quote:Op maandag 9 maart 2009 23:34 schreef loveli het volgende:
Ik heb inderdaad de bagger-lauout. Geen idee of het de nieuwe is, heb 'em al een tijdje. Blijkbaar zijn ze ermee aan het klussen, want ik kan 'em ook niet wijzigen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:40 schreef loveli het volgende:
Ik wacht wel rustig af tot ze het hebben gefixed. En m'n haar, je bent toch niet kleurenblind?
Wat vreselijk sneu. Jakkes!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.
DA weet zeker dat het vergiftiging is, alleen weet ze niet welke stof. Daarbij heeft ze nog niet eerder zulke blaren gezien ( zitten ook rond haar slokdarm ).
Het gaat iets beter, wrs omdat ze ook voer heeft gehad en veel water/melk.
Ze wil nog niet lopen/plassen, dus alles loopt er zo uit
Ik was me suf.
Maar ik hoorde haar wel lief kreunen vanavond, dus ze is er nog bij.
Morgen weer pijnstilling halen zodat ze de voeding beter verdraagd, Alles brand natuurlijk, en ze speekselt en kwijlt heel erg.
Tuurlijk wil je datquote:Op maandag 9 maart 2009 23:54 schreef P.F het volgende:
Cootje, wat fijn jou weer in het topic te zien! En ik ben zeker in voor de blog van SHE!
Ik twijfel of ik morgen pilates basic ga doen, heb met vriendje een paar keer yoga/pilates fusion gedaan. Toen is hij een keer pilates gaan doen maar dat vond hij kut. En toen zei ze: Ga dan maar terug naar je stinkyoga! Dus nu weet ik niet of ik het wel wil doen
Ja, dat kan best wezen, maar een mattie hoort niet te zeggen dat je maar terug moet naar je stinkyoga. Klinkt me niet als iets in de oren waar je nou zo noodzakelijkerwijs op moet vertrouwen. Zou me eerder afvragen waarom hij zo laatdunkend doet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef P.F het volgende:
Ja, maar we zijn matties, dus als hij iets kut vind en denkt dat ik dat kut vind dan vertrouw ik daar op
Maarrrr ik zorg gewoon dat ik op tijd daar ben!! Dan kan ik altijd nog een half uur gaan rennen of zo
neee je begrijpt het verkeerd! Dat zei de pilates docente!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat kan best wezen, maar een mattie hoort niet te zeggen dat je maar terug moet naar je stinkyoga. Klinkt me niet als iets in de oren waar je nou zo noodzakelijkerwijs op moet vertrouwen. Zou me eerder afvragen waarom hij zo laatdunkend doet.
Maar goed; dat zal de leeftijd wel wezen (de mijne dus, niet de jouwe).
Owwwwwwwwwwwww! In dat geval kan de pilatusjuf de roetzenuwen krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
neee je begrijpt het verkeerd! Dat zei de pilates docente!!
Raar verhaalquote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.
DA weet zeker dat het vergiftiging is, alleen weet ze niet welke stof. Daarbij heeft ze nog niet eerder zulke blaren gezien ( zitten ook rond haar slokdarm ).
Het gaat iets beter, wrs omdat ze ook voer heeft gehad en veel water/melk.
Ze wil nog niet lopen/plassen, dus alles loopt er zo uit
Ik was me suf.
Maar ik hoorde haar wel lief kreunen vanavond, dus ze is er nog bij.
Morgen weer pijnstilling halen zodat ze de voeding beter verdraagd, Alles brand natuurlijk, en ze speekselt en kwijlt heel erg.
Oei Kaas, gelukkig heb je niksquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
Oja, ik had gisterenmiddag een accidentje[CUL SC]What is the Answer to Life, the Universe and Everything? gaat wel oké nu hoor, ik ga gewoon werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |