quote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Rumille het volgende:
Timmer en Mols ontdekken de pensioensregeling van Feyenoord.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Starzky het volgende:
Na Fortis dreigt nu ook Feyenoord zonder kapitaalinjectie onderuit te gaan
Sezten heeft morgen gewoon weer de poedel hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef Smeich het volgende:
BB-King is volgens mij ook een vriendje van Isiolo en sjimz weer van BB-King.. wat een aanfluiting zeg.![]()
![]()
Tweemaal op rij de poedel in de wacht gesleept (pourqoui?), Sezten.. je hebt blijkbaar een concurrent erbij!
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sezten heeft morgen gewoon weer de poedel hoor.
Of hij nu meedoet of niet.
Dat mag die BB-king ook wel even doen en dan hopelijk inzien wat voor kutjurering hij gegeven heeft....quote:Op maandag 16 februari 2009 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vet. Even teruglezen.
Black and back !quote:
Jouw onderschrift had totaal niks met de foto te maken... vandaar een poedel.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dat mag die BB-king ook wel even doen en dan hopelijk inzien wat voor kutjurering hij gegeven heeft....
Ow ja klopt, .. ze staan in het echt natuurlijk niet op een podiumquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jouw onderschrift had totaal niks met de foto te maken... vandaar een poedel.
Volgende keer ontopic blijven, vlegel dat je d'r bent.
quote:-Ruud-
"Kom, we gaan naar de kroeg"
quote:-vrolijke-frits-
Het is echt mis in onze samenleving; de ouderen moeten elkaar ondersteunen
quote:-Twerk-
Shirtsponsor sluit naadloos aan bij doelman: Beide alle krediet verspeeld.
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
LCD-schermen op Timmer's handschoenen voorzien van doelpunt-kansberekening van een schot.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef sjimz het volgende:
Alleen de nummer 1 vond ik er iets boven uit steken.
Al je inspiratie opgespaard?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Twerk het volgende:
![]()
Leuk om meteen maar te winnen, na al een paar weken niet meer mee te hebben gedaan
Mooi.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Twerk het volgende:
![]()
Leuk om meteen maar te winnen, na al een paar weken niet meer mee te hebben gedaan
Ga je vriendje is keihard in z'n kont nemen dan.quote:
Ja en niet alleen omdat ik hem beloofd had maar meer omdat het gewoon een matig onderschrift was.quote:
Denk je echt dat ik zó klein geschapen ben?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef sezten het volgende:
[..]
Ga je vriendje is keihard in z'n kont nemen dan.
Je maakt het gat gewoon wat wijderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik zó klein geschapen ben?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Robin van Knoflookpersie.
Omdat ik je de poedel geefquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:43 schreef sezten het volgende:
Ohja trouwens, volgens mij heb jij een voorbeeld functie Sjimz.
Zeg voortaan ook niet dat ik triest doe, want jij verlaagt je nu echt tot mijn niveau.
Meneertje die niet zonder zijn blauwe kleurtje kan
Nee hoor, omdat je zo voor iemand de competitie verpest.quote:
Hoezo verpest ik de competitie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat je zo voor iemand de competitie verpest.
Iets waar jij als moderator boven zou moeten staan.
Ik en jij weten heus wel dat je het doet om mij te irriteren, maar het lukt niet echt he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoezo verpest ik de competitie?
Jij hebt het onderschrift toch zelf neergezet
Geef jezelf toch niet zoveel eer manquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik en jij weten heus wel dat je het doet om mij te irriteren, maar het lukt niet echt he?
Ik zal het Grote Grappen boek is doorspitten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geef jezelf toch niet zoveel eer man
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Van Persie: "Kom, we gaan naar de kroeg"
Gefeliciteerd. Jammer dat je niet op 1 stond. Dan wist ik het morgen wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ein-de-lijk weer een podiumplek!
Ja inderdaad, for old time sake dan. Maar goed, die tijd komt vast wel weer :quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jammer dat je niet op 1 stond. Dan wist ik het morgen wel.
Je had gewoon het slechtste onderschrift en als ik je hier zo zie janken lukt het 'em best goed.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik en jij weten heus wel dat je het doet om mij te irriteren, maar het lukt niet echt he?
Ik vond eigenlijk bijna álle anderen leuker dan wat er nu op het podium staatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef sjimz het volgende:
Ja ik vond er veel podiumwaardig.
Alleen de nummer 1 vond ik er iets boven uit steken.
Wel de huidige foto doen hé, die is van gisterquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:31 schreef Cuba-scf het volgende:
[quote]Op dinsdag 17 februari 2009 06:17 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
Programma "Wie is de Mols" niet spannend meer, winnaar bekend.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef sezten het volgende:
[..]
vrolijke-frits? ben je d'r?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:47 schreef Twerk het volgende:
Bij deze zou ik graag de nummer 2 van de vorige ronde willen verzoeken de jurering te doen voor deze ronde, aangezien ik zo weg ben en pas weer ergens in de nacht thuis. Bij voorbaat dank.
quote:Beschouw
Van Persie: ''Geef Sneijder terug!!'
quote:FritsVanEgters
Van Persie: "Smith's, ze kraken zo lekker!"
quote:EnGCatjuh
Robin van Knoflookpersie.
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Robin van lucht-Persie
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
... nummer drie omdat het Beschouw is.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
nummer drie omdat het Beschouw is.