abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66878867
Jeej lijstjescontrole terug in het topic

Nu nog een beetje lief blijven doen tegen elkaar en dan komt het weer helemaal goed
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66878968
Fietsmeisje, ik moest nog aan je denken vandaag. Hoe jij het toch volhoudt om 2 uur achter elkaar te spinnen? Het is mij een raadsel
  maandag 9 maart 2009 @ 22:57:41 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66879174
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat taaltje van jou!! Zo schattig! En
I'az mah own language, yo! *rapstem*

I deal in mystic linguistics,
The wonderfully wacky words of the rhythmic,
Whaaaaat,
Fo' shizzle!

En ook: !
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66879203
Maria . Gek mens.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 9 maart 2009 @ 22:58:54 #105
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66879215
Conleche, begreep ik nou goed dat jullie gaan scheiden? ... Heb je anders een linkje naar waar je meer uitlegt, als je het niet weer wilt oprakelen? Sowieso een .

Ik kom net terug van m'n Taekwondo-training en vertel braaf even hoe het was, namelijk leuk! Vooral aardige mensen en een leuke sfeer, iets dat ik wel belangrijk vind. Veel trappen, dat kan ik tenminste . Morgen wel spierpijn, maar dat overleef ik ook wel weer. Ik ben wel van plan dit te blijven doen eigenlijk .
pi_66879260
Ik drink wodka met huisgenootjes
pi_66879314
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
Fietsmeisje, ik moest nog aan je denken vandaag. Hoe jij het toch volhoudt om 2 uur achter elkaar te spinnen? Het is mij een raadsel
Energie verdelen ik heb zelfs een keer een marathon van 4 of 5 uur gedaan. toen kon je me opvegen

Sigme: succes met alles en vooral met je nieuwe werk! Hopelijk kom je nog langswaaien zo nu en dan!
voor alle katjes wat een narigheden..
Ook een voor alle slankies, gewoon zomaar na al dat gerel
pi_66879362
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Ik drink wodka met huisgenootjes
Proost, ik heb een pilsje
#35.
  maandag 9 maart 2009 @ 23:04:59 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66879491
Chico:

Schaap: fijn dat het leuk was! Voor sporten is een omgeving waarin je je fijn en op je plek voelt heul belangrijk vind ik! Als je spierpijn hebt betekent dat dat je goed hard gewerkt hebt en heb je des te meer reden tot trots zijn
  maandag 9 maart 2009 @ 23:05:27 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66879512
En ook een voor de fiets! Wat heerlijk gumbaya
pi_66879543
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kom net terug van m'n Taekwondo-training en vertel braaf even hoe het was, namelijk leuk! Vooral aardige mensen en een leuke sfeer, iets dat ik wel belangrijk vind. Veel trappen, dat kan ik tenminste . Morgen wel spierpijn, maar dat overleef ik ook wel weer. Ik ben wel van plan dit te blijven doen eigenlijk .
Jeej. En wbt spierpijn: dat gaat wel over, na een week of 2 trainen zijn je spieren voor het grootste deel wel gewend (en gaan ze alleen pijn doen als je ze nog verder oprekt, terwijl je niet goed warm bent). Deden ze ook een beetje een redelijke cooling down?

Ik ga slapen, morgen vroeg op om het ziekenhuis te bellen en weer naar de uni. Trusten allemaal .
pi_66879574
Nou cycle, ik bewonder je. Echt

En PF: wel Stoli, toch? Ik heb whisky, en een piepklein bakje chips. Ik schat zo'n 80 kcal.
pi_66879631
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nou cycle, ik bewonder je. Echt

En PF: wel Stoli, toch? Ik heb whisky, en een piepklein bakje chips. Ik schat zo'n 80 kcal.
Likewise, om je fanatieke schema in t andere topic
  maandag 9 maart 2009 @ 23:08:12 #114
246960 DitaVonSleeze
I aim to Sleeze
pi_66879645
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
Sjorsbeeb, wat zei de DA over wat hij dacht dat het was? En gaat het iets beter dan gister? Of helemaal niet?

Ik zou de gifgever, nadat de ballen eraf zijn geschoten aan de Dom hangen met de kerktorenpunt in de verse gaten op zakhoogte.
Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.

DA weet zeker dat het vergiftiging is, alleen weet ze niet welke stof. Daarbij heeft ze nog niet eerder zulke blaren gezien ( zitten ook rond haar slokdarm ).
Het gaat iets beter, wrs omdat ze ook voer heeft gehad en veel water/melk.
Ze wil nog niet lopen/plassen, dus alles loopt er zo uit
Ik was me suf.

Maar ik hoorde haar wel lief kreunen vanavond, dus ze is er nog bij.
Morgen weer pijnstilling halen zodat ze de voeding beter verdraagd, Alles brand natuurlijk, en ze speekselt en kwijlt heel erg.
  maandag 9 maart 2009 @ 23:08:40 #115
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66879669
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jeej. En wbt spierpijn: dat gaat wel over, na een week of 2 trainen zijn je spieren voor het grootste deel wel gewend (en gaan ze alleen pijn doen als je ze nog verder oprekt, terwijl je niet goed warm bent). Deden ze ook een beetje een redelijke cooling down?

Ik ga slapen, morgen vroeg op om het ziekenhuis te bellen en weer naar de uni. Trusten allemaal .
Nouja, ik denk eigenlijk dat de spierpijn wel mee valt. Maar m'n wreef en de onderkant van m'n voet gaat misschien wel pijn doen . Is allemaal geen probleem hoor, ik moet ook wel een beetje pijn voelen om te weten dat ik heb gesport!

Cooling down was in de vorm van die eh.. ik ken ze als kata's . Hoe heet dat ook alweer in 't Koreaans?

Oh en truste en succes morgen! .
pi_66879694
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Conleche, begreep ik nou goed dat jullie gaan scheiden? ... Heb je anders een linkje naar waar je meer uitlegt, als je het niet weer wilt oprakelen? Sowieso een .

Heb je goed begrepen, maar ik heb er eigenlijk niet veel meer over gezegd. Er is ook weinig te vertellen en vind het ook een beetje te privé. We gaan nog steeds heel goed met elkaar om hoor, dus geen drama of zo.
pi_66879709
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef DitaVonSleeze het volgende:

[..]

Durf dat niet te zeggen, maar feit blijft dat het hier een tuin met een grote kloostermuur betreft. Geen giftige planten, zeker geen gifstoffen rondslingerend, geen auto's of motoren. Niks, alleen blommen en planten.

DA weet zeker dat het vergiftiging is, alleen weet ze niet welke stof. Daarbij heeft ze nog niet eerder zulke blaren gezien ( zitten ook rond haar slokdarm ).
Het gaat iets beter, wrs omdat ze ook voer heeft gehad en veel water/melk.
Ze wil nog niet lopen/plassen, dus alles loopt er zo uit
Ik was me suf.

Maar ik hoorde haar wel lief kreunen vanavond, dus ze is er nog bij.
Morgen weer pijnstilling halen zodat ze de voeding beter verdraagd, Alles brand natuurlijk, en ze speekselt en kwijlt heel erg.
Hopelijk knapt ze snel op
  maandag 9 maart 2009 @ 23:10:27 #118
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66879762
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je goed begrepen, maar ik heb er eigenlijk niet veel meer over gezegd. Er is ook weinig te vertellen en vind het ook een beetje te privé. We gaan nog steeds heel goed met elkaar om hoor, dus geen drama of zo.
Heel begrijpelijk. Mooi dat het geen flinke ruzie is. Hopelijk wordt het geen heel vervelende tijd voor je, in elk geval sterkte .
pi_66879781
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Cooling down was in de vorm van die eh.. ik ken ze als kata's . Hoe heet dat ook alweer in 't Koreaans?

Oh en truste en succes morgen! .
Kata is toch algemene term voor stijlvormen? Bij taekwondo heten ze taeguck, of poomse. Ligt eraan of je WTF of ITF gedaan hebt . En als je die dingen thuis wil oefenen: op youtube staan ze ook allemaal.

Oh ja, ik was slapen .

@SHE: klinkt niet best, van je meisje . Hoop heel erg dat ze er bovenop gaat komen, aandacht en liefde krijgt ze in ieder geval genoeg zo te horen.
  maandag 9 maart 2009 @ 23:15:40 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66880022
Arm katje Hang in there, kitty!

Chico: iedere keer als jij WTF post denk ik: "What the fuck?" <Yoda> perverted by internet lingo, I am. </Yoda>
pi_66880215
En ik was vandaag nog zo jaloers op jouw twee rood gestreepte katten (Ik had twee zwart gestreepte katten..)

Bha.
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 23:28:35 #122
70532 loveli
N
pi_66880553
Ze hebben niet alleen Dita in de prullenbak gemikt, maar meteen ook alle knoppen. Goed bezig.
crap in = crap out
pi_66880645
quote:
Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef loveli het volgende:
Ze hebben niet alleen Dita in de prullenbak gemikt, maar meteen ook alle knoppen. Goed bezig.

Ik heb ze nog, maar ik hoorde er al meer mensen over... Zit jij ook op de nieuwe bagger?
  maandag 9 maart 2009 @ 23:32:11 #124
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66880701
M'n vriend vind Nigella stom! Omdat ze niet zo positief over vegetariers is.

Maar t boek is echt geweldig, wat vind ik het fijn om kookboeken te lezen en te bedenken hoe dingen smaken. En ik ben nog niet eens halverwege!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? maandag 9 maart 2009 @ 23:34:03 #125
70532 loveli
N
pi_66880758
Ik heb inderdaad de bagger-lauout. Geen idee of het de nieuwe is, heb 'em al een tijdje. Blijkbaar zijn ze ermee aan het klussen, want ik kan 'em ook niet wijzigen.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')