Jawel, bij de chocomel!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 werpt een blik op de klok.
Nog niet, Greys!
Dat eerste! Ik bedoel, eromheen, maar erop? Maargoed, 't is nou niet dat ik er tientallen aan een diepgravend onderzoek onderworpen heb ofzo..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat er haar op het ding zit, of dat ik alles van het vrouwending weet?
Ik zo: waarom scheer je je daaaarquote:
Weet ik niet? Ik weet niet of daar haar op zit?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je scheert toch niet OP een piem0l?
Toch?
Toch?
Ja, maar dat is natuurlijk heel moeilijk, kan je alleen aan (excusez le 70's ) partnerruil doen. Blijven er weinig kandidaten over! En zeker niet genoeg voor mensen die fundamentele jagers zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier moet ik even ingrijpen.
Open relaties kunnen wel werken, maar dan moeten alle deelnemers aan de relatie ook in een vaste relatie zitten. Dus niet A+B zijn getrouwd, A sekst ook met C en C sekst alleen met A. Nee dan moet C ook een D hebben.
En je moet sowieso niet monogaam zijn, zoals ik.
jawel dusquote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch?
Toch?
Niet alleen de lurkers hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat de lurkers weer een geweldig avond hebben!
Oh dat valt me nu pas opquote:Op zondag 4 januari 2009 19:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij antwoordde op Leireline Laureline (of zoiets; kan de naam niet onthouden... sorry meisje / vrouw / dame / meneer)
Mannen help eensquote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch?
Toch?

Zo bedoelde ik het helemaal niet!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is nog geen half 12 geweest maar toch krijg ik hier andere gedachten bij [ afbeelding ]
da's normaalquote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Mannen help eens [ afbeelding ]
Is dit normaal of heb ik verkering met bokito [ afbeelding ]
naja, het is ook niet alsof het over veel haar gaat...quote:
Ik stel me zo helemaal voor dat jij nu roept "Mark! Mark! Moet je dit nou weer lezen!!quote:
Pics. Dan beoordelen wij het wel even.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:
Nee hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik stel me zo helemaal voor dat jij nu roept "Mark! Mark! Moet je dit nou weer lezen!!"
Ik wist het wel maar er zijn dingen die ik voor mezelf houquote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
Ehehehe er is dus iets wat farfallus niet wist maarrr dit keer wisten jullie het ook niet
Dat compenseert de rest van mijn opmerkingen weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |