Want achteraan zie je niks?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Als ik betaal voor een kaartje wil ik wel vooraan zittenAnders kan ik net zo goed de dvd kopen
!
Ja eerste nummer wat in me opkwamquote:
Ja been there, done that.. Dan heb ik niet het gevoel dat je bij de show wordt betrokken dus zie ik het liever full hdquote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Want achteraan zie je niks?
Ga er eens zitten zou ik zeggen
Ja dat doen mijn ouders dus. Dus als je iets heel tof vind dan wil ik best mijn kaartje/hun kaartjes de week van de voorstelling doorverkopen als zij het ook goed vindenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef Merel het volgende:
[..]
In het algemeen dan hè, niet alleen van Liberg. Vind het echt heel leuk, maar als je kaartjes voor populaire shows wil hebben moet je er aan het begin van het seizoen al bij zijn en als je dan alles in één keer moet betalen tikt dat behoorlijk aan!
WHY???quote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind weekend altijd hel. Is het al bijna maandag?.
Idem dito hier.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind weekend altijd hel. Is het al bijna maandag?.
Ik moet werken in het weekend, m'n vriend niet, hij gaat hartstikke laat op bed, ik niet, hij valt dan meteen in slaap, ik niet, ik moet vroeg op, hij niet, ik chagrijnig door slaapgebrek, hij niet. En twee dagen achter elkaar thuiskomen van je werk en er achter komen dat er beide dagen geen boodschappen zijn gedaan is ook niet tof. Gister kon ik 's avonds mezelf nog naar de supermarkt slepen. Vanavond laten we iets bezorgen.quote:
Want jij kunt de telefoon niet opnemen?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik haat mensen die bellen als ik alleen thuis ben.
En dan niet 1x he, nee 4 of 5 keer achter elkaar.
Dan heb ik het beter getroffen met Mark.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet werken in het weekend, m'n vriend niet, hij gaat hartstikke laat op bed, ik niet, hij valt dan meteen in slaap, ik niet, ik moet vroeg op, hij niet, ik chagrijnig door slaapgebrek, hij niet. En twee dagen achter elkaar thuiskomen van je werk en er achter komen dat er beide dagen geen boodschappen zijn gedaan is ook niet tof. Gister kon ik 's avonds mezelf nog naar de supermarkt slepen. Vanavond laten we iets bezorgen..
Oh ik kan wel opnemen en schreeuwen "d'r is niemand thuis behalve ik, the deaf one!", maar dat stelt niet iedereen op prijs gok ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want jij kunt de telefoon niet opnemen?
Stekker eruit trekken dan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Oh ik kan wel opnemen en schreeuwen "d'r is niemand thuis behalve ik, the deaf one!", maar dat stelt niet iedereen op prijs gok ik.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik kan wel opnemen en schreeuwen "d'r is niemand thuis behalve ik, the deaf one!", maar dat stelt niet iedereen op prijs gok ik.
Erachter komen hoe het klinkt kun je beter met je oren doen ipv met je ogen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik je een keer bellen? Kan ik ff kijken hoe het klinkt
Haha dat kan ik je zo al vertellen: hees en giechelig.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik je een keer bellen? Kan ik ff kijken hoe het klinkt
das idd kut... ik werk ook wel weekenden.. maar toch heb ik geen hekel aan weekenden.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet werken in het weekend, m'n vriend niet, hij gaat hartstikke laat op bed, ik niet, hij valt dan meteen in slaap, ik niet, ik moet vroeg op, hij niet, ik chagrijnig door slaapgebrek, hij niet. En twee dagen achter elkaar thuiskomen van je werk en er achter komen dat er beide dagen geen boodschappen zijn gedaan is ook niet tof. Gister kon ik 's avonds mezelf nog naar de supermarkt slepen. Vanavond laten we iets bezorgen..
zit ik er ver naast als ik hier enige frustratie denk te proeven?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
en ik hou ook niet van onverwachts bezoek... en al helemaal niet als ik op zondag aan het lamballen benquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, onverwachts bezoek. Als ik íets haat!.
Gelukkig wonen mijn ouders te ver weg om onverwacht op bezoek te kunnen komen. Marks moeder kwam voorheen nog wel eens onverwachts, maar kennelijk gedroeg ik me dan onbewust natuurlijkheel bot, want tegenwoordig laat ze het wel uit haar hoofd om ineens op de stoep te staan. En ze kwam ook altijd op het verkeerde moment: als ik het druk had en als Mark naar college was. Mocht ik haar gaan zitten vermaken. Bluh
.
Ik had gisteren McSex dus niet verwacht, stond ie opeens voor de deur. En toen heb ik een hele tirade gehouden over dat ie van tevoren moet bellen omdat ik dan leuke kleren moet aantrekken en moet make-uppen en haar moet weghalen op plaatsen waarvan hij niet eens mag weten dat er haar groeit en daarna bevallig op de bank moet gaan liggen alsof ik er altijd zo perfect bij lig!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, onverwachts bezoek. Als ik íets haat!.
ik moest hardop lachen...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik had gisteren McSex dus niet verwacht, stond ie opeens voor de deur. En toen heb ik een hele tirade gehouden over dat ie van tevoren moet bellen omdat ik dan leuke kleren moet aantrekken en moet make-uppen en haar moet weghalen op plaatsen waarvan hij niet eens mag weten dat er haar groeit en daarna bevallig op de bank moet gaan liggen alsof ik er altijd zo perfect bij lig!
Whehe, en vroeg 'ie, toen jullie in bed lagen, ook of je je geitenwollensokken aan had?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik had gisteren McSex dus niet verwacht, stond ie opeens voor de deur. En toen heb ik een hele tirade gehouden over dat ie van tevoren moet bellen omdat ik dan leuke kleren moet aantrekken en moet make-uppen en haar moet weghalen op plaatsen waarvan hij niet eens mag weten dat er haar groeit en daarna bevallig op de bank moet gaan liggen alsof ik er altijd zo perfect bij lig!
En wat zei hij toen?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
leuke kleren? maar die gaan toch alleen maar zo snel mogelijk weer uit?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Onze mythe van de vrouwelijke perfectiequote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
hij kwam niet om te praten, gok ikquote:
dat dusquote:Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
leuke kleren? maar die gaan toch alleen maar zo snel mogelijk weer uit?![]()
vrouwen...al dat gedoe, terwijl hij alleen maar wil neuken
Ik heb me na de tirade dus in de badkamer opgesloten, dan moest ie maar even wachten, pech gehad. En dan gaat het er niet eens om dat hij niet mag zien dat ik niet perfect ben, maar ik voel me er zélf anders niet prettig bij. Prikkebenen vind ik dan weer niet zo erg, maar de rest moet er netjes uitzienquote:Op zondag 4 januari 2009 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, en vroeg 'ie, toen jullie in bed lagen, ook of je je geitenwollensokken aan had?.
Maar dat zou ik dus ook vreselijk vinden ja.
Nuh maar toch gok ik dat ze niet direct naakt in bed belanden en er nog wel wat woorden gesproken zijn.quote:
Nou nee. Mooie kleren, gladde huid en lekker ruiken werken bij mij lustopwekkend.quote:
Ik heb ook verklapt dat als hij belt dat ie een half uurtje later is, dat ik dan wel op 'm scheld omdat ie niet te laat mag komen, maar dat ik stiekem opgelucht ben omdat ik dan nog even wat langer kan tuttenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Onze mythe van de vrouwelijke perfectieWat doe je?
alsie voor de deur stond wassie vast al geil en ik kan me Merel niet niet-sexy voorstellen, dus totaal geen probleem, me dunktquote:Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee. Mooie kleren, gladde huid en lekker ruiken werken bij mij lustopwekkend.
in dit geval lijkt me dat geen gokquote:Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nuh maar toch gok ik dat ze niet direct naakt in bed belanden en er nog wel wat woorden gesproken zijn.
ja, natuurlijk....maar mits geil gaat het zonder ook prima hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee. Mooie kleren, gladde huid en lekker ruiken werken bij mij lustopwekkend.
Misschien vond ie het gewoon ook gezellig om even langs te komen? Die bijnaam zegt niet alles hoor, we hebben ook hele goede gesprekkenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alsie voor de deur stond wassie vast al geil
"Jij bovenop of ik bovenop?", zeer filosofisch inderdaadquote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Misschien vond ie het gewoon ook gezellig om even langs te komen? Die bijnaam zegt niet alles hoor, we hebben ook hele goede gesprekken
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Misschien vond ie het gewoon ook gezellig om even langs te komen? Die bijnaam zegt niet alles hoor, we hebben ook hele goede gesprekken
Dat is dan ook weer niet aardig!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef Chicolate het volgende:
Krijg nu al een week iedere dag te horen dat het moet
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb je dat in Canterbury niet gedaan? En er was nog wel zo'n leuk kerkhofje!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet ook weer 's neuken...![]()
straks maar 's douchen![]()
Oei, dat klinkt toch wel erg weinig MacSexerig. Die stuur je nl gewoon weg als je nog niet klaar bent, zonder uitleg. En dan doe je later, als het jou uitkomt, een booty call. Maar jij wil nu begrepen worden...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook verklapt dat als hij belt dat ie een half uurtje later is, dat ik dan wel op 'm scheld omdat ie niet te laat mag komen, maar dat ik stiekem opgelucht ben omdat ik dan nog even wat langer kan tutten![]()
Waar dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:28 schreef P.F het volgende:
[..]bij jongens groeit er ook haar waarvan ik het bestaan niet afwist
Samen op wintersport, kriebelige benen tegen hem aan enzoquote:
oh jawel! Maar niet echt uitgebreid ofzo, want ik was nogal ziekquote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je dat in Canterbury niet gedaan? En er was nog wel zo'n leuk kerkhofje!.
op het puntje van z'n eikel?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik vind haar op schouders echt iew. Mark heeft ook zwarte haren op z'n schouders. Niet zo'n bos, maar hier en daar een haartje. En van tijd tot tijd mag ik ze eruit trekken met een pincet. Luv it!.
Maar dan kan iemand 't nog wel aaaarrrdig brengen! Zo van "schat, fijn hoor, dat tapijtje, lekker warm ook, maarruhh..."quote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks ervan. Da's terecht.
Harige meisjes![]()
Onverzorgde meisjes
het begin van het einde....da's al lang geen scharrel meer, maar slechts een bezoekje aan de ouders weg van een relatiequote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt toch wel erg weinig MacSexerig. Die stuur je nl gewoon weg als je nog niet klaar bent, zonder uitleg. En dan doe je later, als het jou uitkomt, een booty call. Maar jij wil nu begrepen worden...
Zit daar haar?quote:
waar zitten jouw schouders?quote:
PM naar Troel sturen zoals in de OP staatquote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt toch wel erg weinig MacSexerig. Die stuur je nl gewoon weg als je nog niet klaar bent, zonder uitleg. En dan doe je later, als het jou uitkomt, een booty call. Maar jij wil nu begrepen worden...
Ooooohjaquote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dan kan iemand 't nog wel aaaarrrdig brengen! Zo van "schat, fijn hoor, dat tapijtje, lekker warm ook, maarruhh..."
En mijn velletje kan het niet aan om al te vaak onthaard te worden (op welke manier dan ook, scheren, epileren, whatever), dus elke dag kan gewoon niet en mijn stoppelt zijn voor my eyes only
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dan kan iemand 't nog wel aaaarrrdig brengen! Zo van "schat, fijn hoor, dat tapijtje, lekker warm ook, maarruhh..."
En mijn velletje kan het niet aan om al te vaak onthaard te worden (op welke manier dan ook, scheren, epileren, whatever), dus elke dag kan gewoon niet en mijn stoppelt zijn voor my eyes only
Omg! Je hebt het voor ons allemaal verpest! WAAROMquote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook verklapt dat als hij belt dat ie een half uurtje later is, dat ik dan wel op 'm scheld omdat ie niet te laat mag komen, maar dat ik stiekem opgelucht ben omdat ik dan nog even wat langer kan tutten![]()
Dan zeg je: "Je mag kiezen, af en toe stoppels of zwerende etterende wonden omdat m'n huid al dat geonthaar niet kan handelen"quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Dat probleem heb ik ook.
Hoe doe je dat als je een vent hebt die elke nacht bij je wil slapen? (als in vaste verkering).
Of als je met een vent op vakantie gaat.
Ja ik denk dat ie nu al z'n vrienden aan 't bellen is om ons geheim te verklappen!!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Omg! Je hebt het voor ons allemaal verpest! WAAROM?!
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan zeg je: "Je mag kiezen, af en toe stoppels of zwerende etterende wonden omdat m'n huid al dat geonthaar niet kan handelen"
ik mag hopen van niet neequote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik gok ook alleen maar?
Het is een plek waar ik nog nooit haar ben tegengekomen
Een vent die iedere avond bij mij in bed wil liggen, moet er maar aan wennen dat ik niet altijd perfect ben. Bij hem thuis loop ik regelmatig met ongekamd haar, in mn slobbertrui en ongeschoren. Waarom de moeite doen en de schijn ophouden dat ik geen enthousiaste haargroei heb? Kom op, dan kan ik wel iedere dag gaan scheren, en 's avonds nog met stoppels in bed kruipenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook.
Hoe doe je dat als je een vent hebt die elke nacht bij je wil slapen? (als in vaste verkering).
Over dat soort dingen zit ik me dus zorgen te maken.
a) mijn huid kan er wel tegen om elke dag te behandelen b) al vrij snel merk je dat een dagje niks eraan doen echt geen reden voor hem is om het direct uit te makenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook.
Over dat soort dingen zit ik me dus zorgen te maken.
tot straksquote:
uiteraard, jij geemancipeerde vrouw, jij!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Merel het volgende:
Maar even serieus hè, dat getut doe ik dus omdat ik het zelf prettig vind om leuk en kittig voor de dag te komen, niet om een of andere vent te pleasen!
Nou ik wil geen vrouw die 's avonds aan mij vraagt of ik m'n geitenwollen sokken nog aan hebquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een vent die iedere avond bij mij in bed wil liggen, moet er maar aan wennen dat ik niet altijd perfect ben. Bij hem thuis loop ik regelmatig met ongekamd haar, in mn slobbertrui en ongeschoren. Waarom de moeite doen en de schijn ophouden dat ik geen enthousiaste haargroei heb? Kom op, dan kan ik wel iedere dag gaan scheren, en 's avonds nog met stoppels in bed kruipen... scheren etc doe ik omdat ik het zelf prettiger en verzorgder vind.
O nee, wat een slijmbal! Meent hij het echt denk je? Want zo denk je wel als je verliefd bentquote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Merel het volgende:
[..]
OoooohjaEn die engerd begrijpt het dan ook nog hè! En dan zo klef zeggen "van mij hoeft het niet, voor mij ben je zo ook perfect, maar als je je er zelf beter door voelt moet je het vooral doen!"
![]()
Oooooh jullie krijgen nu zoooo'n fout beeld van hoe het er hier aan toe gaat
Ge, toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
* Viking84 piest in broekquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu nog niet mèn, die hamburger zit nog ergens vast achter mn huig
zie daar het hellend vlak van de relatie....aan het begin is ze elke keer nog netjes en verzorgd en glad...maar als je eenmaal een relatie hebt...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
a) mijn huid kan er wel tegen om elke dag te behandelen b) al vrij snel merk je dat een dagje niks eraan doen echt geen reden voor hem is om het direct uit te maken
Nee daar niet maar op dat ding zelf welquote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zit daar haar?Ik weet het niet hoor, want zo intiem zijn Mark en ik niet
.
ik wist dat al welquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee daar niet maar op dat ding zelf welEn niet zeggen dat jullie dat allemaal al wisten he
Hier moet ik even ingrijpen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Laureline het volgende:
Net als 'open' relaties, die zie ik eigenlijk ook nooit goed gaan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ie nu al z'n vrienden aan 't bellen is om ons geheim te verklappen!!
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
uiteraard, jij geemancipeerde vrouw, jij!
zag je dat? zonder een spoor van sarcasmequote:
Dat klinkt als hogere wiskundequote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier moet ik even ingrijpen.
Open relaties kunnen wel werken, maar dan moeten alle deelnemers aan de relatie ook in een vaste relatie zitten. Dus niet A+B zijn getrouwd, A sekst ook met C en C sekst alleen met A. Nee dan moet C ook een D hebben.
En je moet sowieso niet monogaam zijn, zoals ik.
Nou meer dan een dag of twee laat ik er toch niet overheen gaan hoor, dat vind ik zelf niet fijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zie daar het hellend vlak van de relatie....aan het begin is ze elke keer nog netjes en verzorgd en glad...maar als je eenmaal een relatie hebt...
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zie daar het hellend vlak van de relatie....aan het begin is ze elke keer nog netjes en verzorgd en glad...maar als je eenmaal een relatie hebt...
Egwaarquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
Nee daar niet maar op dat ding zelf welEn niet zeggen dat jullie dat allemaal al wisten he
Juist!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Eliesje, jij genegeerde jij!
Als je een PM stuurt naar Troel idd dan sta je binnen no time in het lijstje!
Heujquote:
Dus....quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PM naar Troel sturen zoals in de OP staat
Ik ook hoor! Ik doe elke dag mijn oksels+schaamstreek vluchtig en sowieso 2 van de 3 dagen mijn onderbenen. En eens in de week en sowieso in 't weekend of als ik naar een feestje ga en uitgebreid kan douchen doe ik alles super netjes. En ik vind het ook wel leuk om tips te krijgen of: zo glad is het nog nooit geweestquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Merel het volgende:
Maar even serieus hè, dat getut doe ik dus omdat ik het zelf prettig vind om leuk en kittig voor de dag te komen, niet om een of andere vent te pleasen!
Wist ik ook niet!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwaar
(ik wist het nietmaar ik weet dan weer alles van het vrouwending)
Jij antwoordde op Leireline Laureline (of zoiets; kan de naam niet onthouden... sorry meisje / vrouw / dame / meneerquote:
Gewoon zo recht uit de spuitbus?quote:
Ja maar jij quotte de verkeerde dus viel het niet zo op dat je het tegen Elisa hadquote:
om ook maar eens iets in de groep te gooienquote:
Dat er haar op het ding zit, of dat ik alles van het vrouwending weet?quote:
Jawel, bij de chocomel!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 werpt een blik op de klok.
Nog niet, Greys!
Dat eerste! Ik bedoel, eromheen, maar erop? Maargoed, 't is nou niet dat ik er tientallen aan een diepgravend onderzoek onderworpen heb ofzo..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat er haar op het ding zit, of dat ik alles van het vrouwending weet?
Ik zo: waarom scheer je je daaaarquote:
Weet ik niet? Ik weet niet of daar haar op zit?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je scheert toch niet OP een piem0l?
Toch?
Toch?
Ja, maar dat is natuurlijk heel moeilijk, kan je alleen aan (excusez le 70's ) partnerruil doen. Blijven er weinig kandidaten over! En zeker niet genoeg voor mensen die fundamentele jagers zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier moet ik even ingrijpen.
Open relaties kunnen wel werken, maar dan moeten alle deelnemers aan de relatie ook in een vaste relatie zitten. Dus niet A+B zijn getrouwd, A sekst ook met C en C sekst alleen met A. Nee dan moet C ook een D hebben.
En je moet sowieso niet monogaam zijn, zoals ik.
jawel dusquote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch?
Toch?
Niet alleen de lurkers hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat de lurkers weer een geweldig avond hebben!
Oh dat valt me nu pas opquote:Op zondag 4 januari 2009 19:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij antwoordde op Leireline Laureline (of zoiets; kan de naam niet onthouden... sorry meisje / vrouw / dame / meneer)
Mannen help eensquote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch?
Toch?
Zo bedoelde ik het helemaal niet!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is nog geen half 12 geweest maar toch krijg ik hier andere gedachten bij [ afbeelding ]
da's normaalquote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Mannen help eens [ afbeelding ]
Is dit normaal of heb ik verkering met bokito [ afbeelding ]
naja, het is ook niet alsof het over veel haar gaat...quote:
Ik stel me zo helemaal voor dat jij nu roept "Mark! Mark! Moet je dit nou weer lezen!!quote:
Pics. Dan beoordelen wij het wel even.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:
Nee hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik stel me zo helemaal voor dat jij nu roept "Mark! Mark! Moet je dit nou weer lezen!!"
Ik wist het wel maar er zijn dingen die ik voor mezelf houquote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
Ehehehe er is dus iets wat farfallus niet wist maarrr dit keer wisten jullie het ook niet
Dat compenseert de rest van mijn opmerkingen weer
ZE ZEGT IETS ONTOPICS!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer klaar voor de avond, eten gehad, kinderen weer naar moeders, opgeruimd, gedweild en gedouched.
Zo lekker kneuterig boer zoekt vrouw kijken.
Ik woog vannochtend 64.2 kgGaat gewoon nog steeds goed
Wij gaan in mei naar Theo Maassen, die vind ik soms vrij geniaal
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Greys: Heer G, scheer jij je wel eens OP je piem0l???
Heer G: Nee, meestal gewoon in de badkamer.
Fijn, zo'n nuchtere ventquote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Kijk, en dan sta je er zo inquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
het enige goede antwoordquote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Jij leek mij altijd te braafjes om zoiets zomaar te vragen, maar je hebt me de afgelopen dagen wel meer verrastquote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Waar gebeurd Vik!
Zoiets kan je toch wel gewoon vragen?![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat de lurkers weer een geweldig avond hebben!
Eliesje ook weer blij!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, en dan sta je er zo in
(Nou moet ik zeggen dat ik nu wat actiever ben dan de vorige weken, maar dat komt ook omdat er nu natuurlijk erg veel nieuwe aanmeldingen zijn)
Vertel je dan ook meteen hoe je bij die vraag komt, of vindt hij het heel normaal dat je opeens uit het niets dat soort dingen vraagt?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Waar gebeurd Vik!
Ja hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Waar gebeurd Vik!
Hoe doe je dat dan als je samen zou wonen? Dan kan je je verzorgingsritueel echt niet verbergen hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Merel het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij leek mij altijd te braafjes om zoiets zomaar te vragen, maar je hebt me de afgelopen dagen wel meer verrast.
Oja, sorry...quote:
Ik heb er bij gemeld waar het vandaan kwam.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Vertel je dan ook meteen hoe je bij die vraag komt, of vindt hij het heel normaal dat je opeens uit het niets dat soort dingen vraagt?
Ik krijg pas spijt als jullie bij de volgende meet over mijn wekker gaan beginnenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik doe tegenwoordig wat meer aan 'openhartig'.
Geen idee of ik er spijt van ga krijgen
Ach, je hebt bij mij inmiddels genoeg om in de tegenaanval te gaan!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg pas spijt als jullie bij de volgende meet over mijn wekker gaan beginnen.
Kost dat niet veel te veel tijd?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef Vivi het volgende:
Ik word echt met de dag blijer met mijn LAT relatie.
Ik scheer trouwens elke dag, ik voel me yukkie als ik dat niet doe en ik wil ook graag glad zijn als ik sex heb met iemand waar ik écht van hou.Mij
.
Over 16 jaar staat dit er nog he, nudge, winkquote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik doe tegenwoordig wat meer aan 'openhartig'.
Geen idee of ik er spijt van ga krijgen
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Troel het volgende:
Kijk, en dan sta je er zo in
(Nou moet ik zeggen dat ik nu wat actiever ben dan de vorige weken, maar dat komt ook omdat er nu natuurlijk erg veel nieuwe aanmeldingen zijn)
Het meest openhartige gaat achter de schermenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Over 16 jaar staat dit er nog he, nudge, wink.
Euh, nee, ik doe het gewoon met een scheermesje, benen 1 minuut en oksels een halve, poonanie wegens voorzichtigheid 2,5 minuut, want altijd bijgehouden dus geen haargroeiquote:
Elke dag? Dan slaat mijn huid echt helemaal op hol. Ik scheer alleen m'n oksels elke dag. M'n benen één keer in de 2 maanden ofzo (maar dat is ook echt niet vaker nodig) en de rest is niet geschikt voor dit tijdstipquote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef Vivi het volgende:
Ik word echt met de dag blijer met mijn LAT relatie.
Ik scheer trouwens elke dag, ik voel me yukkie als ik dat niet doe en ik wil ook graag glad zijn als ik sex heb met iemand waar ik écht van hou.Mij
.
ik heb geen plumeau tussen m'n benen hangen, maar sporadisch wil er wel eens wat groeien aan de basisquote:
SSHT! Anders verbrand Viktator de PM-functiequote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het meest openhartige gaat achter de schermen
Tenzij jij seks hebt met je scheermesje zou ik niet weten waarom dit tijdstip niet geschikt isquote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Elke dag? Dan slaat mijn huid echt helemaal op hol. Ik scheer alleen m'n oksels elke dag. M'n benen één keer in de 2 maanden ofzo (maar dat is ook echt niet vaker nodig) en de rest is niet geschikt voor dit tijdstip.
Nog wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het meest openhartige gaat achter de schermen
Huh, maar ik zeg toch ook nergens dat ik dat een probleem zou vinden? Een man mag best weten dat ik niet altijd perfect haarloos ben en naar bloemetjes ruik. Maar ik vind het zelf wel prettig om het zoveel mogelijk bij te houden ondertussen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je samen zou wonen? Dan kan je je verzorgingsritueel echt niet verbergen hoorEn zal hij je heus weleens betrappen op een verdwaalde haar, slechte adem, etc.
Ja, dat. Gewoon even tijdens het douchen, en dat doe ik sowieso elke dag.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh, nee, ik doe het gewoon met een scheermesje, benen 1 minuut en oksels een halve, poonanie wegens voorzichtigheid 2,5 minuut, want altijd bijgehouden dus geen haargroei.
Jezus, dat doe je rap. Ik ben zo een half uur aan het scherenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh, nee, ik doe het gewoon met een scheermesje, benen 1 minuut en oksels een halve, poonanie wegens voorzichtigheid 2,5 minuut, want altijd bijgehouden dus geen haargroei.
Dan ben je óf traag, óf ruig behaardquote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, dat doe je rap. Ik ben zo een half uur aan het scheren.
Oksel is 2-3 haaltjes punani 6 voorzichtige of zo? Als je het elke dag doet duurt het heus geen half uur!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de Viktator per PM gemeld wat ik bij Elisa heb besteldquote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
SSHT! Anders verbrand Viktator de PM-functie.
Elke dag bijhouden does the trickquote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet voor half 12 over haar flamoes pratenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Tenzij jij seks hebt met je scheermesje zou ik niet weten waarom dit tijdstip niet geschikt is [ afbeelding ]
Oiquote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Huh, maar ik zeg toch ook nergens dat ik dat een probleem zou vinden? Een man mag best weten dat ik niet altijd perfect haarloos ben en naar bloemetjes ruik. Maar ik vind het zelf wel prettig om het zoveel mogelijk bij te houden ondertussen.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je relatie ten dode opgeschreven is zodra je partner mag toekijken hoe je je benen scheertMaar zo erg ben ik dus niet!
*vriendje trekt vies gezicht* "Wat is er?" "Je moet je tanden poetsen, je adem stinkt"quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je samen zou wonen? Dan kan je je verzorgingsritueel echt niet verbergen hoorEn zal hij je heus weleens betrappen op een verdwaalde haar, slechte adem, etc.
De basis van een goede relatiequote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Troel het volgende:
[..]
OiIk scheer rustig mijn benen terwijl ik in bad ligt en Bert op het toilet zit te poepen
fijn dat je met deze mededeling ineens meepostquote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Troel het volgende:
[..]
OiIk scheer rustig mijn benen terwijl ik in bad ligt en Bert op het toilet zit te poepen
Echtquote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben helaas idd vrij ruig behaard jaquote:
Srsly? Benen scheren vind ik trouwens niet erg om in "gezelschap van" te doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Onder de douche heb je toch geen scheerschuim nodig?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben helaas idd vrij ruig behaard ja. Maar als ik elke dag zou scheren zou 't wel meevallen denk ik.
Maar dat kost teveel geld met al die bussen scheerschuim en scheermesjes.
De enige keer dat ik mezelf echt grondig scheer ende epileer is als ik ga je-weet-wellen.
Lijkt mij logischquote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*vriendje trekt vies gezicht* "Wat is er?" "Je moet je tanden poetsen, je adem stinkt"
Of ben ik nou te nuchter dat mn vriend en ik elkaar gewoon vertellen als we vinden dat de ander stinkt, ik moet scheren, hij zn haar moet wassen etc?
Ah, je reageert zowaar op mequote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fijn dat je met deze mededeling ineens meepost
srsly
Iew! En dan door dat warme bad krijg je een soort strontsauna!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond Troels beschrijving al way too much info, maak jij het nog even lekker een stukje erger!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Iew! En dan door dat warme bad krijg je een soort strontsauna!
HUUUUHH!
mental imagesquote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
HUUUUHH!
Ik gebruik nooit scheergel, hooguit douchegel (2-1quote:Op zondag 4 januari 2009 20:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik gebruik nooit scheerschuim/gel.. Maakt dat nou echt uit? Misschien dat ik het dan vaker zou kunnen scheren, want nu krijg ik meteen ingegroeide stoppels enzo als ik binnen een week weer scheer.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik elke dag, niet omdat er zoveel haar groeit, maar het voeklt gewoon niet frips.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
bij mij gaat het kriebelen onder mn oksels en bij mn 'punani' () als ik 't een paar dagen niet doe
alsof het beeld na de eerste opmerking nog niet meer dan compleet genoeg wasquote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
HUUUUHH!
Welnee, ik gebruik gewoon van die wegwerpmesjes die je in zakken van 20 koopt of zo, met een beetje douchegel, wat ik anders sowieso ook gebruikt zou hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben helaas idd vrij ruig behaard ja. Maar als ik elke dag zou scheren zou 't wel meevallen denk ik.
Maar dat kost teveel geld met al die bussen scheerschuim en scheermesjes.
Vivi! Strontsauna!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
HUUUUHH!
Ik vind het nogal bot als Mark dat doet.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*vriendje trekt vies gezicht* "Wat is er?" "Je moet je tanden poetsen, je adem stinkt"
Of ben ik nou te nuchter dat mn vriend en ik elkaar gewoon vertellen als we vinden dat de ander stinkt, ik moet scheren, hij zn haar moet wassen etc?
Nou heel veel sneller dan die 2 minuten die het nu kost kan niet volgens mij en het is wel goedkoperquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
Blaat en Dizzy, ik gebruik ook onder de douche gel om te scheren hoor, dan gaat het veel sneller en glijeriger en gladder dan met alleen water
Wat klinkt dat hitsigquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
Blaat en Dizzy, ik gebruik ook onder de douche gel om te scheren hoor, dan gaat het veel sneller en glijeriger en gladder dan met alleen water
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
HUUUUHH!
Vivi doesn't do bushesquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heb ik elke dag, niet omdat er zoveel haar groeit, maar het voeklt gewoon niet frips.
En nu haak ik weer afquote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
HUUUUHH!
Ik zeg gewoon altijd "Smintjequote:Op zondag 4 januari 2009 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal bot als Mark dat doet.
"Huu, je mag je tanden wel even poetsen". Maar ja, dat doe ik bij hem ook.
Nagels vijlen kan dan weer welquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
De relatiekiller!
Nee sommige dingen hou je voor jezelf. Ik doe de number 2 zelfs liever thuis (we LATten).
Nagels knippen hoort ook in die categorie. Benen scheren vind ik dan weer een vrij neutrale handeling.
*ppfffffffffffffffffffffffrt*quote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe laat ik een topic snel gaan? Nou door over zo'n onderwerp te beginnen.
We zijn ook wel erg met z'n allen
Ik had er nooit problemen mee, maar ik denk nu dat ik de volgende keer compleet in een lachstuip schiet als hij ook maar de badkamer binnenkomtquote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
HUUUUHH!
ja of, je ruikt alsof je een lijk/drol hebt opgegetenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon altijd "Smintje" ?
Of:
Je smoelwerk ruikt naar een 3 weken niet verschoonde kattenbak.
Afhankelijk van mijn eisprong..
alles is toch PF's schuld?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
PF begon over haar op piem0ls!
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Ik blief geen vrouwenmesjes. Weet niet wat het is, maar het is te ... soft? Ik vond het ondingen, werd nooit glad enzo, nu jat ik gewoon een mesje van mn vader (wel een eigen, gebruiken ze niet van elkaar) en dat gaat een stuk beter.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit scheergel, hooguit douchegel (2-1) en dat gaat prima (en ik heb een hele droge en gevoelige huid........) en met m'n mesje (van venus) kan ik best lang doen!
Echt?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee, ik gebruik gewoon van die wegwerpmesjes die je in zakken van 20 koopt of zo, met een beetje douchegel, wat ik anders sowieso ook gebruikt zou hebben.
Een ex van mij beet zijn nagels af (ja ook van zijn tenenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Nagels vijlen kan dan weer welNou ja niet als hij dat doet
![]()
Ik heb hem ook wel eens gewaarschuwd. Ieh je nagels zijn lang. MAAR. waag het niet ze NU te knippen![]()
Ook ieeuw: iemands afgeknipte nagel tegenkomen
Ja dat dat even duidelijk is hè, ik had het over kleren en make-uppen en een paar haartjes, jullie maken er meteen allemaal vieze dingen van!!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Ik bracht gewoon een leuk feitje. Jullie gaan er dan weer op doorquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Schat, ik heb even een hete steen in de plee gelegd, om de totale experience in alle facetten te kunnen belevenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had er nooit problemen mee, maar ik denk nu dat ik de volgende keer compleet in een lachstuip schiet als hij ook maar de badkamer binnenkomt
WTFquote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een ex van mij beet zijn nagels af (ja ook van zijn tenen)
Ja, inderdaad. ElisaB, als je nog eens in een lijstje wilt, doe dat dan als het over een fatsoenlijk onderwerp gaatquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Jij begon over slagroom.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Zonder de teennagels komt me dit wel bekend voor hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een ex van mij beet zijn nagels af (ja ook van zijn tenen) en dropte ze dan in een yoghurt schaaltje dat nog wel op zijn bureau stond. En dan ga jij opruimen
Wel lenig, you have to give him that!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een ex van mij beet zijn nagels af (ja ook van zijn tenen) en dropte ze dan in een yoghurt schaaltje dat nog wel op zijn bureau stond. En dan ga jij opruimen
Daar is niets ranzigs aan!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij begon over slagroom.
* Viking84 wijst naar Greys.
Dudequote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Schat, ik heb even een hete steen in de plee gelegd, om de totale experience in alle facetten te kunnen beleven. Hier, neem een Dulcolax
.
Een soort Rhinocaps, maar dan andersquote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Schat, ik heb even een hete steen in de plee gelegd, om de totale experience in alle facetten te kunnen beleven. Hier, neem een Dulcolax
.
Gadverdamme, dat is echt ranzig.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Teennagels afbijten?
Ik geloof dat ik dit nog ranziger vind dan de strontsauna
klinkt wel als dé manier om een ex te worden jaquote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het zou voor mij werkelijk binnen 1 seconde uit zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is niet voor niks al heul lang uit![]()
![]()
En ik heb na 1x direct geroepen dat ie dat maar deed als ie alleen thuis was.
Ik hoop dat dat je kind isquote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Een soort Rhinocaps, maar dan anders
(Overigens moet ik zeggen dat ik het zelf ranziger vind als Ruben in zijn bad gepoept heeft, maar misschien ben ik wel ik ben gewoon een smeerlap
En wat heeft mijn post daar mee te maken? Zo ranzig is het toch niet als ik zeg dat ik die vrouwendingen niets vind?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Dude![]()
Om met mijn vader te spreken: Ach het maakt mij niet uit al zat iemand naast mijn bord "een nummer 2 te doen" zo lang het maar niet spettert!
Oftewel.. ieeh maar gelukkig heb ik een sterke maag
M'n laatste heb ik bij de HEMA gekocht, hoeveel het er precies waren weet ik al niet eens meer, zolang doe ik er al mee.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt?
O, dat moet ik ook maar eens doen danWelk merk mesjes gebruik je dan en waarvandaan? Ik haal ze bij de Trekpleister en daar zitten er maar 4 in een zakje.
*proest*quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Wat ook zo goor is, een poepende vogel. Dan zie je dat gat * ineens* heel wijd worden als een soort vleeskrater en dan PLOEP!!!
In het vervolg zal ik altijd aan de man van Troel denken als ik schijtende parkiet zie.
Ja, maar als je zoiets doet, dan ruim je de boel zelf maar op hoor. Alsof jij al je afwas op het aanrecht zet "omdat hij toch zo een glas in de afwasmachine zet"quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat is echt ranzig.
Mark wilde gisteren z'n teennagels knippen in mijn kamer, 'want jij gaat toch stofzuigen'.
Dáááácht 't niet hè. Toen heeft 'ie 't buiten op 't balkon gedaan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Wat ook zo goor is, een poepende vogel. Dan zie je dat gat * ineens* heel wijd worden als een soort vleeskrater en dan PLOEP!!!
In het vervolg zal ik altijd aan de man van Troel denken als ik schijtende parkiet zie.
Nooit gezien.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Je knipt je vriend waar je teennagels bij zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben echt niet zo preuts. Ons toilet is dan wel gescheiden van de douche, maar het boeit me echt niet wat m'n vriend van me ziet. Ik knip ook gewoon m'n teennagels waar hij bij zit en omgekeerd
.
ik vind t altijd zo goor als er een hond op straat zit te schijten, dat je dan zo in die aars kijktquote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Hij is bijna 1 en heeft het gelukkig (klopt afquote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat je kind is![]()
Maar doen kinderen dat? Waarom? Zijn er geen luiers voor in bad
![]()
Sta je daar weer met je vork..
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
Stel je bij deze je toilet beschikbaar?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind t altijd zo goor als er een hond op straat zit te schijten, dat je dan zo in die aars kijkt
René zat net ook ook al:quote:Op zondag 4 januari 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier echt hardop te gieren.
Troel met Ruben die in bad poept.
PF die dan hoopt dat dat haar kind is.
Viev met haar vleeskrater.
Hou opppppppppppp!
Ik zit steeds zo hard te lachen dat ik het uit moet leggen aan Heer G en dat wil ik niet
Mental image van babyvogeltje ... dat ziet er zo maf uit, poep is groter dan het vogeltje zelf!! En ze vreten het daarna weer op ookquote:Op zondag 4 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
... om maar eens een ander onderwerp op te gooien!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:15 schreef Oksel het volgende:
Ik heb maar even 3cm erbij gedaan, ik heb echt geen BMI van 28
Beetje open staan voor nieuwe dingen hoor Greysquote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou voor mij werkelijk binnen 1 seconde uit zijn.
OOK als ik zou weten dat hij thuis zijn teennagels af zou bijten en ik het nooit zou hoeven zien!
Het ging ongeveer zo in mijn hoofd:quote:Op zondag 4 januari 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je knipt je vriend waar je teennagels bij zijn
Gewaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |