Slecht moment om over cm's te beginnenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:15 schreef Oksel het volgende:
Ik heb maar even 3cm erbij gedaan
En het was niet eens expres dit keer!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het zal muis niet zijn met de lapo
bijna wel muis, ik ben er zelfs een keer over uitgegledenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stel je bij deze je toilet beschikbaar?
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stel je bij deze je toilet beschikbaar?
Idem dito hier.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Het ging ongeveer zo in mijn hoofd:
....
Huh.
.
*hoort kwartje vallen*![]()
![]()
.
Mehehehe.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Slecht moment om over cm's te beginnen
indeedquote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik neem weer 'n bakje vitalinea!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik zo heel dieet verantwoord een kopje thee neem
Ik ben niet gek! Weet je hoeveel mensen daar op afkomenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef Merel het volgende:
Ik was dus al bang dat Muis die 2Girls1Cup in de titel van het topic zou zetten hè!
3 centimeter kontsluiting?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja hoi, het moest van Greys in het vorige topic.. Maar jullie gaan zo allememachies snel...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Die lurkers ja, die zitten met drinken en chippies weer lekker bij te lezen
Zou leuk zijn als er nu gewoon even een paar kwamen zwaaien!
....
Bitterballenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:19 schreef Vivi het volgende:
Ik neem bitterballen! Of ijs. Dilemma's, dillema's.
En dan vind je Troel ranzig. Nee echt, jij bent echt de ranzigste uit het hele topic, met jequote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik had vanochtend dan weer plakpoep, die niet door wilde spoelen
het rook naar guinness....
mijn guinness zal nooit meer hetzelfde smaken..
of toch wel?
Dat is best lekker, moet ik ook snel weer halenquote:
Het is echt stamppottenweerquote:Op zondag 4 januari 2009 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help mij eens! Ik ben een weekmenu aan het samenstellen voor volgende week, heeft iemand nog een ideetje? Ik moet dit eigenlijk niet doen na het avondeten, want als ik vol zit heb ik nergens zin in, maar we gaan morgenochtend boodschappen doen.
Ik weet niet wat het is met die feestvarkens hier, maar ze weten elk onderwerp uit te melken tot iets uber-ranzigs. Het is een giftquote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Troel het volgende:
Ja, inderdaad. ElisaB, als je nog eens in een lijstje wilt, doe dat dan als het over een fatsoenlijk onderwerp gaat
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het ging ongeveer zo in mijn hoofd:
....
Huh.
.
*hoort kwartje vallen*![]()
![]()
.
1 bitterbal, 1 ijs!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:19 schreef Vivi het volgende:
Ik neem bitterballen! Of ijs. Dilemma's, dillema's.
Good god, mensenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik had vanochtend dan weer plakpoep, die niet door wilde spoelen
het rook naar guinness....
mijn guinness zal nooit meer hetzelfde smaken..
of toch wel?
ja, maar ik vind Troel gewoon per definitie irritant en dus ranzigquote:Op zondag 4 januari 2009 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan vind je Troel ranzig. Nee echt, jij bent echt de ranzigste uit het hele topic, met jepoepen
de hele tijd
.
Andijviestamppot stond al genoteerd voor morgen, maar een hele week stamppot...?quote:
Ik las Pus-hups...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lijstje!
O: Dubbele boterham pindakaas
T: Pushups
L: 4 mini-pannekoekjes (waarvan 1 met een beetje stroop)
D: Vegachili met biologische zilvervliesrijst
T: Bakje cruesli met magere yoghurt
* Viking84 ziet donkere wolken aankomen in de verte.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar ik vind Troel gewoon per definitie irritant en dus ranzig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |