quote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dan kan iemand 't nog wel aaaarrrdig brengen! Zo van "schat, fijn hoor, dat tapijtje, lekker warm ook, maarruhh..."
En mijn velletje kan het niet aan om al te vaak onthaard te worden (op welke manier dan ook, scheren, epileren, whatever), dus elke dag kan gewoon niet en mijn stoppelt zijn voor my eyes only
Omg! Je hebt het voor ons allemaal verpest! WAAROMquote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook verklapt dat als hij belt dat ie een half uurtje later is, dat ik dan wel op 'm scheld omdat ie niet te laat mag komen, maar dat ik stiekem opgelucht ben omdat ik dan nog even wat langer kan tutten![]()
Dan zeg je: "Je mag kiezen, af en toe stoppels of zwerende etterende wonden omdat m'n huid al dat geonthaar niet kan handelen"quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Dat probleem heb ik ook.
Hoe doe je dat als je een vent hebt die elke nacht bij je wil slapen? (als in vaste verkering).
Of als je met een vent op vakantie gaat.
Ja ik denk dat ie nu al z'n vrienden aan 't bellen is om ons geheim te verklappen!!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Omg! Je hebt het voor ons allemaal verpest! WAAROM?!
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan zeg je: "Je mag kiezen, af en toe stoppels of zwerende etterende wonden omdat m'n huid al dat geonthaar niet kan handelen"
ik mag hopen van niet neequote:Op zondag 4 januari 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik gok ook alleen maar?
Het is een plek waar ik nog nooit haar ben tegengekomen
Een vent die iedere avond bij mij in bed wil liggen, moet er maar aan wennen dat ik niet altijd perfect ben. Bij hem thuis loop ik regelmatig met ongekamd haar, in mn slobbertrui en ongeschoren. Waarom de moeite doen en de schijn ophouden dat ik geen enthousiaste haargroei heb? Kom op, dan kan ik wel iedere dag gaan scheren, en 's avonds nog met stoppels in bed kruipenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook.
Hoe doe je dat als je een vent hebt die elke nacht bij je wil slapen? (als in vaste verkering).
Over dat soort dingen zit ik me dus zorgen te maken.
a) mijn huid kan er wel tegen om elke dag te behandelen b) al vrij snel merk je dat een dagje niks eraan doen echt geen reden voor hem is om het direct uit te makenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook.
Over dat soort dingen zit ik me dus zorgen te maken.
tot straksquote:
uiteraard, jij geemancipeerde vrouw, jij!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Merel het volgende:
Maar even serieus hè, dat getut doe ik dus omdat ik het zelf prettig vind om leuk en kittig voor de dag te komen, niet om een of andere vent te pleasen!
Nou ik wil geen vrouw die 's avonds aan mij vraagt of ik m'n geitenwollen sokken nog aan hebquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een vent die iedere avond bij mij in bed wil liggen, moet er maar aan wennen dat ik niet altijd perfect ben. Bij hem thuis loop ik regelmatig met ongekamd haar, in mn slobbertrui en ongeschoren. Waarom de moeite doen en de schijn ophouden dat ik geen enthousiaste haargroei heb? Kom op, dan kan ik wel iedere dag gaan scheren, en 's avonds nog met stoppels in bed kruipen... scheren etc doe ik omdat ik het zelf prettiger en verzorgder vind.
O nee, wat een slijmbal! Meent hij het echt denk je? Want zo denk je wel als je verliefd bentquote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Merel het volgende:
[..]
OoooohjaEn die engerd begrijpt het dan ook nog hè! En dan zo klef zeggen "van mij hoeft het niet, voor mij ben je zo ook perfect, maar als je je er zelf beter door voelt moet je het vooral doen!"
![]()
Oooooh jullie krijgen nu zoooo'n fout beeld van hoe het er hier aan toe gaat
Ge, toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt toch wel erg weinig MacSexerig. Die stuur je nl gewoon weg als je nog niet klaar bent, zonder uitleg. En dan doe je later, als het jou uitkomt, een booty call. Maar jij wil nu begrepen worden...
* Viking84 piest in broekquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu nog niet mèn, die hamburger zit nog ergens vast achter mn huig
zie daar het hellend vlak van de relatie....aan het begin is ze elke keer nog netjes en verzorgd en glad...maar als je eenmaal een relatie hebt...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
a) mijn huid kan er wel tegen om elke dag te behandelen b) al vrij snel merk je dat een dagje niks eraan doen echt geen reden voor hem is om het direct uit te maken
Nee daar niet maar op dat ding zelf welquote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zit daar haar?Ik weet het niet hoor, want zo intiem zijn Mark en ik niet
.
ik wist dat al welquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee daar niet maar op dat ding zelf welEn niet zeggen dat jullie dat allemaal al wisten he
Hier moet ik even ingrijpen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Laureline het volgende:
Net als 'open' relaties, die zie ik eigenlijk ook nooit goed gaan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ie nu al z'n vrienden aan 't bellen is om ons geheim te verklappen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |