Gadverdamme, dat is echt ranzig.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Teennagels afbijten?
Ik geloof dat ik dit nog ranziger vind dan de strontsauna
klinkt wel als dé manier om een ex te worden jaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een ex van mij beet zijn nagels af (ja ook van zijn tenen) en dropte ze dan in een yoghurt schaaltje dat nog wel op zijn bureau stond. En dan ga jij opruimen
Het zou voor mij werkelijk binnen 1 seconde uit zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is niet voor niks al heul lang uit![]()
![]()
En ik heb na 1x direct geroepen dat ie dat maar deed als ie alleen thuis was.
Ik hoop dat dat je kind isquote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Een soort Rhinocaps, maar dan anders
(Overigens moet ik zeggen dat ik het zelf ranziger vind als Ruben in zijn bad gepoept heeft, maar misschien ben ik wel ik ben gewoon een smeerlap
En wat heeft mijn post daar mee te maken? Zo ranzig is het toch niet als ik zeg dat ik die vrouwendingen niets vind?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Dude![]()
Om met mijn vader te spreken: Ach het maakt mij niet uit al zat iemand naast mijn bord "een nummer 2 te doen" zo lang het maar niet spettert!
Oftewel.. ieeh maar gelukkig heb ik een sterke maag
M'n laatste heb ik bij de HEMA gekocht, hoeveel het er precies waren weet ik al niet eens meer, zolang doe ik er al mee.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt?
O, dat moet ik ook maar eens doen danWelk merk mesjes gebruik je dan en waarvandaan? Ik haal ze bij de Trekpleister en daar zitten er maar 4 in een zakje.
*proest*quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Wat ook zo goor is, een poepende vogel. Dan zie je dat gat * ineens* heel wijd worden als een soort vleeskrater en dan PLOEP!!!
In het vervolg zal ik altijd aan de man van Troel denken als ik schijtende parkiet zie.
Ja, maar als je zoiets doet, dan ruim je de boel zelf maar op hoor. Alsof jij al je afwas op het aanrecht zet "omdat hij toch zo een glas in de afwasmachine zet"quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is echt ranzig.
Mark wilde gisteren z'n teennagels knippen in mijn kamer, 'want jij gaat toch stofzuigen'.
Dáááácht 't niet hè. Toen heeft 'ie 't buiten op 't balkon gedaan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Wat ook zo goor is, een poepende vogel. Dan zie je dat gat * ineens* heel wijd worden als een soort vleeskrater en dan PLOEP!!!
In het vervolg zal ik altijd aan de man van Troel denken als ik schijtende parkiet zie.
Nooit gezien.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Je knipt je vriend waar je teennagels bij zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben echt niet zo preuts. Ons toilet is dan wel gescheiden van de douche, maar het boeit me echt niet wat m'n vriend van me ziet. Ik knip ook gewoon m'n teennagels waar hij bij zit en omgekeerd
.
ik vind t altijd zo goor als er een hond op straat zit te schijten, dat je dan zo in die aars kijktquote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Hij is bijna 1 en heeft het gelukkig (klopt afquote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat je kind is![]()
Maar doen kinderen dat? Waarom? Zijn er geen luiers voor in bad
![]()
Sta je daar weer met je vork..
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Stel je bij deze je toilet beschikbaar?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind t altijd zo goor als er een hond op straat zit te schijten, dat je dan zo in die aars kijkt
René zat net ook ook al:quote:Op zondag 4 januari 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier echt hardop te gieren.
Troel met Ruben die in bad poept.
PF die dan hoopt dat dat haar kind is.
Viev met haar vleeskrater.
Hou opppppppppppp!
Ik zit steeds zo hard te lachen dat ik het uit moet leggen aan Heer G en dat wil ik niet
Mental image van babyvogeltje ... dat ziet er zo maf uit, poep is groter dan het vogeltje zelf!! En ze vreten het daarna weer op ookquote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
... om maar eens een ander onderwerp op te gooien!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:15 schreef Oksel het volgende:
Ik heb maar even 3cm erbij gedaan, ik heb echt geen BMI van 28
Beetje open staan voor nieuwe dingen hoor Greysquote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou voor mij werkelijk binnen 1 seconde uit zijn.
OOK als ik zou weten dat hij thuis zijn teennagels af zou bijten en ik het nooit zou hoeven zien!
Het ging ongeveer zo in mijn hoofd:quote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je knipt je vriend waar je teennagels bij zijn
Gewaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |