BB-King? Anders Beschouw?quote:
ik vind hem vrij goedkoop, maar dat is mijn meningquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey Frits, even om mij als potentiële jury goed te informeren, hoe origineel is een Bassie en Adriaanse-grap eigenlijk? Is dat net zo'n gimmick als de lengte van Sneijder of valt dat wel mee?
Nee, enigszins afgezaagdquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey Frits, even om mij als potentiële jury goed te informeren, hoe origineel is een Bassie en Adriaanse-grap eigenlijk? Is dat net zo'n gimmick als de lengte van Sneijder of valt dat wel mee?
veranderdquote:Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij bent een concurrent dus jouw mening telt niet..quote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Starzky het volgende:
[..]
ik vind hem vrij goedkoop, maar dat is mijn mening![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:58 schreef Isiolo het volgende:
[..]
veranderd![]()
anders ga je pannenkoek grappen ook al poedelen
dan zal ik ook niet zeggen dat ik die van sjimz wel goed vindquote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent een concurrent dus jouw mening telt niet..![]()
Zal ik maar?
Idd. Ik voel inspiratie opkomenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Uitslag?
quote:-TheVulture -
-Supporters: "Luister Bassie, misschien moet je Adriaanse eens polsen, jullie zouden een mooi duo vormen"-
quote:-kleinzusje -
-Nog niet zichtbaar welke koppen er gaan rollen-
quote:-Starzky-
-Spelers Ajax nog steeds 'mooi weer' voetballers..... -
De opmaak is hier te vindenquote:-Padisah-
-CapuJohnny´s komen verhaal halen!-
Waarom heb je mooi weer tussen aanhalingstekens? Om je grap alvast uit te leggen?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:35 schreef Starzky het volgende:
had zelfs sjimz op een gezet, kleinzusje op 2 en dan toch mezelf denk ik op 3... even kijken voor een leuke foto...
Toen ik het zelf nog een keer las las ik het als mooi weer, terwijl het mooi weer moest zijn, dus daarom maar ' '...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Waarom heb je mooi weer tussen aanhalingstekens? Om je grap alvast uit te leggen?
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef SCH het volgende:
Nummer 3 had bij mij de poedel gekregen en er had in ieder geval een sjonnie onderschrift bij gemoeten, sjimz was het eerst. En die van Isiolo was eigenlijk de nummer 1
thnxquote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef SCH het volgende:
Nummer 3 had bij mij de poedel gekregen en er had in ieder geval een sjonnie onderschrift bij gemoeten, sjimz was het eerst. En die van Isiolo was eigenlijk de nummer 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |