Als je je slap voelt en dan nog moet gaan sporten is suiker misschien juist wel fijn, of niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Daar zit allemaal veel suiker in volgens mij, en dat wil ik proberen te vermijden. En om nou iedere dag een breaker te kopen vind ik eerlijk gezegd ook wat overdreven.
*meldt*quote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij dankt de ruggeprik zijn slchte reputatie juist aan bevallingen; met zo'n dikke toeter krijg je je rug niet bol genoeg om die spuit er lekker in te krijgen. Zwangeren worden toch vaak helemaal blauwgeprikt? Kan me voorstellen dat misprikken extreem pijnlijk is.
Ik kreeg een complimentje van de anaesthesist, dat ik zo'n mooie flexibele ruggegraat hebAl die uren yoga en pilates betaalden zich eindelijk terug
Ja, das inderdaad waar. Ik ben lastigquote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik probeerde tussendoortjes te verzinnen die je makkelijk vanuit thuis mee kunt nemen om voor het sporten nog even te eten (magere kwark ofzo gaat bijv. niet). Boterham met mager beleg is nog niet zo'n slechte optie denk ik dan?
Zeker waar ja. Ik ga morgen gewoon voor een boterham met pindakaas denk ik, en dan een boterham minder bij de lunch.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je je slap voelt en dan nog moet gaan sporten is suiker misschien juist wel fijn, of niet?
Kan ik wel hebben hoor, want je had wel gelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, das inderdaad waar. Ik ben lastig.
[..]
Zeker waar ja. Ik ga morgen gewoon voor een boterham met pindakaas denk ik, en dan een boterham minder bij de lunch.
Dat is eigenlijk ook wel een hele goede en logische optie.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef conleche het volgende:
Het enige wat ik wel kan hebben voor het sporten is wat fruit. Anders sport het niet lekker!
Ik moet ook altijd iets lichts nemen voor het sporten. Morgen bestaat mijn avondeten dan ook uit vis, groente en wat rijst. En dat eet ik minimaal een uur van te voren.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef conleche het volgende:
Het enige wat ik wel kan hebben voor het sporten is wat fruit. Anders sport het niet lekker!
Boterham met pindakaas en banaan! Voor het sporten helemaal lekker!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:38 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, das inderdaad waar. Ik ben lastig.
[..]
Zeker waar ja. Ik ga morgen gewoon voor een boterham met pindakaas denk ik, en dan een boterham minder bij de lunch.
Die eet ik dan gegarandeerd al bij de lunch op. Want dat is sowieso lekkerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef mspoez het volgende:
[..]
Boterham met pindakaas en banaan! Voor het sporten helemaal lekker!
Ik zou er wat kip door doen nog.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:35 schreef neen het volgende:
Ik ga morgen ook maar soep maken! Kippensoep! Met Vermicelli! Ja! Uitroepteken! Nog een!
Iemand een lekker recept daarvoor?
Ik heb nog: 2 stuks prei en ui
quote:
"De dieetclubber die in OUD zit en eigenlijk niet in slank hoort." Daarbij heeft SHE in een PM bevestigd dat het om mij ging. Weet dus wel zeker dat het een beschuldiging aan mij was.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:39 schreef mspoez het volgende:
Ik heb persoonlijk geen beschuldiging aan je adres gezien YPPY? En als je er niets mee te maken hebt dan lekker laten afglijden. Zal er iemand anders bedoeld worden.
Dat klinkt goed kan ik wel eens proberen.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:40 schreef sigme het volgende:
Over de regenboogsnijbiet; het is beresimpel te zaaien. Vanaf half maar en daarna nog wel een maand of zes ofzo. Komt goed op en je hoeft er niks aan te doen. Ja, de bladeren oogsten als ze je te groot worden. Spul loopt vanzelf weer opnieuw uit.
Tuincentra verkopen het ook voorgekweekt in een sierpot, niet eens bij de groenten ofzo. Tien keer zo duur, maar dan krijg je er ook een pot bij.
Overigens is het razend gezond, die snijbiet. Soort spinazie. Dus reuze slankverantwoord.
Succes met de nieuwe baan!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Niet vanwege gerel en gevit, teveel offtopic of te streng ontopic. Het was gezellig, en nuttig, en ik kom vast regelmatig aanwaaien, maar ik ga niet meer bijlezen en verwikkelingen volgen.
Allemaal heel veel succes met alles.
Jammerquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Niet vanwege gerel en gevit, teveel offtopic of te streng ontopic. Het was gezellig, en nuttig, en ik kom vast regelmatig aanwaaien, maar ik ga niet meer bijlezen en verwikkelingen volgen.
Heel veel succes in je nieuwe baan en hoop je hier nog regelmatig te zien!!quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Succes vanaf morgen! En heel veel sterkte met het keurslijf,want het zal wel wennen worden allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Succes morgen (en de rest van het jaar! Het was toch voor 1 jaar?) En je komt af en toe nog eens wat fotogenieke groentes posten, toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Het enige patroon bij mij is dat ik, vlak voordat en tijdens mijn ongesteldheid een ongelofelijke drang naar chocola en zoet hebquote:Op maandag 9 maart 2009 22:06 schreef Miss_S het volgende:
Ik vroeg me af of er vrouwen hier zijn die als ze ongesteld zijn ook last krijgen van hun maag?
Ik begin een patroon te zien bij mij zelf maar vind het een beetje raar samenhangen.
Hij was vermist, 5 weken in de sloot gelegen, gister gevonden.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:57 schreef YPPY het volgende:
Dank je Syrena.
Wat heb je een boel gedaan P.F.! Heerlijk he, zo'n lange dag, ga je dat vaker doen?
wat is er met je kat?
Dat zou een echte aardappelOP zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 22:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik lees dus: "Slank #612; Zonder vel of gekookt of geschild aub"
Echt, serieus en niet gelogen
Hoe onschuldig ben je dan
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Gatver zeg
Ik zit hier ook met een vergiftigde kat
Yuki vond ik gistermiddag met haar tongetje uit haar bek, compleet comateus op bed.
Met spoed naar DA; 3 prikken gehad, medicijnen mee en een spuitje voor dwangvoeder![]()
Haar tongetje is vuurrood met grote brandblaren![]()
Ze is doodziek en beweegt nauwelijks, maar ik ben al de hele nacht op om haar elk uur water + Hills astronautenvoer in haar bekje te pompen.
Mijn kleine meid pakt niemand van me af hoor !
HE heeft vandaag cameraś geinstalleerd rondom het pand. En ik ga op zoek naar een kalashnikov. De eerste die ik betrap in de buurt van mijn kroost, schiet ik zijn kloten eraf en voer die aan mijn poesies![]()
Verwacht je dat het met opzet is gedaan?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Gatver zeg
Yuki vond ik gistermiddag met haar tongetje uit haar bek, compleet comateus op bed.
Met spoed naar DA; 3 prikken gehad, medicijnen mee en een spuitje voor dwangvoeder![]()
Ze is doodziek en beweegt nauwelijks, maar ik ben al de hele nacht op om haar elk uur water + Hills astronautenvoer in haar bekje te pompen.
HE heeft vandaag cameraś geinstalleerd rondom het pand. En ik ga op zoek naar een kalashnikov. De eerste die ik betrap in de buurt van mijn kroost, schiet ik zijn kloten eraf en voer die aan mijn poesies![]()
Sterkte PFje, wat een onbeschrijfelijk rotnieuws
Succes met je nieuwe baan en kom vooral nog eens langswaaienquote:Op maandag 9 maart 2009 21:48 schreef sigme het volgende:
Dames, ik haak af.
Wat poėtisch, co!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
Sjorsbeeb, wat zei de DA over wat hij dacht dat het was? En gaat het iets beter dan gister? Of helemaal niet?
Ik zou de gifgever, nadat de ballen eraf zijn geschoten aan de Dom hangen met de kerktorenpunt in de verse gaten op zakhoogte.
Het gaat goed mariadahling! Niet altijd, maar meestal wel. Ik vind het ook wel weer spannend allemaal!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat poėtisch, co!![]()
Hoe is het nou met joe?
En good vibez going to Yuki-kitti!
Edit: en Sigme! Succes met alles en tot (virtueel) ziens!
Jullie waren allebei al heel zelfstandig kreeg ik het idee, verandert er nu heel erg veel nu jullie niet meer samen zijn? (dat vroeg ik me even heel erg af)quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Het gaat goed mariadahling! Niet altijd, maar meestal wel. Ik vind het ook wel weer spannend allemaal!
That's about all you can hope for!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Het gaat goed mariadahling! Niet altijd, maar meestal wel. Ik vind het ook wel weer spannend allemaal!
Ik ga er vanuit dat hij door het ijs is gezakt en dat er geen opzet in het spel is.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:30 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Gatver zeg
Sterkte PFje, wat een onbeschrijfelijk rotnieuws
Dat taaltje van jou!!quote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
That's about all you can hope for!Blij het te horen! En als je een keer iets giga-tofs / mega-kuts kwijt wilt zijn we er ook he
En dat is iig royal we = Maria, maar vast ook meer vrouwmensen hiero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |