Niet wéér.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:22 schreef Dhill0n het volgende:
Is deze al langs geweest?
[ afbeelding ]
Nee, maar Van Basten is al 1073x geweestquote:
Lekker boeiend.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:40 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, maar Van Basten is al 1073x geweest
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:51 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers Ajax nog steeds 'mooi weer' voetballers.....
Je was me voor met dat onderschrift, zat zelf ook heel de tijd daaraan te denkenquote:
Yep !quote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef SCH het volgende:
Ik vind het trouwens, los van deze competitie, een geweldige foto. Echt een prijswinnende foto.
Deze is mooier dan de hekfoto. De hekfoto was journalistiek gezien 'mooi', maar niet visueel of compositioneel, zoals deze.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yep !![]()
Net als die Hek foto. Het drama in 1 beeld zichtbaar
Het was beter geweest die gasten in hun gezicht te fotograferen zodat ik bij hun werkgevers kan gaan klagen wanneer zij niet aan de verwachtingen voldoen. Als ze een werkgever hebben tenminste.....quote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef SCH het volgende:
Ik vind het trouwens, los van deze competitie, een geweldige foto. Echt een prijswinnende foto.
Ze verstoppen niet voor niks hun gezicht, dat moet je respecteren manquote:Op maandag 9 februari 2009 16:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Het was beter geweest die gasten in hun gezicht te fotograferen zodat ik bij hun werkgevers kan gaan klagen wanneer zij niet aan de verwachtingen voldoen. Als ze een werkgever hebben tenminste.....
De mooiste foto vind ik nog steeds die foto van Verbeek. Je weet wel, die foto waar hij voorop loopt en de Feyenoord selectie er doodmoe achteraan sjokt.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:38 schreef SCH het volgende:
Jeuhhhhhhhhh, een nieuwe deelnemerquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De mooiste foto vind ik nog steeds die foto van Verbeek. Je weet wel, die foto waar hij voorop loopt en de Feyenoord selectie er doodmoe achteraan sjokt.
Nou vooruit dan maar. .quote:Op maandag 9 februari 2009 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jeuhhhhhhhhh, een nieuwe deelnemer![]()
Dit riekt naar een gestolen naamgrapquote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef Padisah het volgende:
[ afbeelding ]
CapuJohnny´s komen verhaal halen!
Maakt niet uit, die van mij is een stuk leukerquote:Op maandag 9 februari 2009 17:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit riekt naar een gestolen naamgrap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |