Kan ik die nu al zaaien? Zal eens kijken woensdag wat ze bij de hema hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Pompoen ben ik niet zo weg van. Dan zou ik je liever courgette aanraden; is beter beheersbaar dan pompoen en ik vind het stukken eetbaarder (zaaien wil goed, even binnen in potje voorzaaien). Paksoi (plantjes kopen) vind ik ook fijn spul; groeit hard, ziet er leuk uit, is lekker. En voor de echte sierlijke eetbaarheid: snijbiet (warmoes) in de regenboogvariant:
[ afbeelding ]
Zaad verkrijgbaar bij tuincentra. Is heel makkelijk spul.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Uhm.. volgens mij ben ik de enige die hieraan voldoet.En verder weet ik dus van niks. Wil je dat even ophelderen?
Rowwen Hezequote:
Hoe ga je dat doen? Ik moet er ook weer zoiets af en ben dus wat meer op m'n eten gaan letten en gaan sportenquote:
Yeahquote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, en de mr uploadt het filmpje van mijn knie-operatie voor Chico; als er nog meer mensen zijn die dat boeiend vinden, PM maar. Ik zal het niet hier zetten, voor het geval mensen met zwakke maagjes er per ongeluk op klikkenNiet dat het erg goor is. Hoor, Chiccie
soep!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben woensdag vrij en heb zin om eens iets uitgebreids te koken. Ik weet alleen niet wat
Oja, lachen is dat op zo'n flatscreen in de operatiekamer. Het zag er ook helemaal niet eng uit (ik zap altijd meteen geshockeerd weg bij operaties op tv), gewoon een soort onderwaterwereld. En dan die chirurg tegen de assistenten: "Sow hee, mooie kruisband!"quote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Zonder gerel? Mooi!
Ik heb zo vreselijk hard gespind, ik neem maar liefst 2 biscotti bij de koffie
Oh, en de mr uploadt het filmpje van mijn knie-operatie voor Chico; als er nog meer mensen zijn die dat boeiend vinden, PM maar. Ik zal het niet hier zetten, voor het geval mensen met zwakke maagjes er per ongeluk op klikkenNiet dat het erg goor is. Hoor, Chiccie
Is dat uitgebreid?quote:
als je zelf boullion gaat trekken welquote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat uitgebreid?Maar ik hou wel van soep
Stoofpeertjesquote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben woensdag vrij en heb zin om eens iets uitgebreids te koken. Ik weet alleen niet wat
Stoofvlees? Mn moeder roept altijd dat dat te lang duurt en maakt het daarom niet zo vaakquote:Op maandag 9 maart 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Haha, óók lekker. Maar dan moet ik er ook stoofpeertjes naast maken, vind ik danquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stoofvlees? Mn moeder roept altijd dat dat te lang duurt en maakt het daarom niet zo vaak.
True, maar ik kan dat echt niet zonder pakjesquote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef neen het volgende:
Je moet natuurlijk gewoon allemaal Indische dingen maken omdat dat het lekkerst is.
Volgens mij dankt de ruggeprik zijn slchte reputatie juist aan bevallingen; met zo'n dikke toeter krijg je je rug niet bol genoeg om die spuit er lekker in te krijgen. Zwangeren worden toch vaak helemaal blauwgeprikt? Kan me voorstellen dat misprikken extreem pijnlijk is.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, lachen is dat op zo'n flatscreen in de operatiekamer. Het zag er ook helemaal niet eng uit (ik zap altijd meteen geshockeerd weg bij operaties op tv), gewoon een soort onderwaterwereld. En dan die chirurg tegen de assistenten: "Sow hee, mooie kruisband!"Maar jij hebt dus gewoon nog de dvd erbij gekregen?
![]()
Een ruggeprik is trouwens fantastisch, had ik dat maar voor mijn bevalling geweten
Hou je die als toetje of extraatje na het (extra hard) sportenquote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, óók lekker. Maar dan moet ik er ook stoofpeertjes naast maken, vind ik dan
Eerst je stoofvlees opzetten, daarna peertjes schillen en stoven?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, óók lekker. Maar dan moet ik er ook stoofpeertjes naast maken, vind ik dan
Morgen ga ik weer naar PIlates!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hou je die als toetje of extraatje na het (extra hard) sporten. Stoofpeertjes zijn ook lekker ja
.
En het gaat net zo goed met niet snacken in de avond. Gelukkig liggen deze dingen niet binnen handbereik. En waar ik vandaag achter kwam: paaseitjes zijn gewoon 50 kcal per stuk
. En ik eet ze altijd per 8 ofzo ...
Oh oh oh, lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eerst je stoofvlees opzetten, daarna peertjes schillen en stoven?
Dat zei ik dus tegen mijn moeder, haar reactie: "meid, ik denk dat jouw ruggegraat ook wel redelijk soepel is, met taekwondo en buigzaamheid" ... maar ik ga voor die tijd (mocht het zover komen) wel wat extra pilates doen, voor de zekerheidquote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kreeg een complimentje van de anaesthesist, dat ik zo'n mooie flexibele ruggegraat hebAl die uren yoga en pilates betaalden zich eindelijk terug
Precies wat mijn moeder altijd zegtquote:Op maandag 9 maart 2009 21:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stoofvlees? Mn moeder roept altijd dat dat te lang duurt en maakt het daarom niet zo vaak.
Stukje fruit, breaker light, plakje ontbijtkoek?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Quinazoline het volgende:
Hebben jullie tips wat ik nog meer zou kunnen pakken? Morgen ga ik namelijk meteen weer sporten na mijn werk, en overmorgen ook. En het sport gewoon niet lekker als ik me zo gammel voel. Zou ik gewoon moeten wennen aan minder/weinig eten, of zijn er dingen die ik handig zou kunnen eten op zo'n moment?
Meerdere mensen?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef YPPY het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen idee wie het waren, maar ik vind het vervelend dat ik schijnbaar door meerdere mensen (!) wordt beschuldigd van iets waar ik totaal niet mee te maken heb. Ik weet niet wie het waren, maar het zou netjes zijn als je het recht zou zitten op de plaats waar dat hoort.
Ben alleen voor het bloedprikken geprikt CF. En daarna om de weeen op te wekken, maar dat was een infuus. Niet leuk, maar jamoest er toch uit.
Misschien wat weinig vitamine? Maar verder prima lijstje volgens mijquote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Men, nu heb ik zin in stoofvlees én roti.
Om mezelf op het rechte pad te houden maar even een lijstje:
O: Brinta
T: snee brood met achterham
L: tosti van bruin brood en Milner
T: nog een snee brood met achterham
D: omelet met tomaat en ui, geroosterd brood
T: straks een wijntje als vriendje thuiskomt
Gewoon een snee brood met mager beleg, stroop ofzo? Dat valt qua calorieën nog reuze mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:30 schreef Quinazoline het volgende:
Hebben jullie tips wat ik nog meer zou kunnen pakken? Morgen ga ik namelijk meteen weer sporten na mijn werk, en overmorgen ook. En het sport gewoon niet lekker als ik me zo gammel voel. Zou ik gewoon moeten wennen aan minder/weinig eten, of zijn er dingen die ik handig zou kunnen eten op zo'n moment?
Daar zit allemaal veel suiker in volgens mij, en dat wil ik proberen te vermijden. En om nou iedere dag een breaker te kopen vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stukje fruit, breaker light, plakje ontbijtkoek?
Vooral die tweede is favoriet bij mij
Dát ga ik binnenkort maken! Nu weet ik het! Ik wilde monchou taart gaan maken, maar dit is veel lekkerderquote:
Da's wel waar ja, ik ga straks nog wel wat fruit eten.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Misschien wat weinig vitamine? Maar verder prima lijstje volgens mij.
In het topic alleen SHE, maar daarbuiten meerdere mensen. En dat verbaasd me behoorlijk eigenlijk, ben normaal gesproken niet degene die zo beschuldigd wordt en snap dus niet waar het vandaan komt. Zou ook graag horen wat ik schijnbaar verkeerd doe.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Meerdere mensen?Niet hier in het topic net toch?
Ja oke, maar ik probeerde tussendoortjes te verzinnen die je makkelijk vanuit thuis mee kunt nemen om voor het sporten nog even te eten (magere kwark ofzo gaat bijv. niet). Boterham met mager beleg is nog niet zo'n slechte optie denk ik dan?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Daar zit allemaal veel suiker in volgens mij, en dat wil ik proberen te vermijden. En om nou iedere dag een breaker te kopen vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |