actiever waren geweest, had het zo gekund.
Maargoed, wel fijn dat ze hem bewaard hebben, uiteraard. Een gegeven paard moet je niet in de bek proben.
Ach dom van mij. Ik had haar op haar mond moeten kussen - onbetaalbaar voor haar.quote:
ik had zoiets dus vanmiddag gepost, maar dacht dus dat dat weer te voorbarig zou zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't was de Em-Té he, niet de AH. De Em-Té heeft überletharigische medewerkers die het werkelijk geen ene reet uitmaakt wat er in de winkel gebeurt. Ik heb altijd expres een briefje met naam, telefoonnummer en e-mail op een opzichtige plek in mijn portemonnee, dus als ze wat actiever waren geweest, had het zo gekund.
Maargoed, wel fijn dat ze hem bewaard hebben, uiteraard. Een gegeven paard moet je niet in de bek proben.
Nou, weet je wat grappig is? Hier heb je de AH en Em-Té vrijwel tegenover elkaar op hetzelfde plein. De AH is altijd ueberdruk met shoppende mensen, jong, oud, etc. Vakkenvullers zijn constant bezig de planken te replenishen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had zoiets dus vanmiddag gepost, maar dacht dus dat dat weer te voorbarig zou zijnmaar hier in Nijmegen heb ik precies dezelfde indruk
Blijkbaar wordt er dan toch wel ergens geld verdiend anders zou zo'n winkel nooit blijven bestaan denk ikquote:Op maandag 9 maart 2009 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, weet je wat grappig is? Hier heb je de AH en Em-Té vrijwel tegenover elkaar op hetzelfde plein. De AH is altijd ueberdruk met shoppende mensen, jong, oud, etc. Vakkenvullers zijn constant bezig de planken te replenishen.
Bij de Em-Té valt meteen één ding op als je binnen bent: er is geen mensch.Geen winkelende mensen, geen vakkenvullers, en een gapende cassière. Tel daarbij op dat de Em-Té gewoon een groter oppervlak en assortiment heeft, snap ik niet dat de winkel er nu (en vroeger, toen het nog de Edah was) nog is.
Ik kom er uitsluitend omdat ze erg goede entrecotes verkopen voor 9.99 EUR per kg. De Em-Té wint wel vaker versprijzen voor vlees en groente, maar ik heb altijd het gevoel dat ze 80% van hun voorraad weg moeten gooien omdat niemand het koopt
Een vissenkus had toch zeker wel gekund?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach dom van mij. Ik had haar op haar mond moeten kussen - onbetaalbaar voor haar.![]()
Er ligt verdacht veel wit poeder op de bakkerijafdeling.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er dan toch wel ergens geld verdiend anders zou zo'n winkel nooit blijven bestaan denk ik
Oh! Herkenbaar! Soms bieden ze hier wel eens een schaaltje fruit aan, aan de kinderen (A4 uitgeprint velletje erbij: "Geef uw kind een gezonde traktatie" ) en dan zie ik idd een beschimmelde mandarijn, een zwarte banaan en een tros druiven die zó in de Canei kan.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
de Em-Té is hier ronuit slecht..
vorige keer even binnen gelopen omdat ze iets niet bij de Lidl hadden aan groente, en heb daar heel even gekeken naar de half verrotte tomaten, squishy courgettes en uitgelopen knoflook, maar toen snel weer naar buiten gelopen
Das kut! hoog?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb nét het Bluezze-boek uitAlleen jammer dat het A) zo kort is en B) een niet happy genoeg eind heeft
Oh. En paps heeft koorts
Ja, het is kort. Ooit schrijf ik nog het vervolgquote:Op maandag 9 maart 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb nét het Bluezze-boek uitAlleen jammer dat het A) zo kort is en B) een niet happy genoeg eind heeft
Oh. En paps heeft koorts
Nou, ik denk dat Plenkie de gelukkigste is heur.quote:
Ik ben niet op mn koppie gevallen CF, alleen wat schaafsels op mn heup, elleboog & enkel geloof ik.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Jeutje Kazerd! Daar ben je goed afgekomen, danHou je jezelf goed in de gaten, de komende dagen? Op hoofdpijn enzo?
Lein, fijn dat paps weer thuis is, joh
Ach, die paar hersencellen kan ie best missen, toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Strenge zuster Lein heeft vastgesteld dat het letsel zich beperkt tot wat oppervlakkige schaafwonden, een gedeukt ego en weer wat hersencellen minder. Niks aan het handje dus
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:09 schreef golfer het volgende:
Ach, die paar hersencellen kan ie best missen, toch?
Als de rest van z'n lichaam nerven nog maar functioneert.
Over de rest van het lichaam kan ik vanuit professioneel perspectief op dit moment geen uitspraken doen wegens te weinig onderzoeksgegevens. Deze zullen wellicht later deze week beschikbaar zijn. De patiënt heeft op dit moment thee en bedrust nodigquote:Op maandag 9 maart 2009 22:09 schreef golfer het volgende:
Ach, die paar hersencellen kan ie best missen, toch?
Als de rest van z'n lichaam nog maar functioneert.
Heerlijk hoor. Zo'n eigen pleegzuster bloedgeilwijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
De patiënt heeft op dit moment thee en bedrust nodig![]()
BedRUST! Geen bedSPORT! Vanuit medisch perspectief is het op dit moment onverantwoord om dhr. K. Aasplankje aan enige vorm van fysieke inspanning te onderwerpen.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef golfer het volgende:
Heerlijk hoor. Zo'n eigen pleegzuster bloedgeilwijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |