Kan ik die nu al zaaien? Zal eens kijken woensdag wat ze bij de hema hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:
[ afbeelding ]
Zaad verkrijgbaar bij tuincentra. Is heel makkelijk spul.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Uhm.. volgens mij ben ik de enige die hieraan voldoet.En verder weet ik dus van niks. Wil je dat even ophelderen?
Rowwen Hezequote:
Hoe ga je dat doen? Ik moet er ook weer zoiets af en ben dus wat meer op m'n eten gaan letten en gaan sportenquote:
Yeahquote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, en de mr uploadt het filmpje van mijn knie-operatie voor Chico; als er nog meer mensen zijn die dat boeiend vinden, PM maar. Ik zal het niet hier zetten, voor het geval mensen met zwakke maagjes er per ongeluk op klikkenNiet dat het erg goor is. Hoor, Chiccie
soep!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben woensdag vrij en heb zin om eens iets uitgebreids te koken. Ik weet alleen niet wat
Oja, lachen is dat op zo'n flatscreen in de operatiekamer. Het zag er ook helemaal niet eng uit (ik zap altijd meteen geshockeerd weg bij operaties op tv), gewoon een soort onderwaterwereld. En dan die chirurg tegen de assistenten: "Sow hee, mooie kruisband!"quote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Zonder gerel? Mooi!
Ik heb zo vreselijk hard gespind, ik neem maar liefst 2 biscotti bij de koffie
Oh, en de mr uploadt het filmpje van mijn knie-operatie voor Chico; als er nog meer mensen zijn die dat boeiend vinden, PM maar. Ik zal het niet hier zetten, voor het geval mensen met zwakke maagjes er per ongeluk op klikkenNiet dat het erg goor is. Hoor, Chiccie
Is dat uitgebreid?quote:
als je zelf boullion gaat trekken welquote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat uitgebreid?Maar ik hou wel van soep
Stoofpeertjesquote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben woensdag vrij en heb zin om eens iets uitgebreids te koken. Ik weet alleen niet wat
Stoofvlees? Mn moeder roept altijd dat dat te lang duurt en maakt het daarom niet zo vaakquote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Haha, óók lekker. Maar dan moet ik er ook stoofpeertjes naast maken, vind ik danquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stoofvlees? Mn moeder roept altijd dat dat te lang duurt en maakt het daarom niet zo vaak.
True, maar ik kan dat echt niet zonder pakjesquote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef neen het volgende:
Je moet natuurlijk gewoon allemaal Indische dingen maken omdat dat het lekkerst is.
Volgens mij dankt de ruggeprik zijn slchte reputatie juist aan bevallingen; met zo'n dikke toeter krijg je je rug niet bol genoeg om die spuit er lekker in te krijgen. Zwangeren worden toch vaak helemaal blauwgeprikt? Kan me voorstellen dat misprikken extreem pijnlijk is.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, lachen is dat op zo'n flatscreen in de operatiekamer. Het zag er ook helemaal niet eng uit (ik zap altijd meteen geshockeerd weg bij operaties op tv), gewoon een soort onderwaterwereld. En dan die chirurg tegen de assistenten: "Sow hee, mooie kruisband!"Maar jij hebt dus gewoon nog de dvd erbij gekregen?
![]()
Een ruggeprik is trouwens fantastisch, had ik dat maar voor mijn bevalling geweten
Hou je die als toetje of extraatje na het (extra hard) sportenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, óók lekker. Maar dan moet ik er ook stoofpeertjes naast maken, vind ik dan
Eerst je stoofvlees opzetten, daarna peertjes schillen en stoven?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, óók lekker. Maar dan moet ik er ook stoofpeertjes naast maken, vind ik dan
Morgen ga ik weer naar PIlates!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hou je die als toetje of extraatje na het (extra hard) sporten. Stoofpeertjes zijn ook lekker ja
.
En het gaat net zo goed met niet snacken in de avond. Gelukkig liggen deze dingen niet binnen handbereik. En waar ik vandaag achter kwam: paaseitjes zijn gewoon 50 kcal per stuk
. En ik eet ze altijd per 8 ofzo ...
Oh oh oh, lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eerst je stoofvlees opzetten, daarna peertjes schillen en stoven?
Dat zei ik dus tegen mijn moeder, haar reactie: "meid, ik denk dat jouw ruggegraat ook wel redelijk soepel is, met taekwondo en buigzaamheid" ... maar ik ga voor die tijd (mocht het zover komen) wel wat extra pilates doen, voor de zekerheidquote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kreeg een complimentje van de anaesthesist, dat ik zo'n mooie flexibele ruggegraat hebAl die uren yoga en pilates betaalden zich eindelijk terug
Precies wat mijn moeder altijd zegtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stoofvlees? Mn moeder roept altijd dat dat te lang duurt en maakt het daarom niet zo vaak.
Stukje fruit, breaker light, plakje ontbijtkoek?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Quinazoline het volgende:
Hebben jullie tips wat ik nog meer zou kunnen pakken? Morgen ga ik namelijk meteen weer sporten na mijn werk, en overmorgen ook. En het sport gewoon niet lekker als ik me zo gammel voel. Zou ik gewoon moeten wennen aan minder/weinig eten, of zijn er dingen die ik handig zou kunnen eten op zo'n moment?
Meerdere mensen?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef YPPY het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen idee wie het waren, maar ik vind het vervelend dat ik schijnbaar door meerdere mensen (!) wordt beschuldigd van iets waar ik totaal niet mee te maken heb. Ik weet niet wie het waren, maar het zou netjes zijn als je het recht zou zitten op de plaats waar dat hoort.
Ben alleen voor het bloedprikken geprikt CF. En daarna om de weeen op te wekken, maar dat was een infuus. Niet leuk, maar jamoest er toch uit.
Misschien wat weinig vitamine? Maar verder prima lijstje volgens mijquote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Men, nu heb ik zin in stoofvlees én roti.
Om mezelf op het rechte pad te houden maar even een lijstje:
O: Brinta
T: snee brood met achterham
L: tosti van bruin brood en Milner
T: nog een snee brood met achterham
D: omelet met tomaat en ui, geroosterd brood
T: straks een wijntje als vriendje thuiskomt
Gewoon een snee brood met mager beleg, stroop ofzo? Dat valt qua calorieën nog reuze mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Quinazoline het volgende:
Hebben jullie tips wat ik nog meer zou kunnen pakken? Morgen ga ik namelijk meteen weer sporten na mijn werk, en overmorgen ook. En het sport gewoon niet lekker als ik me zo gammel voel. Zou ik gewoon moeten wennen aan minder/weinig eten, of zijn er dingen die ik handig zou kunnen eten op zo'n moment?
Daar zit allemaal veel suiker in volgens mij, en dat wil ik proberen te vermijden. En om nou iedere dag een breaker te kopen vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stukje fruit, breaker light, plakje ontbijtkoek?
Vooral die tweede is favoriet bij mij
Dát ga ik binnenkort maken! Nu weet ik het! Ik wilde monchou taart gaan maken, maar dit is veel lekkerderquote:
Da's wel waar ja, ik ga straks nog wel wat fruit eten.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Misschien wat weinig vitamine? Maar verder prima lijstje volgens mij.
In het topic alleen SHE, maar daarbuiten meerdere mensen. En dat verbaasd me behoorlijk eigenlijk, ben normaal gesproken niet degene die zo beschuldigd wordt en snap dus niet waar het vandaan komt. Zou ook graag horen wat ik schijnbaar verkeerd doe.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Meerdere mensen?Niet hier in het topic net toch?
Ja oke, maar ik probeerde tussendoortjes te verzinnen die je makkelijk vanuit thuis mee kunt nemen om voor het sporten nog even te eten (magere kwark ofzo gaat bijv. niet). Boterham met mager beleg is nog niet zo'n slechte optie denk ik dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Daar zit allemaal veel suiker in volgens mij, en dat wil ik proberen te vermijden. En om nou iedere dag een breaker te kopen vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.
Als je je slap voelt en dan nog moet gaan sporten is suiker misschien juist wel fijn, of niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Daar zit allemaal veel suiker in volgens mij, en dat wil ik proberen te vermijden. En om nou iedere dag een breaker te kopen vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.
*meldt*quote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij dankt de ruggeprik zijn slchte reputatie juist aan bevallingen; met zo'n dikke toeter krijg je je rug niet bol genoeg om die spuit er lekker in te krijgen. Zwangeren worden toch vaak helemaal blauwgeprikt? Kan me voorstellen dat misprikken extreem pijnlijk is.
Ik kreeg een complimentje van de anaesthesist, dat ik zo'n mooie flexibele ruggegraat hebAl die uren yoga en pilates betaalden zich eindelijk terug
Ja, das inderdaad waar. Ik ben lastigquote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik probeerde tussendoortjes te verzinnen die je makkelijk vanuit thuis mee kunt nemen om voor het sporten nog even te eten (magere kwark ofzo gaat bijv. niet). Boterham met mager beleg is nog niet zo'n slechte optie denk ik dan?
Zeker waar ja. Ik ga morgen gewoon voor een boterham met pindakaas denk ik, en dan een boterham minder bij de lunch.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je je slap voelt en dan nog moet gaan sporten is suiker misschien juist wel fijn, of niet?
Kan ik wel hebben hoor, want je had wel gelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, das inderdaad waar. Ik ben lastig.
[..]
Zeker waar ja. Ik ga morgen gewoon voor een boterham met pindakaas denk ik, en dan een boterham minder bij de lunch.
Dat is eigenlijk ook wel een hele goede en logische optie.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef conleche het volgende:
Het enige wat ik wel kan hebben voor het sporten is wat fruit. Anders sport het niet lekker!
Ik moet ook altijd iets lichts nemen voor het sporten. Morgen bestaat mijn avondeten dan ook uit vis, groente en wat rijst. En dat eet ik minimaal een uur van te voren.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef conleche het volgende:
Het enige wat ik wel kan hebben voor het sporten is wat fruit. Anders sport het niet lekker!
Boterham met pindakaas en banaan! Voor het sporten helemaal lekker!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, das inderdaad waar. Ik ben lastig.
[..]
Zeker waar ja. Ik ga morgen gewoon voor een boterham met pindakaas denk ik, en dan een boterham minder bij de lunch.
Die eet ik dan gegarandeerd al bij de lunch op. Want dat is sowieso lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef mspoez het volgende:
[..]
Boterham met pindakaas en banaan! Voor het sporten helemaal lekker!
Ik zou er wat kip door doen nog.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:35 schreef neen het volgende:
Ik ga morgen ook maar soep maken! Kippensoep! Met Vermicelli! Ja! Uitroepteken! Nog een!
Iemand een lekker recept daarvoor?
Ik heb nog: 2 stuks prei en ui
quote:
"De dieetclubber die in OUD zit en eigenlijk niet in slank hoort." Daarbij heeft SHE in een PM bevestigd dat het om mij ging. Weet dus wel zeker dat het een beschuldiging aan mij was.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:39 schreef mspoez het volgende:
Ik heb persoonlijk geen beschuldiging aan je adres gezien YPPY? En als je er niets mee te maken hebt dan lekker laten afglijden. Zal er iemand anders bedoeld worden.
Dat klinkt goed kan ik wel eens proberen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef sigme het volgende:
Over de regenboogsnijbiet; het is beresimpel te zaaien. Vanaf half maar en daarna nog wel een maand of zes ofzo. Komt goed op en je hoeft er niks aan te doen. Ja, de bladeren oogsten als ze je te groot worden. Spul loopt vanzelf weer opnieuw uit.
Tuincentra verkopen het ook voorgekweekt in een sierpot, niet eens bij de groenten ofzo. Tien keer zo duur, maar dan krijg je er ook een pot bij.
Overigens is het razend gezond, die snijbiet. Soort spinazie. Dus reuze slankverantwoord.
Succes met de nieuwe baan!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Niet vanwege gerel en gevit, teveel offtopic of te streng ontopic. Het was gezellig, en nuttig, en ik kom vast regelmatig aanwaaien, maar ik ga niet meer bijlezen en verwikkelingen volgen.
Allemaal heel veel succes met alles.
Jammerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Niet vanwege gerel en gevit, teveel offtopic of te streng ontopic. Het was gezellig, en nuttig, en ik kom vast regelmatig aanwaaien, maar ik ga niet meer bijlezen en verwikkelingen volgen.
Heel veel succes in je nieuwe baan en hoop je hier nog regelmatig te zien!!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Succes vanaf morgen! En heel veel sterkte met het keurslijf,want het zal wel wennen worden allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Succes morgen (en de rest van het jaar! Het was toch voor 1 jaar?) En je komt af en toe nog eens wat fotogenieke groentes posten, toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Het enige patroon bij mij is dat ik, vlak voordat en tijdens mijn ongesteldheid een ongelofelijke drang naar chocola en zoet hebquote:Op maandag 9 maart 2009 22:06 schreef Miss_S het volgende:
Ik vroeg me af of er vrouwen hier zijn die als ze ongesteld zijn ook last krijgen van hun maag?
Ik begin een patroon te zien bij mij zelf maar vind het een beetje raar samenhangen.
Hij was vermist, 5 weken in de sloot gelegen, gister gevonden.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:57 schreef YPPY het volgende:
Dank je Syrena.
Wat heb je een boel gedaan P.F.! Heerlijk he, zo'n lange dag, ga je dat vaker doen?
wat is er met je kat?
Dat zou een echte aardappelOP zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik lees dus: "Slank #612; Zonder vel of gekookt of geschild aub"
Echt, serieus en niet gelogen
Hoe onschuldig ben je dan
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Gatver zeg
Ik zit hier ook met een vergiftigde kat
Yuki vond ik gistermiddag met haar tongetje uit haar bek, compleet comateus op bed.
Met spoed naar DA; 3 prikken gehad, medicijnen mee en een spuitje voor dwangvoeder![]()
Haar tongetje is vuurrood met grote brandblaren![]()
Ze is doodziek en beweegt nauwelijks, maar ik ben al de hele nacht op om haar elk uur water + Hills astronautenvoer in haar bekje te pompen.
Mijn kleine meid pakt niemand van me af hoor !
HE heeft vandaag cameraś geinstalleerd rondom het pand. En ik ga op zoek naar een kalashnikov. De eerste die ik betrap in de buurt van mijn kroost, schiet ik zijn kloten eraf en voer die aan mijn poesies![]()
Verwacht je dat het met opzet is gedaan?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Gatver zeg
Yuki vond ik gistermiddag met haar tongetje uit haar bek, compleet comateus op bed.
Met spoed naar DA; 3 prikken gehad, medicijnen mee en een spuitje voor dwangvoeder![]()
Ze is doodziek en beweegt nauwelijks, maar ik ben al de hele nacht op om haar elk uur water + Hills astronautenvoer in haar bekje te pompen.
HE heeft vandaag cameraś geinstalleerd rondom het pand. En ik ga op zoek naar een kalashnikov. De eerste die ik betrap in de buurt van mijn kroost, schiet ik zijn kloten eraf en voer die aan mijn poesies![]()
Sterkte PFje, wat een onbeschrijfelijk rotnieuws
Succes met je nieuwe baan en kom vooral nog eens langswaaienquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Wat poëtisch, co!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
Sjorsbeeb, wat zei de DA over wat hij dacht dat het was? En gaat het iets beter dan gister? Of helemaal niet?
Ik zou de gifgever, nadat de ballen eraf zijn geschoten aan de Dom hangen met de kerktorenpunt in de verse gaten op zakhoogte.
Het gaat goed mariadahling! Niet altijd, maar meestal wel. Ik vind het ook wel weer spannend allemaal!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat poëtisch, co!![]()
Hoe is het nou met joe?
En good vibez going to Yuki-kitti!
Edit: en Sigme! Succes met alles en tot (virtueel) ziens!
Jullie waren allebei al heel zelfstandig kreeg ik het idee, verandert er nu heel erg veel nu jullie niet meer samen zijn? (dat vroeg ik me even heel erg af)quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Het gaat goed mariadahling! Niet altijd, maar meestal wel. Ik vind het ook wel weer spannend allemaal!
That's about all you can hope for!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Het gaat goed mariadahling! Niet altijd, maar meestal wel. Ik vind het ook wel weer spannend allemaal!
Ik ga er vanuit dat hij door het ijs is gezakt en dat er geen opzet in het spel is.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Gatver zeg
Sterkte PFje, wat een onbeschrijfelijk rotnieuws
Dat taaltje van jou!!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
That's about all you can hope for!Blij het te horen! En als je een keer iets giga-tofs / mega-kuts kwijt wilt zijn we er ook he
En dat is iig royal we = Maria, maar vast ook meer vrouwmensen hiero
I'az mah own language, yo! *rapstem*quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat taaltje van jou!!Zo schattig! En
Energie verdelenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
Fietsmeisje, ik moest nog aan je denken vandaag. Hoe jij het toch volhoudt om 2 uur achter elkaar te spinnen? Het is mij een raadsel
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kom net terug van m'n Taekwondo-training en vertel braaf even hoe het was, namelijk leuk! Vooral aardige mensen en een leuke sfeer, iets dat ik wel belangrijk vind. Veel trappen, dat kan ik tenminste. Morgen wel spierpijn, maar dat overleef ik ook wel weer. Ik ben wel van plan dit te blijven doen eigenlijk
.
Likewise, om je fanatieke schema in t andere topicquote:Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nou cycle, ik bewonder je. Echt
En PF: wel Stoli, toch?Ik heb whisky, en een piepklein bakje chips. Ik schat zo'n 80 kcal.
Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
Sjorsbeeb, wat zei de DA over wat hij dacht dat het was? En gaat het iets beter dan gister? Of helemaal niet?
Ik zou de gifgever, nadat de ballen eraf zijn geschoten aan de Dom hangen met de kerktorenpunt in de verse gaten op zakhoogte.
Nouja, ik denk eigenlijk dat de spierpijn wel mee valt. Maar m'n wreef en de onderkant van m'n voet gaat misschien wel pijn doenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jeej. En wbt spierpijn: dat gaat wel over, na een week of 2 trainen zijn je spieren voor het grootste deel wel gewend (en gaan ze alleen pijn doen als je ze nog verder oprekt, terwijl je niet goed warm bent). Deden ze ook een beetje een redelijke cooling down?
Ik ga slapen, morgen vroeg op om het ziekenhuis te bellen en weer naar de uni. Trusten allemaal.
Heb je goed begrepen, maar ik heb er eigenlijk niet veel meer over gezegd. Er is ook weinig te vertellen en vind het ook een beetje te privé. We gaan nog steeds heel goed met elkaar om hoor, dus geen drama of zo.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Conleche, begreep ik nou goed dat jullie gaan scheiden?![]()
... Heb je anders een linkje naar waar je meer uitlegt, als je het niet weer wilt oprakelen? Sowieso een
.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.
DA weet zeker dat het vergiftiging is, alleen weet ze niet welke stof. Daarbij heeft ze nog niet eerder zulke blaren gezien ( zitten ook rond haar slokdarm ).
Het gaat iets beter, wrs omdat ze ook voer heeft gehad en veel water/melk.
Ze wil nog niet lopen/plassen, dus alles loopt er zo uit
Ik was me suf.
Maar ik hoorde haar wel lief kreunen vanavond, dus ze is er nog bij.
Morgen weer pijnstilling halen zodat ze de voeding beter verdraagd, Alles brand natuurlijk, en ze speekselt en kwijlt heel erg.
Heel begrijpelijk. Mooi dat het geen flinke ruzie is. Hopelijk wordt het geen heel vervelende tijd voor je, in elk geval sterktequote:Op maandag 9 maart 2009 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je goed begrepen, maar ik heb er eigenlijk niet veel meer over gezegd. Er is ook weinig te vertellen en vind het ook een beetje te privé. We gaan nog steeds heel goed met elkaar om hoor, dus geen drama of zo.
Kata is toch algemene term voor stijlvormen? Bij taekwondo heten ze taeguck, of poomse. Ligt eraan of je WTF of ITF gedaan hebtquote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Cooling down was in de vorm van die eh.. ik ken ze als kata's. Hoe heet dat ook alweer in 't Koreaans?
Oh en truste en succes morgen!.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef loveli het volgende:
Ze hebben niet alleen Dita in de prullenbak gemikt, maar meteen ook alle knoppen. Goed bezig.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:34 schreef loveli het volgende:
Ik heb inderdaad de bagger-lauout. Geen idee of het de nieuwe is, heb 'em al een tijdje. Blijkbaar zijn ze ermee aan het klussen, want ik kan 'em ook niet wijzigen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:40 schreef loveli het volgende:
Ik wacht wel rustig af tot ze het hebben gefixed. En m'n haar, je bent toch niet kleurenblind?
Wat vreselijk sneu. Jakkes!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.
DA weet zeker dat het vergiftiging is, alleen weet ze niet welke stof. Daarbij heeft ze nog niet eerder zulke blaren gezien ( zitten ook rond haar slokdarm ).
Ik was me suf.
Morgen weer pijnstilling halen zodat ze de voeding beter verdraagd, Alles brand natuurlijk, en ze speekselt en kwijlt heel erg.
Tuurlijk wil je datquote:Op maandag 9 maart 2009 23:54 schreef P.F het volgende:
Cootje, wat fijn jou weer in het topic te zien! En ik ben zeker in voor de blog van SHE!
Ik twijfel of ik morgen pilates basic ga doen, heb met vriendje een paar keer yoga/pilates fusion gedaan. Toen is hij een keer pilates gaan doen maar dat vond hij kut. En toen zei ze: Ga dan maar terug naar je stinkyoga! Dus nu weet ik niet of ik het wel wil doen
Ja, dat kan best wezen, maar een mattie hoort niet te zeggen dat je maar terug moet naar je stinkyoga. Klinkt me niet als iets in de oren waar je nou zo noodzakelijkerwijs op moet vertrouwen. Zou me eerder afvragen waarom hij zo laatdunkend doet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef P.F het volgende:
Ja, maar we zijn matties, dus als hij iets kut vind en denkt dat ik dat kut vind dan vertrouw ik daar op
Maarrrr ik zorg gewoon dat ik op tijd daar ben!! Dan kan ik altijd nog een half uur gaan rennen of zo
neee je begrijpt het verkeerd! Dat zei de pilates docente!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat kan best wezen, maar een mattie hoort niet te zeggen dat je maar terug moet naar je stinkyoga. Klinkt me niet als iets in de oren waar je nou zo noodzakelijkerwijs op moet vertrouwen. Zou me eerder afvragen waarom hij zo laatdunkend doet.
Maar goed; dat zal de leeftijd wel wezen (de mijne dus, niet de jouwe).
Owwwwwwwwwwwww! In dat geval kan de pilatusjuf de roetzenuwen krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
neee je begrijpt het verkeerd! Dat zei de pilates docente!!
Raar verhaalquote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Ik was me suf.
Oei Kaas, gelukkig heb je niksquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
Oja, ik had gisterenmiddag een accidentje[CUL SC]What is the Answer to Life, the Universe and Everything? gaat wel oké nu hoor, ik ga gewoon werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |