quote:-EnGCatjuh -
-Marokkaan op Hollandse manier van shirt beroofd.-
quote:-TheVulture -
-
Amrabat: "kijk jongens, als ik mijn vuist aan de linkerkant uit de foto steek komt ie rechts weer tevoorschijn"-
quote:-Ruud -
-Politie grijp goaltjesdief in de kraag
"Nee, hij was het", aldus Amrabat wijzend naar Affelay-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-''Hé, daar gaat Huub. Doei!''-
quote:FritsVanEgters
Successupporter: "Nee hoor ik ben m'n hele leven al voor AZ!"
quote:Beschouw
''Ryan Donk is niet mijn papa.''
quote:BB-King
AZ baby staat op huilen nadat z'n klapper is afgepakt
De opmaak is hier te vinden.quote:EnGCatjuh
Zoon Jeroen Verhoeven al vroeg gescout.
ok, SCHquote:
Dit keer vond ik die van mij toch echt leuker dan de top 3 maar je zut wel last van je maag hebben daar.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:02 schreef Ruud het volgende:
[..]
ok, SCH
je valt net buiten het podium
geen echte uitschieters, poedel was ook niet eenvoudig te kiezen
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar niets anders dan hulde voor deze jury.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit keer vond ik die van mij toch echt leuker dan de top 3 maar je zut wel last van je maag hebben daar.
Da's waar, de nummer 1 is eigenlijk wel erg leukquote:Op zondag 8 februari 2009 18:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Maar niets anders dan hulde voor deze jury.
ik vond hem helemaal niet leukquote:Op zondag 8 februari 2009 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit keer vond ik die van mij toch echt leuker dan de top 3 maar je zut wel last van je maag hebben daar.
Idd, die grap is nu toch al wel gemaakt van die klappersquote:
Niet wéér.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:22 schreef Dhill0n het volgende:
Is deze al langs geweest?
[ afbeelding ]
Nee, maar Van Basten is al 1073x geweestquote:
Lekker boeiend.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:40 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, maar Van Basten is al 1073x geweest
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:51 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers Ajax nog steeds 'mooi weer' voetballers.....
Je was me voor met dat onderschrift, zat zelf ook heel de tijd daaraan te denkenquote:
Yep !quote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef SCH het volgende:
Ik vind het trouwens, los van deze competitie, een geweldige foto. Echt een prijswinnende foto.
Deze is mooier dan de hekfoto. De hekfoto was journalistiek gezien 'mooi', maar niet visueel of compositioneel, zoals deze.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yep !![]()
Net als die Hek foto. Het drama in 1 beeld zichtbaar
Het was beter geweest die gasten in hun gezicht te fotograferen zodat ik bij hun werkgevers kan gaan klagen wanneer zij niet aan de verwachtingen voldoen. Als ze een werkgever hebben tenminste.....quote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef SCH het volgende:
Ik vind het trouwens, los van deze competitie, een geweldige foto. Echt een prijswinnende foto.
Ze verstoppen niet voor niks hun gezicht, dat moet je respecteren manquote:Op maandag 9 februari 2009 16:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Het was beter geweest die gasten in hun gezicht te fotograferen zodat ik bij hun werkgevers kan gaan klagen wanneer zij niet aan de verwachtingen voldoen. Als ze een werkgever hebben tenminste.....
De mooiste foto vind ik nog steeds die foto van Verbeek. Je weet wel, die foto waar hij voorop loopt en de Feyenoord selectie er doodmoe achteraan sjokt.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef SCH het volgende:
Jeuhhhhhhhhh, een nieuwe deelnemerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De mooiste foto vind ik nog steeds die foto van Verbeek. Je weet wel, die foto waar hij voorop loopt en de Feyenoord selectie er doodmoe achteraan sjokt.
Nou vooruit dan maar. .quote:Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jeuhhhhhhhhh, een nieuwe deelnemer![]()
Dit riekt naar een gestolen naamgrapquote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef Padisah het volgende:
[ afbeelding ]
CapuJohnny´s komen verhaal halen!
Maakt niet uit, die van mij is een stuk leukerquote:Op maandag 9 februari 2009 17:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit riekt naar een gestolen naamgrap
Kijk eens naar mijn onderschriftquote:Op maandag 9 februari 2009 18:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die van mij is een stuk leuker
Toch? Jij bent de expert woordspelingen al beloonde je me de vorige keer niet.
BB-King? Anders Beschouw?quote:
ik vind hem vrij goedkoop, maar dat is mijn meningquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey Frits, even om mij als potentiële jury goed te informeren, hoe origineel is een Bassie en Adriaanse-grap eigenlijk? Is dat net zo'n gimmick als de lengte van Sneijder of valt dat wel mee?
Nee, enigszins afgezaagdquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey Frits, even om mij als potentiële jury goed te informeren, hoe origineel is een Bassie en Adriaanse-grap eigenlijk? Is dat net zo'n gimmick als de lengte van Sneijder of valt dat wel mee?
veranderdquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij bent een concurrent dus jouw mening telt niet..quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Starzky het volgende:
[..]
ik vind hem vrij goedkoop, maar dat is mijn mening![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Isiolo het volgende:
[..]
veranderd![]()
anders ga je pannenkoek grappen ook al poedelen
dan zal ik ook niet zeggen dat ik die van sjimz wel goed vindquote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent een concurrent dus jouw mening telt niet..![]()
Zal ik maar?
Idd. Ik voel inspiratie opkomenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Uitslag?
quote:-TheVulture -
-Supporters: "Luister Bassie, misschien moet je Adriaanse eens polsen, jullie zouden een mooi duo vormen"-
quote:-kleinzusje -
-Nog niet zichtbaar welke koppen er gaan rollen-
quote:-Starzky-
-Spelers Ajax nog steeds 'mooi weer' voetballers..... -
De opmaak is hier te vindenquote:-Padisah-
-CapuJohnny´s komen verhaal halen!-
Waarom heb je mooi weer tussen aanhalingstekens? Om je grap alvast uit te leggen?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:35 schreef Starzky het volgende:
had zelfs sjimz op een gezet, kleinzusje op 2 en dan toch mezelf denk ik op 3... even kijken voor een leuke foto...
Toen ik het zelf nog een keer las las ik het als mooi weer, terwijl het mooi weer moest zijn, dus daarom maar ' '...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Waarom heb je mooi weer tussen aanhalingstekens? Om je grap alvast uit te leggen?
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef SCH het volgende:
Nummer 3 had bij mij de poedel gekregen en er had in ieder geval een sjonnie onderschrift bij gemoeten, sjimz was het eerst. En die van Isiolo was eigenlijk de nummer 1
thnxquote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef SCH het volgende:
Nummer 3 had bij mij de poedel gekregen en er had in ieder geval een sjonnie onderschrift bij gemoeten, sjimz was het eerst. En die van Isiolo was eigenlijk de nummer 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |