Bah, dat klinkt niet fijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Als ik roomboter op mijn brood doe, doe ik er ook alleen roomboter op en idd geen ander beleg.
Verder voel ik me absoluut niet jofel, alsof mijn hart onregelmatig kloptMijn mr. blijft thuis van de uni om me in de gaten te houden.
Muisjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Als ik roomboter op mijn brood doe, doe ik er ook alleen roomboter op en idd geen ander beleg.
Verder voel ik me absoluut niet jofel, alsof mijn hart onregelmatig kloptMijn mr. blijft thuis van de uni om me in de gaten te houden.
Da's wel verstandig ja, het klinkt niet als iets waar je doorheen moet gaan ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik vind het ook heel lief
Ik denk ook niet dat ik ga sporten vanavond als ik me dan nog zo voel, maar dat zien we dan wel weer.
Ik heb wel eens gesport met een onregelmatige hartslag en het is geen aanrader. Buiten dat je niet wat het bij jou veroorzaakt (en of sporten het verergert), werd ik er ongelooflijk beroerd en ziek van. Voorzichtig aan doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik vind het ook heel lief
Ik denk ook niet dat ik ga sporten vanavond als ik me dan nog zo voel, maar dat zien we dan wel weer.
Nu las ik weer: "als ik roomboter op mijn hoofd doe..."quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef Muis006 het volgende:
Ook nog iets met suikervrije mayo en sambal toch? ... maar sorry, ik weet het verder ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Even snel vanaf het werk omdat ik zo boodschappies ga doen:
Hoe moest een Broodje Co(nleche) ook alweer?Iets met rode ui... en de rest ben ik kwijt!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
Even snel vanaf het werk omdat ik zo boodschappies ga doen:
Hoe moest een Broodje Co(nleche) ook alweer?Iets met rode ui... en de rest ben ik kwijt!
Gevondenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het broodje Conleche moet er nog bij!
Geroosterde boterham met light mayo en sambal en dan rauwkost er op!
Dankjewel!quote:
Er waren meerder varianten, ook nog met ui enzo, maar vond het leukst om jou te quotenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik dacht dat er nog iets van gerookte kip op 'moest' ofzo! Maar dat kan vast ook wel!
26!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Nope geen gerookte kip. De truc was juist om geen eiwitten met KH's te mixen. Dus: geroosterd meergranen brood, mayo (al of niet light), sambal badjak, en dan rauwkost en/of sla en ui. Eventueel ook avocado en/of tomaat.
Even pronken met mijn nieuwe jeans maat 26. En niet eens een muffintop.![]()
[ afbeelding ]
Gerookte kip zal er trouwens best lekker op zijn heur. Maar dan is het geen broodje Co meer!
Strak buikje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Nope geen gerookte kip. De truc was juist om geen eiwitten met KH's te mixen. Dus: geroosterd meergranen brood, mayo (al of niet light), sambal badjak, en dan rauwkost en/of sla en ui. Eventueel ook avocado en/of tomaat.
[ afbeelding ]
Gerookte kip zal er trouwens best lekker op zijn heur. Maar dan is het geen broodje Co meer!
Niiiiicequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wou ik net zeggen, wowquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:17 schreef P.F het volgende:
Co, wat doe je hierSkinny bitch
![]()
Nee hoor, het staat je goehoehoed! Je lijkt wel 16!
drie keer ipv 3x? Dr klopt wel meer niet vrees ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
Chico @ je blog.. Getallen onder de twintig dient metnvoluit te schrijven
Die typo zag ik over het hoofd, de n en de t zitten ook zo dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
drie keer ipv 3x? Dr klopt wel meer niet vrees ik. Het is vooral dat ik zelf later terug kan vinden hoe lang alles duurde en wat wanneer geregeld is.
Ja, jo, het was mijn PCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Freecell was ingelogd op de pc, niet ik
wowquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |