quote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
uiteraard, jij geemancipeerde vrouw, jij!
zag je dat? zonder een spoor van sarcasmequote:
Dat klinkt als hogere wiskundequote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier moet ik even ingrijpen.
Open relaties kunnen wel werken, maar dan moeten alle deelnemers aan de relatie ook in een vaste relatie zitten. Dus niet A+B zijn getrouwd, A sekst ook met C en C sekst alleen met A. Nee dan moet C ook een D hebben.
En je moet sowieso niet monogaam zijn, zoals ik.
Nou meer dan een dag of twee laat ik er toch niet overheen gaan hoor, dat vind ik zelf niet fijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zie daar het hellend vlak van de relatie....aan het begin is ze elke keer nog netjes en verzorgd en glad...maar als je eenmaal een relatie hebt...
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zie daar het hellend vlak van de relatie....aan het begin is ze elke keer nog netjes en verzorgd en glad...maar als je eenmaal een relatie hebt...
Egwaarquote:Op zondag 4 januari 2009 19:37 schreef P.F het volgende:
Nee daar niet maar op dat ding zelf welEn niet zeggen dat jullie dat allemaal al wisten he
Juist!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
Eliesje, jij genegeerde jij!
Als je een PM stuurt naar Troel idd dan sta je binnen no time in het lijstje!
Heujquote:
Dus....quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
PM naar Troel sturen zoals in de OP staat
Ik ook hoor! Ik doe elke dag mijn oksels+schaamstreek vluchtig en sowieso 2 van de 3 dagen mijn onderbenen. En eens in de week en sowieso in 't weekend of als ik naar een feestje ga en uitgebreid kan douchen doe ik alles super netjes. En ik vind het ook wel leuk om tips te krijgen of: zo glad is het nog nooit geweestquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Merel het volgende:
Maar even serieus hè, dat getut doe ik dus omdat ik het zelf prettig vind om leuk en kittig voor de dag te komen, niet om een of andere vent te pleasen!
Wist ik ook niet!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwaar
(ik wist het nietmaar ik weet dan weer alles van het vrouwending)
Jij antwoordde op Leireline Laureline (of zoiets; kan de naam niet onthouden... sorry meisje / vrouw / dame / meneerquote:
Gewoon zo recht uit de spuitbus?quote:
Ja maar jij quotte de verkeerde dus viel het niet zo op dat je het tegen Elisa hadquote:
om ook maar eens iets in de groep te gooienquote:
Dat er haar op het ding zit, of dat ik alles van het vrouwending weet?quote:
Jawel, bij de chocomel!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 werpt een blik op de klok.
Nog niet, Greys!
Dat eerste! Ik bedoel, eromheen, maar erop? Maargoed, 't is nou niet dat ik er tientallen aan een diepgravend onderzoek onderworpen heb ofzo..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat er haar op het ding zit, of dat ik alles van het vrouwending weet?
Ik zo: waarom scheer je je daaaarquote:
Weet ik niet? Ik weet niet of daar haar op zit?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je scheert toch niet OP een piem0l?
Toch?
Toch?
Ja, maar dat is natuurlijk heel moeilijk, kan je alleen aan (excusez le 70's ) partnerruil doen. Blijven er weinig kandidaten over! En zeker niet genoeg voor mensen die fundamentele jagers zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier moet ik even ingrijpen.
Open relaties kunnen wel werken, maar dan moeten alle deelnemers aan de relatie ook in een vaste relatie zitten. Dus niet A+B zijn getrouwd, A sekst ook met C en C sekst alleen met A. Nee dan moet C ook een D hebben.
En je moet sowieso niet monogaam zijn, zoals ik.
jawel dusquote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch?
Toch?
Niet alleen de lurkers hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat de lurkers weer een geweldig avond hebben!
Oh dat valt me nu pas opquote:Op zondag 4 januari 2009 19:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij antwoordde op Leireline Laureline (of zoiets; kan de naam niet onthouden... sorry meisje / vrouw / dame / meneer)
Mannen help eensquote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch?
Toch?

Zo bedoelde ik het helemaal niet!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is nog geen half 12 geweest maar toch krijg ik hier andere gedachten bij [ afbeelding ]
da's normaalquote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Mannen help eens [ afbeelding ]
Is dit normaal of heb ik verkering met bokito [ afbeelding ]
naja, het is ook niet alsof het over veel haar gaat...quote:
Ik stel me zo helemaal voor dat jij nu roept "Mark! Mark! Moet je dit nou weer lezen!!quote:
Pics. Dan beoordelen wij het wel even.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:
Nee hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik stel me zo helemaal voor dat jij nu roept "Mark! Mark! Moet je dit nou weer lezen!!"
Ik wist het wel maar er zijn dingen die ik voor mezelf houquote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
Ehehehe er is dus iets wat farfallus niet wist maarrr dit keer wisten jullie het ook niet
Dat compenseert de rest van mijn opmerkingen weer
ZE ZEGT IETS ONTOPICS!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer klaar voor de avond, eten gehad, kinderen weer naar moeders, opgeruimd, gedweild en gedouched.
Zo lekker kneuterig boer zoekt vrouw kijken.
Ik woog vannochtend 64.2 kgGaat gewoon nog steeds goed
Wij gaan in mei naar Theo Maassen, die vind ik soms vrij geniaal
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Greys: Heer G, scheer jij je wel eens OP je piem0l???
Heer G: Nee, meestal gewoon in de badkamer.
Fijn, zo'n nuchtere ventquote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Kijk, en dan sta je er zo inquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
het enige goede antwoordquote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Jij leek mij altijd te braafjes om zoiets zomaar te vragen, maar je hebt me de afgelopen dagen wel meer verrastquote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Waar gebeurd Vik!
Zoiets kan je toch wel gewoon vragen?![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat de lurkers weer een geweldig avond hebben!
Eliesje ook weer blij!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, en dan sta je er zo in
(Nou moet ik zeggen dat ik nu wat actiever ben dan de vorige weken, maar dat komt ook omdat er nu natuurlijk erg veel nieuwe aanmeldingen zijn)
Vertel je dan ook meteen hoe je bij die vraag komt, of vindt hij het heel normaal dat je opeens uit het niets dat soort dingen vraagt?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Waar gebeurd Vik!
Ja hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Waar gebeurd Vik!
Hoe doe je dat dan als je samen zou wonen? Dan kan je je verzorgingsritueel echt niet verbergen hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Merel het volgende:
Maar even serieus hè, dat getut doe ik dus omdat ik het zelf prettig vind om leuk en kittig voor de dag te komen, niet om een of andere vent te pleasen!
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij leek mij altijd te braafjes om zoiets zomaar te vragen, maar je hebt me de afgelopen dagen wel meer verrast.
Oja, sorry...quote:
Ik heb er bij gemeld waar het vandaan kwam.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Vertel je dan ook meteen hoe je bij die vraag komt, of vindt hij het heel normaal dat je opeens uit het niets dat soort dingen vraagt?
Ik krijg pas spijt als jullie bij de volgende meet over mijn wekker gaan beginnenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik doe tegenwoordig wat meer aan 'openhartig'.
Geen idee of ik er spijt van ga krijgen
Ach, je hebt bij mij inmiddels genoeg om in de tegenaanval te gaan!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg pas spijt als jullie bij de volgende meet over mijn wekker gaan beginnen.
Kost dat niet veel te veel tijd?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef Vivi het volgende:
Ik word echt met de dag blijer met mijn LAT relatie.
Ik scheer trouwens elke dag, ik voel me yukkie als ik dat niet doe en ik wil ook graag glad zijn als ik sex heb met iemand waar ik écht van hou.Mij
.
Over 16 jaar staat dit er nog he, nudge, winkquote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik doe tegenwoordig wat meer aan 'openhartig'.
Geen idee of ik er spijt van ga krijgen
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Troel het volgende:
Kijk, en dan sta je er zo in
(Nou moet ik zeggen dat ik nu wat actiever ben dan de vorige weken, maar dat komt ook omdat er nu natuurlijk erg veel nieuwe aanmeldingen zijn)
Het meest openhartige gaat achter de schermenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Over 16 jaar staat dit er nog he, nudge, wink.
Euh, nee, ik doe het gewoon met een scheermesje, benen 1 minuut en oksels een halve, poonanie wegens voorzichtigheid 2,5 minuut, want altijd bijgehouden dus geen haargroeiquote:
Elke dag? Dan slaat mijn huid echt helemaal op hol. Ik scheer alleen m'n oksels elke dag. M'n benen één keer in de 2 maanden ofzo (maar dat is ook echt niet vaker nodig) en de rest is niet geschikt voor dit tijdstipquote:Op zondag 4 januari 2009 19:54 schreef Vivi het volgende:
Ik word echt met de dag blijer met mijn LAT relatie.
Ik scheer trouwens elke dag, ik voel me yukkie als ik dat niet doe en ik wil ook graag glad zijn als ik sex heb met iemand waar ik écht van hou.Mij
.
ik heb geen plumeau tussen m'n benen hangen, maar sporadisch wil er wel eens wat groeien aan de basisquote:
SSHT! Anders verbrand Viktator de PM-functiequote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het meest openhartige gaat achter de schermen
Tenzij jij seks hebt met je scheermesje zou ik niet weten waarom dit tijdstip niet geschikt isquote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Elke dag? Dan slaat mijn huid echt helemaal op hol. Ik scheer alleen m'n oksels elke dag. M'n benen één keer in de 2 maanden ofzo (maar dat is ook echt niet vaker nodig) en de rest is niet geschikt voor dit tijdstip.
Nog wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het meest openhartige gaat achter de schermen
Huh, maar ik zeg toch ook nergens dat ik dat een probleem zou vinden? Een man mag best weten dat ik niet altijd perfect haarloos ben en naar bloemetjes ruik. Maar ik vind het zelf wel prettig om het zoveel mogelijk bij te houden ondertussen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je samen zou wonen? Dan kan je je verzorgingsritueel echt niet verbergen hoorEn zal hij je heus weleens betrappen op een verdwaalde haar, slechte adem, etc.
Ja, dat. Gewoon even tijdens het douchen, en dat doe ik sowieso elke dag.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh, nee, ik doe het gewoon met een scheermesje, benen 1 minuut en oksels een halve, poonanie wegens voorzichtigheid 2,5 minuut, want altijd bijgehouden dus geen haargroei.
Jezus, dat doe je rap. Ik ben zo een half uur aan het scherenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh, nee, ik doe het gewoon met een scheermesje, benen 1 minuut en oksels een halve, poonanie wegens voorzichtigheid 2,5 minuut, want altijd bijgehouden dus geen haargroei.
Dan ben je óf traag, óf ruig behaardquote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, dat doe je rap. Ik ben zo een half uur aan het scheren.
Oksel is 2-3 haaltjes punani 6 voorzichtige of zo? Als je het elke dag doet duurt het heus geen half uur!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de Viktator per PM gemeld wat ik bij Elisa heb besteldquote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
SSHT! Anders verbrand Viktator de PM-functie.
Elke dag bijhouden does the trickquote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |