Ze wil gewoon niet voor half 12 over haar flamoes pratenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Tenzij jij seks hebt met je scheermesje zou ik niet weten waarom dit tijdstip niet geschikt is [ afbeelding ]
Oiquote:Op zondag 4 januari 2009 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Huh, maar ik zeg toch ook nergens dat ik dat een probleem zou vinden? Een man mag best weten dat ik niet altijd perfect haarloos ben en naar bloemetjes ruik. Maar ik vind het zelf wel prettig om het zoveel mogelijk bij te houden ondertussen.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je relatie ten dode opgeschreven is zodra je partner mag toekijken hoe je je benen scheertMaar zo erg ben ik dus niet!
*vriendje trekt vies gezicht* "Wat is er?" "Je moet je tanden poetsen, je adem stinkt"quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je samen zou wonen? Dan kan je je verzorgingsritueel echt niet verbergen hoorEn zal hij je heus weleens betrappen op een verdwaalde haar, slechte adem, etc.
De basis van een goede relatiequote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Troel het volgende:
[..]
OiIk scheer rustig mijn benen terwijl ik in bad ligt en Bert op het toilet zit te poepen
fijn dat je met deze mededeling ineens meepostquote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Troel het volgende:
[..]
OiIk scheer rustig mijn benen terwijl ik in bad ligt en Bert op het toilet zit te poepen
Echtquote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben helaas idd vrij ruig behaard jaquote:
Srsly? Benen scheren vind ik trouwens niet erg om in "gezelschap van" te doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jezus, dat doe je rap. Ik ben zo een half uur aan het scheren.
Onder de douche heb je toch geen scheerschuim nodig?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben helaas idd vrij ruig behaard ja. Maar als ik elke dag zou scheren zou 't wel meevallen denk ik.
Maar dat kost teveel geld met al die bussen scheerschuim en scheermesjes.
De enige keer dat ik mezelf echt grondig scheer ende epileer is als ik ga je-weet-wellen.
Lijkt mij logischquote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*vriendje trekt vies gezicht* "Wat is er?" "Je moet je tanden poetsen, je adem stinkt"
Of ben ik nou te nuchter dat mn vriend en ik elkaar gewoon vertellen als we vinden dat de ander stinkt, ik moet scheren, hij zn haar moet wassen etc?
Ah, je reageert zowaar op mequote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fijn dat je met deze mededeling ineens meepost
srsly
Iew! En dan door dat warme bad krijg je een soort strontsauna!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond Troels beschrijving al way too much info, maak jij het nog even lekker een stukje erger!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Iew! En dan door dat warme bad krijg je een soort strontsauna!
HUUUUHH!
mental imagesquote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Iew! En dan door dat warme bad krijg je een soort strontsauna!
HUUUUHH!
Ik gebruik nooit scheergel, hooguit douchegel (2-1quote:Op zondag 4 januari 2009 20:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik gebruik nooit scheerschuim/gel.. Maakt dat nou echt uit? Misschien dat ik het dan vaker zou kunnen scheren, want nu krijg ik meteen ingegroeide stoppels enzo als ik binnen een week weer scheer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |