quote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
uiteraard, jij geemancipeerde vrouw, jij!
zag je dat? zonder een spoor van sarcasmequote:
Dat klinkt als hogere wiskundequote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier moet ik even ingrijpen.
Open relaties kunnen wel werken, maar dan moeten alle deelnemers aan de relatie ook in een vaste relatie zitten. Dus niet A+B zijn getrouwd, A sekst ook met C en C sekst alleen met A. Nee dan moet C ook een D hebben.
En je moet sowieso niet monogaam zijn, zoals ik.
Nou meer dan een dag of twee laat ik er toch niet overheen gaan hoor, dat vind ik zelf niet fijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zie daar het hellend vlak van de relatie....aan het begin is ze elke keer nog netjes en verzorgd en glad...maar als je eenmaal een relatie hebt...
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zie daar het hellend vlak van de relatie....aan het begin is ze elke keer nog netjes en verzorgd en glad...maar als je eenmaal een relatie hebt...
Egwaarquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
Nee daar niet maar op dat ding zelf welEn niet zeggen dat jullie dat allemaal al wisten he
Juist!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Eliesje, jij genegeerde jij!
Als je een PM stuurt naar Troel idd dan sta je binnen no time in het lijstje!
Heujquote:
Dus....quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PM naar Troel sturen zoals in de OP staat
Ik ook hoor! Ik doe elke dag mijn oksels+schaamstreek vluchtig en sowieso 2 van de 3 dagen mijn onderbenen. En eens in de week en sowieso in 't weekend of als ik naar een feestje ga en uitgebreid kan douchen doe ik alles super netjes. En ik vind het ook wel leuk om tips te krijgen of: zo glad is het nog nooit geweestquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Merel het volgende:
Maar even serieus hè, dat getut doe ik dus omdat ik het zelf prettig vind om leuk en kittig voor de dag te komen, niet om een of andere vent te pleasen!
Wist ik ook niet!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwaar
(ik wist het nietmaar ik weet dan weer alles van het vrouwending)
Jij antwoordde op Leireline Laureline (of zoiets; kan de naam niet onthouden... sorry meisje / vrouw / dame / meneerquote:
Gewoon zo recht uit de spuitbus?quote:
Ja maar jij quotte de verkeerde dus viel het niet zo op dat je het tegen Elisa hadquote:
om ook maar eens iets in de groep te gooienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |