I'az mah own language, yo! *rapstem*quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat taaltje van jou!!Zo schattig! En
Energie verdelenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
Fietsmeisje, ik moest nog aan je denken vandaag. Hoe jij het toch volhoudt om 2 uur achter elkaar te spinnen? Het is mij een raadsel
quote:Op maandag 9 maart 2009 22:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kom net terug van m'n Taekwondo-training en vertel braaf even hoe het was, namelijk leuk! Vooral aardige mensen en een leuke sfeer, iets dat ik wel belangrijk vind. Veel trappen, dat kan ik tenminste. Morgen wel spierpijn, maar dat overleef ik ook wel weer. Ik ben wel van plan dit te blijven doen eigenlijk
.
Likewise, om je fanatieke schema in t andere topicquote:Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nou cycle, ik bewonder je. Echt
En PF: wel Stoli, toch?Ik heb whisky, en een piepklein bakje chips. Ik schat zo'n 80 kcal.
Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
Sjorsbeeb, wat zei de DA over wat hij dacht dat het was? En gaat het iets beter dan gister? Of helemaal niet?
Ik zou de gifgever, nadat de ballen eraf zijn geschoten aan de Dom hangen met de kerktorenpunt in de verse gaten op zakhoogte.
Nouja, ik denk eigenlijk dat de spierpijn wel mee valt. Maar m'n wreef en de onderkant van m'n voet gaat misschien wel pijn doenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jeej. En wbt spierpijn: dat gaat wel over, na een week of 2 trainen zijn je spieren voor het grootste deel wel gewend (en gaan ze alleen pijn doen als je ze nog verder oprekt, terwijl je niet goed warm bent). Deden ze ook een beetje een redelijke cooling down?
Ik ga slapen, morgen vroeg op om het ziekenhuis te bellen en weer naar de uni. Trusten allemaal.
Heb je goed begrepen, maar ik heb er eigenlijk niet veel meer over gezegd. Er is ook weinig te vertellen en vind het ook een beetje te privé. We gaan nog steeds heel goed met elkaar om hoor, dus geen drama of zo.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Conleche, begreep ik nou goed dat jullie gaan scheiden?![]()
... Heb je anders een linkje naar waar je meer uitlegt, als je het niet weer wilt oprakelen? Sowieso een
.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.
DA weet zeker dat het vergiftiging is, alleen weet ze niet welke stof. Daarbij heeft ze nog niet eerder zulke blaren gezien ( zitten ook rond haar slokdarm ).
Het gaat iets beter, wrs omdat ze ook voer heeft gehad en veel water/melk.
Ze wil nog niet lopen/plassen, dus alles loopt er zo uit
Ik was me suf.
Maar ik hoorde haar wel lief kreunen vanavond, dus ze is er nog bij.
Morgen weer pijnstilling halen zodat ze de voeding beter verdraagd, Alles brand natuurlijk, en ze speekselt en kwijlt heel erg.
Heel begrijpelijk. Mooi dat het geen flinke ruzie is. Hopelijk wordt het geen heel vervelende tijd voor je, in elk geval sterktequote:Op maandag 9 maart 2009 23:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je goed begrepen, maar ik heb er eigenlijk niet veel meer over gezegd. Er is ook weinig te vertellen en vind het ook een beetje te privé. We gaan nog steeds heel goed met elkaar om hoor, dus geen drama of zo.
Kata is toch algemene term voor stijlvormen? Bij taekwondo heten ze taeguck, of poomse. Ligt eraan of je WTF of ITF gedaan hebtquote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Cooling down was in de vorm van die eh.. ik ken ze als kata's. Hoe heet dat ook alweer in 't Koreaans?
Oh en truste en succes morgen!.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef loveli het volgende:
Ze hebben niet alleen Dita in de prullenbak gemikt, maar meteen ook alle knoppen. Goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |