En gezonder dan (als?) Becelquote:
Oh ja, vergeten erbij te zeggen, Willem Beukelsstraat 55. Toen ik mijn reactie plaatste waren er nog maar 20 ... een uurtje geleden ...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Geen idee, mijn moeder gaat altijd in Haven. Op dinsdag kun je beter om 21 gaan ivm bejaarden.
Ik ga niet zwemmen, dan vertyf ik m'n huid en haar meteen weer.
Welke? Ik stond gister eerste voor een kamer hier verderop in het gebouw
Ik ga er voor de grap ook op reageren!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten erbij te zeggen, Willem Beukelsstraat 55. Toen ik mijn reactie plaatste waren er nog maar 20 ... een uurtje geleden .... Mijn hoogste plaats bij minder populaire dingen is tot nu toe 19e. Zal hem wel niet worden. Maar ik wil! 48 vierkante meter, 450 per maand incl stookkosten en watergraafsmeer/oost.
Denk je dat jij hem zou krijgen?quote:
Daar postte loveli laatst iets over; iets met transvetten enzo.quote:
Nee geen idee, ik zei het maar omdat loveli een paar topics terug wat links had gepost over dat Becel & linolzuur niet zo gezond zijn als Unilever het doet lijken. Bovendien schreef het SHE-eet roomboter voorquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar postte loveli laatst iets over; iets met transvetten enzo.
Bovendien: roomboter is veel lekkerder
En voel me alleen maar slechter omdat ik die verantwoordelijkheden niet na kan komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks, ik ben me alleen maar zieker gaan voelen (wat dus niets meer met de kater te maken kan hebben).
En zou vandaag eigenlijk moeten presenteren bij een werkgroep en invallen op mijn werk, maar alleen maar opstaan van mijn bed naar de bank is nu al vervelend
Oja, dat heb ik ook gelezen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar postte loveli laatst iets over; iets met transvetten enzo.
Bovendien: roomboter is veel lekkerder
Daar heeft niemand wat aan, dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En voel me alleen maar slechter omdat ik die verantwoordelijkheden niet na kan komen
Je moet er gewoon niet teveel van eten. En als je roomboter eet, de rest van de dag daar ook een beetje op afstemmenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook gelezen inderdaad.
Komt goed uit dus het is vast waar.
Jij kan er niets aan doen dat je net nu ziek geworden bent. Hoe rot je je daar ook over gaat voelen, sneller beter wordt je er niet van. Rustig aan en er valt wel iets te regelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En voel me alleen maar slechter omdat ik die verantwoordelijkheden niet na kan komen
Ik eet het hooguit zoals Muis zei, in plaats van ander broodbeleg. Dan kan het vast niet zo veel kwaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet teveel van eten. En als je roomboter eet, de rest van de dag daar ook een beetje op afstemmen
Met suikerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik eet het hooguit zoals Muis zei, in plaats van ander broodbeleg. Dan kan het vast niet zo veel kwaad.
Jahquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef Syrena het volgende:
Ik kan me nu trouwens ook al enorm verheugen op de salades die ik kan gaan maken zodra het warmer wordt (nu is me dat te koud). Mmmm, met gekookte eitjes en avocado en gerookte kip, gekookte kip, zalm(euh niet allemaal door elkaar dus he, verschillende recepten)
In de zon! Op slippers!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JahEn dan op het dakterrasje eten. Met een lekker glas wijn erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |