Want achteraan zie je niks?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Als ik betaal voor een kaartje wil ik wel vooraan zittenAnders kan ik net zo goed de dvd kopen
!
Ja eerste nummer wat in me opkwamquote:
Ja been there, done that.. Dan heb ik niet het gevoel dat je bij de show wordt betrokken dus zie ik het liever full hdquote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Want achteraan zie je niks?
Ga er eens zitten zou ik zeggen
Ja dat doen mijn ouders dus. Dus als je iets heel tof vind dan wil ik best mijn kaartje/hun kaartjes de week van de voorstelling doorverkopen als zij het ook goed vindenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef Merel het volgende:
[..]
In het algemeen dan hè, niet alleen van Liberg. Vind het echt heel leuk, maar als je kaartjes voor populaire shows wil hebben moet je er aan het begin van het seizoen al bij zijn en als je dan alles in één keer moet betalen tikt dat behoorlijk aan!
WHY???quote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind weekend altijd hel. Is het al bijna maandag?.
Idem dito hier.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind weekend altijd hel. Is het al bijna maandag?.
Ik moet werken in het weekend, m'n vriend niet, hij gaat hartstikke laat op bed, ik niet, hij valt dan meteen in slaap, ik niet, ik moet vroeg op, hij niet, ik chagrijnig door slaapgebrek, hij niet. En twee dagen achter elkaar thuiskomen van je werk en er achter komen dat er beide dagen geen boodschappen zijn gedaan is ook niet tof. Gister kon ik 's avonds mezelf nog naar de supermarkt slepen. Vanavond laten we iets bezorgen.quote:
Want jij kunt de telefoon niet opnemen?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik haat mensen die bellen als ik alleen thuis ben.
En dan niet 1x he, nee 4 of 5 keer achter elkaar.
Dan heb ik het beter getroffen met Mark.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet werken in het weekend, m'n vriend niet, hij gaat hartstikke laat op bed, ik niet, hij valt dan meteen in slaap, ik niet, ik moet vroeg op, hij niet, ik chagrijnig door slaapgebrek, hij niet. En twee dagen achter elkaar thuiskomen van je werk en er achter komen dat er beide dagen geen boodschappen zijn gedaan is ook niet tof. Gister kon ik 's avonds mezelf nog naar de supermarkt slepen. Vanavond laten we iets bezorgen..
Oh ik kan wel opnemen en schreeuwen "d'r is niemand thuis behalve ik, the deaf one!", maar dat stelt niet iedereen op prijs gok ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want jij kunt de telefoon niet opnemen?
Stekker eruit trekken dan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Oh ik kan wel opnemen en schreeuwen "d'r is niemand thuis behalve ik, the deaf one!", maar dat stelt niet iedereen op prijs gok ik.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik kan wel opnemen en schreeuwen "d'r is niemand thuis behalve ik, the deaf one!", maar dat stelt niet iedereen op prijs gok ik.
Erachter komen hoe het klinkt kun je beter met je oren doen ipv met je ogen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik je een keer bellen? Kan ik ff kijken hoe het klinkt
Haha dat kan ik je zo al vertellen: hees en giechelig.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik je een keer bellen? Kan ik ff kijken hoe het klinkt
das idd kut... ik werk ook wel weekenden.. maar toch heb ik geen hekel aan weekenden.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet werken in het weekend, m'n vriend niet, hij gaat hartstikke laat op bed, ik niet, hij valt dan meteen in slaap, ik niet, ik moet vroeg op, hij niet, ik chagrijnig door slaapgebrek, hij niet. En twee dagen achter elkaar thuiskomen van je werk en er achter komen dat er beide dagen geen boodschappen zijn gedaan is ook niet tof. Gister kon ik 's avonds mezelf nog naar de supermarkt slepen. Vanavond laten we iets bezorgen..
zit ik er ver naast als ik hier enige frustratie denk te proeven?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
en ik hou ook niet van onverwachts bezoek... en al helemaal niet als ik op zondag aan het lamballen benquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, onverwachts bezoek. Als ik íets haat!.
Gelukkig wonen mijn ouders te ver weg om onverwacht op bezoek te kunnen komen. Marks moeder kwam voorheen nog wel eens onverwachts, maar kennelijk gedroeg ik me dan onbewust natuurlijkheel bot, want tegenwoordig laat ze het wel uit haar hoofd om ineens op de stoep te staan. En ze kwam ook altijd op het verkeerde moment: als ik het druk had en als Mark naar college was. Mocht ik haar gaan zitten vermaken. Bluh
.
Ik had gisteren McSex dus niet verwacht, stond ie opeens voor de deur. En toen heb ik een hele tirade gehouden over dat ie van tevoren moet bellen omdat ik dan leuke kleren moet aantrekken en moet make-uppen en haar moet weghalen op plaatsen waarvan hij niet eens mag weten dat er haar groeit en daarna bevallig op de bank moet gaan liggen alsof ik er altijd zo perfect bij lig!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, onverwachts bezoek. Als ik íets haat!.
ik moest hardop lachen...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik had gisteren McSex dus niet verwacht, stond ie opeens voor de deur. En toen heb ik een hele tirade gehouden over dat ie van tevoren moet bellen omdat ik dan leuke kleren moet aantrekken en moet make-uppen en haar moet weghalen op plaatsen waarvan hij niet eens mag weten dat er haar groeit en daarna bevallig op de bank moet gaan liggen alsof ik er altijd zo perfect bij lig!
Whehe, en vroeg 'ie, toen jullie in bed lagen, ook of je je geitenwollensokken aan had?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik had gisteren McSex dus niet verwacht, stond ie opeens voor de deur. En toen heb ik een hele tirade gehouden over dat ie van tevoren moet bellen omdat ik dan leuke kleren moet aantrekken en moet make-uppen en haar moet weghalen op plaatsen waarvan hij niet eens mag weten dat er haar groeit en daarna bevallig op de bank moet gaan liggen alsof ik er altijd zo perfect bij lig!
En wat zei hij toen?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
leuke kleren? maar die gaan toch alleen maar zo snel mogelijk weer uit?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Onze mythe van de vrouwelijke perfectiequote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
hij kwam niet om te praten, gok ikquote:
dat dusquote:Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
leuke kleren? maar die gaan toch alleen maar zo snel mogelijk weer uit?![]()
vrouwen...al dat gedoe, terwijl hij alleen maar wil neuken
Ik heb me na de tirade dus in de badkamer opgesloten, dan moest ie maar even wachten, pech gehad. En dan gaat het er niet eens om dat hij niet mag zien dat ik niet perfect ben, maar ik voel me er zélf anders niet prettig bij. Prikkebenen vind ik dan weer niet zo erg, maar de rest moet er netjes uitzienquote:Op zondag 4 januari 2009 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, en vroeg 'ie, toen jullie in bed lagen, ook of je je geitenwollensokken aan had?.
Maar dat zou ik dus ook vreselijk vinden ja.
Nuh maar toch gok ik dat ze niet direct naakt in bed belanden en er nog wel wat woorden gesproken zijn.quote:
Nou nee. Mooie kleren, gladde huid en lekker ruiken werken bij mij lustopwekkend.quote:
Ik heb ook verklapt dat als hij belt dat ie een half uurtje later is, dat ik dan wel op 'm scheld omdat ie niet te laat mag komen, maar dat ik stiekem opgelucht ben omdat ik dan nog even wat langer kan tuttenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Onze mythe van de vrouwelijke perfectieWat doe je?
alsie voor de deur stond wassie vast al geil en ik kan me Merel niet niet-sexy voorstellen, dus totaal geen probleem, me dunktquote:Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee. Mooie kleren, gladde huid en lekker ruiken werken bij mij lustopwekkend.
in dit geval lijkt me dat geen gokquote:Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nuh maar toch gok ik dat ze niet direct naakt in bed belanden en er nog wel wat woorden gesproken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |