ma: andijviequote:Op zondag 4 januari 2009 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Andijviestamppot stond al genoteerd voor morgen, maar een hele week stamppot...?.
Nee hoor, het idee is dat ík stamp. Ik ben dus de stampende potquote:
En dat hoeft dus ook nietquote:Op zondag 4 januari 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar ik vind Troel gewoon per definitie irritant en dus ranzig
Jaa maar dat wisten we al. Dat wist zij al. Dat wist jij al. Nu weten de lurkers en de nieuwkomers het ook. Oké, klaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar ik vind Troel gewoon per definitie irritant en dus ranzig
breek me de bek niet open over redenen, daar kan ik je nog wel een boekje over opendoenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:24 schreef SHE het volgende:
[..]
En dat hoeft dus ook niet
Zit je vanmiddag een heel verhaal te houden over je verleden, ga je nu een ander af zitten fikken zonder reden.
Pus hups. Wat een heerlijke smakelijke naam!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik las Pus-hups...
In mijn hoofd gebeurde iets heel raars. En net voor ik besloot dat het wel iets regionaals zou zijn, viel het streepje kwartje. Push-ups.... Owwwwwwwwwwww
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb zin in roti, rijst met zoetzure saus, erwtensoep, doperwtjes met appelmoes en vooral veeeeel groentes. Denk dat ik mijn mama maar eens lief ga aankijken komende dagen en 'helpen' met verzinnen voor het avondeten.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef Merel het volgende:
[..]
ma: andijvie
di: hutspot
wo: boerenkool
do: zuurkool
vr: spruitjes
za: spinazie
zo: prei
Moet kunnen!
Lasagne?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Ik denk toch nog even verder, als je het niet erg vindt.
.
brrr alsof ik de week bij mn pa zou doorbrengenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:23 schreef Merel het volgende:
[..]
ma: andijvie
di: hutspot
wo: boerenkool
do: zuurkool
vr: spruitjes
za: spinazie
zo: prei
Moet kunnen!
jaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef P.F het volgende:
Is het een trend om de exercises in het eetlijstje te proppen?
Ik vind het wel handig! Motiveert me, omdat ik dan zie dat ik best wel veel goeds heb gedaan die dag!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef P.F het volgende:
Is helemaal geen verkeerde trend. Zo kun je in 1 opslag inname/verbruik zien. Eigenlijk best goed.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef P.F het volgende:
Ik had gister nog rotiquote:
Ja ik vind ze ook niet allemaal lekker hoor, maar voor zuurkool en boerenkool mag je me 's nachts wakkermaken!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
brrr alsof ik de week bij mn pa zou doorbrengen
Wel echte zelfgemaakte hequote:Op zondag 4 januari 2009 20:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Ooooh erwtensoep! Nu wil ik ook erwtensoep!!
Ik meen het nog serieus ook. Ik ben naarstig op zoek naar dingen die ik lekker vind, die mijn eeuwige honger stillen, die een beetje gezond zijn en waar ik niet nóg verder van uit-vet. Dus als ik iets nieuws zie staan, trekt dat mijn aandacht. Krijg je dit dusquote:Op zondag 4 januari 2009 20:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Pus hups. Wat een heerlijke smakelijke naam!
Heb je het broodje conleche wel eens gegetenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik meen het nog serieus ook. Ik ben naarstig op zoek naar dingen die ik lekker vind, die mijn eeuwige honger stillen, die een beetje gezond zijn en waar ik niet nóg verder van uit-vet. Dus als ik iets nieuws zie staan, trekt dat mijn aandacht. Krijg je dit dus
Ik heb al op mijn nieuwe lijstje staan:
- bruine boterhammen met pindakaas
- geroosterde amandelen
Het broodje Conleche moet er nog bij!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik meen het nog serieus ook. Ik ben naarstig op zoek naar dingen die ik lekker vind, die mijn eeuwige honger stillen, die een beetje gezond zijn en waar ik niet nóg verder van uit-vet. Dus als ik iets nieuws zie staan, trekt dat mijn aandacht. Krijg je dit dus
Ik heb al op mijn nieuwe lijstje staan:
- bruine boterhammen met pindakaas
- geroosterde amandelen
Ik had laatst bij Lebkov een bakje gekocht voor de lunch, ook zelfgemaakte, maar dan door de mensen die daar werken dusquote:Op zondag 4 januari 2009 20:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wel echte zelfgemaakte he. Die uit blik (unox) vond ik dus écht niet lekker ... veel te zout, smaakversterkers etc ... nee dan die mijn mama gemaakt heeft en waarvan nog een portie in de vriezer ligt
.
rouwe korsten van wat?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga die conleche-boterhammen proberen, denk ik!
Die met lightmayo, sambal en rauwkorst!
Ik heb het nog nooit gegetenquote:
Dat vond ik vroeger ook! Maar tegenwoordig lust ik dus af en toe best een bordjequote:
kennen jullie de 'secret carrot-cave'?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik moet t ook niethelemaal als er wortel inzit
Enig idee hoe je vegetarische risolle en lempur kan makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |