ja, natuurlijk....maar mits geil gaat het zonder ook prima hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee. Mooie kleren, gladde huid en lekker ruiken werken bij mij lustopwekkend.
Misschien vond ie het gewoon ook gezellig om even langs te komen? Die bijnaam zegt niet alles hoor, we hebben ook hele goede gesprekkenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alsie voor de deur stond wassie vast al geil
"Jij bovenop of ik bovenop?", zeer filosofisch inderdaadquote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Misschien vond ie het gewoon ook gezellig om even langs te komen? Die bijnaam zegt niet alles hoor, we hebben ook hele goede gesprekken
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Misschien vond ie het gewoon ook gezellig om even langs te komen? Die bijnaam zegt niet alles hoor, we hebben ook hele goede gesprekken
Dat is dan ook weer niet aardig!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:27 schreef Chicolate het volgende:
Krijg nu al een week iedere dag te horen dat het moet
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik had gisteren McSex dus niet verwacht, stond ie opeens voor de deur. En toen heb ik een hele tirade gehouden over dat ie van tevoren moet bellen omdat ik dan leuke kleren moet aantrekken en moet make-uppen en haar moet weghalen op plaatsen waarvan hij niet eens mag weten dat er haar groeit en daarna bevallig op de bank moet gaan liggen alsof ik er altijd zo perfect bij lig!
Heb je dat in Canterbury niet gedaan? En er was nog wel zo'n leuk kerkhofje!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet ook weer 's neuken...![]()
straks maar 's douchen![]()
Oei, dat klinkt toch wel erg weinig MacSexerig. Die stuur je nl gewoon weg als je nog niet klaar bent, zonder uitleg. En dan doe je later, als het jou uitkomt, een booty call. Maar jij wil nu begrepen worden...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook verklapt dat als hij belt dat ie een half uurtje later is, dat ik dan wel op 'm scheld omdat ie niet te laat mag komen, maar dat ik stiekem opgelucht ben omdat ik dan nog even wat langer kan tutten![]()
Waar dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:28 schreef P.F het volgende:
[..]bij jongens groeit er ook haar waarvan ik het bestaan niet afwist
Samen op wintersport, kriebelige benen tegen hem aan enzoquote:
oh jawel! Maar niet echt uitgebreid ofzo, want ik was nogal ziekquote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je dat in Canterbury niet gedaan? En er was nog wel zo'n leuk kerkhofje!.
op het puntje van z'n eikel?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik vind haar op schouders echt iew. Mark heeft ook zwarte haren op z'n schouders. Niet zo'n bos, maar hier en daar een haartje. En van tijd tot tijd mag ik ze eruit trekken met een pincet. Luv it!.
Maar dan kan iemand 't nog wel aaaarrrdig brengen! Zo van "schat, fijn hoor, dat tapijtje, lekker warm ook, maarruhh..."quote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks ervan. Da's terecht.
Harige meisjes![]()
Onverzorgde meisjes
het begin van het einde....da's al lang geen scharrel meer, maar slechts een bezoekje aan de ouders weg van een relatiequote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt toch wel erg weinig MacSexerig. Die stuur je nl gewoon weg als je nog niet klaar bent, zonder uitleg. En dan doe je later, als het jou uitkomt, een booty call. Maar jij wil nu begrepen worden...
Zit daar haar?quote:
waar zitten jouw schouders?quote:
PM naar Troel sturen zoals in de OP staatquote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt toch wel erg weinig MacSexerig. Die stuur je nl gewoon weg als je nog niet klaar bent, zonder uitleg. En dan doe je later, als het jou uitkomt, een booty call. Maar jij wil nu begrepen worden...
Ooooohjaquote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dan kan iemand 't nog wel aaaarrrdig brengen! Zo van "schat, fijn hoor, dat tapijtje, lekker warm ook, maarruhh..."
En mijn velletje kan het niet aan om al te vaak onthaard te worden (op welke manier dan ook, scheren, epileren, whatever), dus elke dag kan gewoon niet en mijn stoppelt zijn voor my eyes only
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |