ja of, je ruikt alsof je een lijk/drol hebt opgegetenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon altijd "Smintje" ?
Of:
Je smoelwerk ruikt naar een 3 weken niet verschoonde kattenbak.
Afhankelijk van mijn eisprong..
alles is toch PF's schuld?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
PF begon over haar op piem0ls!
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Ik blief geen vrouwenmesjes. Weet niet wat het is, maar het is te ... soft? Ik vond het ondingen, werd nooit glad enzo, nu jat ik gewoon een mesje van mn vader (wel een eigen, gebruiken ze niet van elkaar) en dat gaat een stuk beter.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit scheergel, hooguit douchegel (2-1) en dat gaat prima (en ik heb een hele droge en gevoelige huid........) en met m'n mesje (van venus) kan ik best lang doen!
Echt?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee, ik gebruik gewoon van die wegwerpmesjes die je in zakken van 20 koopt of zo, met een beetje douchegel, wat ik anders sowieso ook gebruikt zou hebben.
Een ex van mij beet zijn nagels af (ja ook van zijn tenenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Nagels vijlen kan dan weer welNou ja niet als hij dat doet
![]()
Ik heb hem ook wel eens gewaarschuwd. Ieh je nagels zijn lang. MAAR. waag het niet ze NU te knippen![]()
Ook ieeuw: iemands afgeknipte nagel tegenkomen
Ja dat dat even duidelijk is hè, ik had het over kleren en make-uppen en een paar haartjes, jullie maken er meteen allemaal vieze dingen van!!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Ik bracht gewoon een leuk feitje. Jullie gaan er dan weer op doorquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Schat, ik heb even een hete steen in de plee gelegd, om de totale experience in alle facetten te kunnen belevenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had er nooit problemen mee, maar ik denk nu dat ik de volgende keer compleet in een lachstuip schiet als hij ook maar de badkamer binnenkomt
WTFquote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een ex van mij beet zijn nagels af (ja ook van zijn tenen)
Ja, inderdaad. ElisaB, als je nog eens in een lijstje wilt, doe dat dan als het over een fatsoenlijk onderwerp gaatquote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Jij begon over slagroom.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
* Greys wijst naar PF
Allemaal haar schuld!
Zonder de teennagels komt me dit wel bekend voor hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een ex van mij beet zijn nagels af (ja ook van zijn tenen) en dropte ze dan in een yoghurt schaaltje dat nog wel op zijn bureau stond. En dan ga jij opruimen
Wel lenig, you have to give him that!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een ex van mij beet zijn nagels af (ja ook van zijn tenen) en dropte ze dan in een yoghurt schaaltje dat nog wel op zijn bureau stond. En dan ga jij opruimen
Daar is niets ranzigs aan!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij begon over slagroom.
* Viking84 wijst naar Greys.
Dudequote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Schat, ik heb even een hete steen in de plee gelegd, om de totale experience in alle facetten te kunnen beleven. Hier, neem een Dulcolax
.
Een soort Rhinocaps, maar dan andersquote:Op zondag 4 januari 2009 20:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Schat, ik heb even een hete steen in de plee gelegd, om de totale experience in alle facetten te kunnen beleven. Hier, neem een Dulcolax
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |