ZE ZEGT IETS ONTOPICS!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer klaar voor de avond, eten gehad, kinderen weer naar moeders, opgeruimd, gedweild en gedouched.
Zo lekker kneuterig boer zoekt vrouw kijken.
Ik woog vannochtend 64.2 kgGaat gewoon nog steeds goed
Wij gaan in mei naar Theo Maassen, die vind ik soms vrij geniaal
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Greys: Heer G, scheer jij je wel eens OP je piem0l???
Heer G: Nee, meestal gewoon in de badkamer.
Fijn, zo'n nuchtere ventquote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Kijk, en dan sta je er zo inquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
het enige goede antwoordquote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Jij leek mij altijd te braafjes om zoiets zomaar te vragen, maar je hebt me de afgelopen dagen wel meer verrastquote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Waar gebeurd Vik!
Zoiets kan je toch wel gewoon vragen?![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat de lurkers weer een geweldig avond hebben!
Eliesje ook weer blij!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, en dan sta je er zo in
(Nou moet ik zeggen dat ik nu wat actiever ben dan de vorige weken, maar dat komt ook omdat er nu natuurlijk erg veel nieuwe aanmeldingen zijn)
Vertel je dan ook meteen hoe je bij die vraag komt, of vindt hij het heel normaal dat je opeens uit het niets dat soort dingen vraagt?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Waar gebeurd Vik!
Ja hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Waar gebeurd Vik!
Hoe doe je dat dan als je samen zou wonen? Dan kan je je verzorgingsritueel echt niet verbergen hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef Merel het volgende:
Maar even serieus hè, dat getut doe ik dus omdat ik het zelf prettig vind om leuk en kittig voor de dag te komen, niet om een of andere vent te pleasen!
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij leek mij altijd te braafjes om zoiets zomaar te vragen, maar je hebt me de afgelopen dagen wel meer verrast.
Oja, sorry...quote:
Ik heb er bij gemeld waar het vandaan kwam.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Vertel je dan ook meteen hoe je bij die vraag komt, of vindt hij het heel normaal dat je opeens uit het niets dat soort dingen vraagt?
Ik krijg pas spijt als jullie bij de volgende meet over mijn wekker gaan beginnenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik doe tegenwoordig wat meer aan 'openhartig'.
Geen idee of ik er spijt van ga krijgen
Ach, je hebt bij mij inmiddels genoeg om in de tegenaanval te gaan!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg pas spijt als jullie bij de volgende meet over mijn wekker gaan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |