totaal niet te vergelijkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Heathen. het volgende:
Baantjer vergeet even dat er honderdduizenden mensen zijn die precies hetzelfde doen alleen dan op de computer. Godlike spellen of Transport Tycoon
Idd, vandaag was het niet veel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
De kwaliteit van DeTVDD varieert ook erg sterk per dag zeg. Geen reet aan vandaag, terwijl ik er gisteren hartelijk om heb moeten lachen.
Toch honderdduizenden die er in gelovenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een vergezocht geblaat van die oud-voorzitter van de EO.
Tuurlijk niet, je gaat toch geen dieren kwellen alleen voor jouw plezier? Dat gebeurd alleen in achterlijke culturen en maatschappijen met een economische achterstand.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:49 schreef superjojo het volgende:
In het circus horen gewoon wat wilde dieren, tijgers zijn tof.
Ik begrijp het ook niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:05 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut band
John Major en Jimi Henrix in één naam noemen als voorbeelden.
Er zijn zoveel goeie bands in Nederland.
En steeds weer de beroerde bands eruit kiezen
Arie heeft plaatsvervangende schaamte voor Doornbos (die de christelijke visie nog verder in het verdomhoekje zet).quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Arie stapt morgen ook uit de EO
Enge man, die Doornbos
En Jezus woonde in Noorwegen omdat ie over water kon lopenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:15 schreef Heathen. het volgende:
Als we de bijbel letterlijk zouden nemen dan was God een schizofreen.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Op de 1 of andere manier deugt Arie wel.
Ja je kan hem nooit haten, ook niet weer in zo'n soort discussie.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Op de 1 of andere manier deugt Arie wel.
Pas als de EO eigen huis en tuin maakt en Arie een gat in zijn hand slaatquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Arie de nieuwe Messias zijn?
Bedankt, proest ik over mijn scherm heen! *veegt monitor schoon*quote:
Tja dat is nu even de actualiteit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Geweldige discussie. DWDD is trouwens wel into the church de laatste tijd. Gisteren de paus, vandaag de eo... morgen ....?
Wat klopt er niet aan de assumptie?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:23 schreef Sloggi het volgende:
In God geloven mag best, maar verkondig geen leugens over de evolutietheorie. Get your facts straight. Mensen die van apen afstammen. Dan stammen we ook van tijgers af zeker?
Alleen jammer dat niemand ingreep toen die fundamentalist begon te liegen over de evolutietheorie.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:25 schreef marcodej het volgende:
In ieder geval sterk van de redactie dat ze niet alleen Dorenbos aan tafel lieten, daar was ik vantevoren wel bang voor, maar ook Boomsma als tegenwicht voor die Dorenbos! Zonder Boomsma had Dorenbos er idd voor gezorgd dat het christelijk geloof weer verder in het verdomhoekje had gekomen...
Boomsma zei best zinnige dingen en verwoordde eigenlijk zoals ik er ook in sta.
Ik vond Boomsma aardig tegenvoer gevenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat niemand ingreep toen die fundamentalist begon te liegen over de evolutietheorie.
Dat is fundamentalisme.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Wat een bekrompenheid van die voorzitter. Hij heeft een bepaalde mening en die moet iedereen maar delen.
Ik meen dat wij dezelfde voorouders hebben als apen. We zijn dus familie. Maar ja, als je maar ver genoeg teruggaat, zijn we familie van alle dieren, we stammen immers allemaal af van hetzelfde, eerste organisme.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan de assumptie?
"dan ga je in tegen God.. en dan moet je oppassen!!"quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Die beredenatie van Doornbosch ook waarom de Evolutietheorie en de 'bigbang' theorie niet konden kloppen.![]()
Overigens kwam Doornbosch niet veel verder dan 'het staat in de bijbel dus is het zo'.
En: "het staat zo in de bijbel"quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
"dan ga je in tegen God.. en dan moet je oppassen!!"zoiets zei hij geloof ik
Idd. Van Matthijs van Nieuwkerk heb ik sowieso wel een hoge pet op, hij behandelt dergelijke onderwerpen altijd op een prettige, respectvolle, manier.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:25 schreef marcodej het volgende:
In ieder geval sterk van de redactie dat ze niet alleen Dorenbos aan tafel lieten, daar was ik vantevoren wel bang voor, maar ook een gematigd iemand als Boomsma als tegenwicht voor die Dorenbos! Zonder Boomsma had Dorenbos er idd voor gezorgd dat het christelijk geloof weer verder in het verdomhoekje was gekomen...
Ik kom tot de conclusie dat de heer Doornbosch zelf de bijbel beter nog eens kan lezen. Hij zal dan nog meer van dit soort fouten tegenkomen.quote:Genesis 1:27 En God schiep den mens naar Zijn beeld; naar het beeld van God schiep Hij hem; man en vrouw schiep Hij ze.
Genesis 2:21 Toen deed de HEERE God een diepen slaap op Adam vallen, en hij sliep; en Hij nam een van zijn ribben, en sloot derzelver plaats toe met vlees.
Genesis 2:22 En de HEERE God bouwde de ribbe, die Hij van Adam genomen had, tot een vrouw, en Hij bracht haar tot Adam.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:45 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Die Doornbosch toch. Tegen Arie Boomsma zeggen dat hij de bijbel meer moet lezen. Dan vergeet hij even voor het gemak de continuïteitsfout in Genesis (het scheppingsverhaal).
quote:
Genesis 1:27 En God schiep den mens naar Zijn beeld; naar het beeld van God schiep Hij hem; man en vrouw schiep Hij ze.
Genesis 2:21 Toen deed de HEERE God een diepen slaap op Adam vallen, en hij sliep; en Hij nam een van zijn ribben, en sloot derzelver plaats toe met vlees.
Genesis 2:22 En de HEERE God bouwde de ribbe, die Hij van Adam genomen had, tot een vrouw, en Hij bracht haar tot Adam.
Ik kom tot de conclusie dat de heer Doornbosch zelf de bijbel beter nog eens kan lezen. Hij zal dan nog meer van dit soort fouten tegenkomen.
artistieke vrijheid?quote:"naar Zijn beeld":
Ik vind jou net zo tof als Boomsma. Christen tot op het bot, maar uit het juiste hout gesneden en een kind van deze tijd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idd. Van Matthijs van Nieuwkerk heb ik sowieso wel een hoge pet op, hij behandelt dergelijke onderwerpen altijd op een prettige, respectvolle, manier.
Boomsma is een held. Hij heeft alleen maar goede dingen gezegd vanavond.
OMG die was echt goed..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is leven na de lach.
briljantquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:56 schreef trifko het volgende:
[..]
OMG die was echt goed..
Waar is toch dat zebrahondje voor?
Ik zat alleen in een vuile kameel.
Luilak, hang je jas op.
Luilak, pak die zakdoek.
Koeman gooit alle dingen om.
Theezakje. Theezakje.
Jullie hebben nog niet betaald.
Peter heeft het overleefd.
Jij zit te twijfelen.
Thanx!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik vind jou net zo tof als Boomsma. Christen tot op het bot, maar uit het juiste hout gesneden en een kind van deze tijd.
Briljant iddquote:
Ik durf het niet te zeggen hij is me al vaker meegevallen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb altijd een hekel gehad aan die Boomsma maar hij is ijzersterk in deze discussie.
Goed gesproken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:37 schreef Crushly het volgende:
Arie Boomsma , een relaxte gelovige, die niet blind in het boek geloofd. Ik mag hem al tijden lang, dit gesprek bevestigd mijn mening over hem. Jakhals Frank noemde hem vorig jaar nog een blije eikel, en dat is hij, in positieve zin.
Dat is de mama appelsap rubriek van 3FMquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:56 schreef trifko het volgende:
[..]
OMG die was echt goed..
Waar is toch dat zebrahondje voor?
Ik zat alleen in een vuile kameel.
Luilak, hang je jas op.
Luilak, pak die zakdoek.
Koeman gooit alle dingen om.
Theezakje. Theezakje.
Jullie hebben nog niet betaald.
Peter heeft het overleefd.
Jij zit te twijfelen.
Een van de weinige gelovigen waarbij ik blijf hangen als ik z'n kop op TV zie. Als alle gelovigen zoals Arie zouden zijn dan zijn we binnen een jaar dicht bij wereldvrede.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:37 schreef Crushly het volgende:
Arie Boomsma , een relaxte gelovige, die niet blind in het boek geloofd. Ik mag hem al tijden lang, dit gesprek bevestigd mijn mening over hem. Jakhals Frank noemde hem vorig jaar nog een blije eikel, en dat is hij, in positieve zin.
Er werd vooraf al verkondigd dat hij er zo af en toe eens zou zijn, hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, net dat hele afscheidscircus gehad en meneer zit er alweer bij.
Die foto van GS:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:41 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Er werd vooraf al verkondigd dat hij er zo af en toe eens zou zijn, hoor.
Overigens is volgens Geenstijl de EO-fittie van gisteren eruit geknipt. Dat is wel sterk, zeg.
Foutje.quote:LET OP: door een foutje met de encodering in Hilversum is er per ongeluk een gedeelte van de uitzending weggevallen. Het gaat om het laatste gesprek, dat nu HIER als flash-video is te downloaden.
De actualiteit wordt op eigenzinnige,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Welke gasten komen vanavond ?
Triestquote:
Verassend ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef Roi het volgende:
Wat verrassend, Rita die voor zo'n standpunt kiest!
Rita is FC Utrecht supporterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:42 schreef Specularium het volgende:
Af en toe krijg ik plaatsvervangende schaamte van dat wijf.
Verassend is in deze wel het juiste woord. Qua roken.quote:
In Bommel hebben we ook zo'n kroegje. Beetje alternatief jong publiek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:44 schreef Paul het volgende:
Ik ken een cafe waar je ook altijd kan roken maar ik kan niet zeggen welke
Dat niveau haal ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:49 schreef Roi het volgende:
Tong, kan jij geen teksten naar z'n opsturen?
Ik weet zeker dat jij er zo een paar uit je mouw schud!
Die moet ik onthouden!quote:
Niks mis met Frans.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:10 schreef Roi het volgende:
Frans Bauer. Godver wat een triest volk zijn we toch ook dat hij zoveel CD's verkoopt..
En Chris Zegers een sukkel.quote:
hihiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Frans Bauer
Wat walg ik van hem, verdomme, alles aan hem is nep.
Ook wel cru een item van Kluivert met een auto.quote:
niks nep aan die gast, aanstekelijke hinniklach..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Frans Bauer
Precies die is nou juist helemaal niet nepquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef Euridice het volgende:
[..]
niks nep aan die gast, aanstekelijke hinniklach..
Uitheemse diersoortquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
Het leukste van de tijdelijke terugkeer van M-M is dat hij keek naar Rita Verdonk alsof zij een uitheemse diersoort is.
Brabant de gekste zal ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef Paul het volgende:
Bauer en Marc Marie bij elkaar
Weet niet wie er gekker is
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
Het leukste van de tijdelijke terugkeer van M-M is dat hij keek naar Rita Verdonk alsof zij een uitheemse diersoort is.
als je dat denkt, heb je echt geen mensenkennisquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Frans Bauer
Het viel me op dat hij niet of nauwelijks lachte om de dingen, toen hij in het publiek zat. En toen hij aan tafel zat begon hij vreselijk te giechelen om de 'humor' van Bananasplit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:02 schreef Rubenaldo het volgende:
Volgens mij staat Frans stijf van de spanning
quote:Gezien in DWDD
Gasten maandag 9 februari
De gasten van maandag 9 februari zijn Sven Kramer, Bram van der Vlugt, Joshua Livestro en Michael van der Galiën. De muziek komt van Lucas van Merwijk’s Music Machine en tafeldame van Matthijs van Nieuwkerk is Aaf Brandt Corstius.
Aaf Brandt Corstius is columniste bij nrc.next, blogger en regelmatig tafeldame, zo ook vanavond.
Gisteren zagen 2,6 miljoen Nederlanders op televisie schaatser Sven Kramer voor de derde keer de wereldtitel allround binnenhalen. Vanavond zit hij aan tafel om te praten over zijn overwinning.
Telegraaf-columnist Joshua Livestro lanceert vandaag zijn nieuwe conservatieve blog 'De Dagelijkse Standaard'. Deze - op Amerikaanse leest - geschoeide blog zal geen nieuws bevatten, maar commentaren en achtergrondverhalen van onder anderen Henk Steenhuis (ex-hoofdredacteur HP/DeTijd), Bart Jan Spruyt (ex-Opinio) en Arend Jan Boekestijn (kamerlid VVD). De blog moet een tegenhanger worden voor de politiek correcte, linkse media in Nederland.
Michael van der Galiën zal de blog lanceren. Hij is een 24-jarige student Amerikanistiek uit Friesland, die in de VS politiek blogger is voor onder andere Andrew Brightpark, de grote man achter het in de VS zeer invloedrijke DrudgeReport.
Bram van der Vlugt speelt in het toneelstuk 'Kopenhagen' van het Nationale Toneel de rol van Niels Bohr, de Deense jood en fysicus. De 75-jarige acteur heeft hiervoor de Louis d’Or, de prijs voor de beste mannelijke hoofdrol, ontvangen.
Lucas van Merwijk’s Music Machine komt vanavond de sfeer verhogen met zijn latin-band, waarin ook zijn dochter Gianna Tam meespeelt. Op dit moment touren zij door het land met swingende Latin Soul en Boogaloo. In 2007 was de band ook bij De Wereld Draait Door.
We weten allemaal wat ZIJN rol isquote:
Moet je Kim Holland eens zonder lul zienquote:Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef marcodej het volgende:
Ik blijf wachten op Kramer, tot nu toe is het behoorlijk saai... En het blijft ontnuchterend om Sinterklaas zonder baard te zien...
Toen was jij nog niet geboren manquote:
ik ben in '79 geboren........quote:
P&W de winnaar van de dag dusquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef golfer het volgende:
DWDD heeft Sven, de concurrentie bij P&W moet het vanavond doen met Ireen Wüst.
Ja heb je genoten van de spelen van 1980 ?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja heb je genoten van de spelen van 1980 ?
Zeggen ze in Brazilië niet toen Pele president wilde wordenquote:
ja hoor, dat zeiden ze daar ook. En gelukkig is ie ook geen president geworden.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:24 schreef tong80 het volgende:
Zeggen ze in Brazilië niet toen Pele president wilde worden
Meen je dat ?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]Klassewerk liep tot en met 1989, mag ik de tweede helft van de jaren 80 niet bewust mee hebben gemaakt?
Weah werd het net niet in Liberiaquote:Op maandag 9 februari 2009 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
ja hoor, dat zeiden ze daar ook. En gelukkig is ie ook geen president geworden.
jaquote:
Zeker, prima tafelheer!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:40 schreef marcodej het volgende:
Klein missertje van Koos ja, maar bij dhr. Postema kan een potje breken...
Wanneer zeggen ze dat zij alternatief is?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:47 schreef belanov het volgende:
Ah de superalternatieve en onafhankelijke 'schijt aan alles' Anouk met 'r Pepsi contract en ING reclame
Jakhalzen wordt steeds beterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef superjojo het volgende:
[..]
Wanneer zeggen ze dat zij alternatief is?
Jakhalzen was wel leuk trouwens, dit kunstitem boeit me niet.
Dat vindt Anouk zelf, zegt men.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef superjojo het volgende:
[..]
Wanneer zeggen ze dat zij alternatief is?
Ik heb niks met Koos door zo'n weeerzin van Ajaxquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef Modus het volgende:
Vincent Icke is altijd interessant. En Koos mag vaker aanschuiven.
De goeie oude tijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef tong80 het volgende:
Barry Hughes wat een held
Toen was Haarlem nog een subtopper
Ik zit altijd gefascineerd naar hem te luisteren inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef Modus het volgende:
Vincent Icke is altijd interessant. En Koos mag vaker aanschuiven.
Koos meepraten was wel leukquote:
ja ik snap hem ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:
Zapte ik te snel weg ?
Wat was er met Fok ?
Weesp tong Weespquote:
Van Nieuwkerk ging er anders hard in. Ik heb altijd het idee dat hij zichzelf extra wil bewijzen als Postema er zit, zo van: 'Ik ben echt een veel betere interviewer'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef Suko het volgende:
Gadver, Verlinde zei het al, een uitgekiende promo van de Vara (lees Wouter Bos, lees PvdA, lees Vara) voor de ING. Eerst vanmorgen bij de heer Beelen, en nu bij de DDWD, lees PvdA, lees Wouter Bos enz enz enz.
Heb verder niet meer gekeken nadat Posteman meldde de reclamespot goed te vinden. Maar net viel er nog een eurootje, Postema heeft ook destijds in een Postbankspot meegewerkt: Koos Postema: optredens gestaakt Twintig jaar geleden maakte reclamebureau PMSvW commercials waarin de bekende journalist Koos Postema zijn bij de omroep opgebouwde vertrouwenspositie te gelde maakte door de diensten van de Postbank aan te prijzen (Vrij Nederland meldde destijds dat hem dat een bedrag van 100.000 gulden opleverde). Bron Ik vond het hele onderwerp zeer dubieus, nog afgezien van het feit dat Anouk daarmee een tonnetje of 3 of 4 op haar bank kan bijschrijven, van ING, de bijna staatsbank. Maar goed, ik heb verder niet meer gekeken, ik zit er vast helemaal naast.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk ging er anders hard in. Ik heb altijd het idee dat hij zichzelf extra wil bewijzen als Postema er zit, zo van: 'Ik ben echt een veel betere interviewer'![]()
Leuk om Ray & Anita te zien. No no, no no no no
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 05:07 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik de enige die sinds Rosie "Barry Hughes" standaard als "Barry Uuk" hoor? (L)
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 05:19 schreef Tim86 het volgende:
MvN
We gaan kijken naar (Anita zegt NBA)...nee naar basketbal
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 05:07 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik de enige die sinds Rosie "Barry Hughes" standaard als "Barry Uuk" hoor? (L)
Wat dat betreft is dit plaatje uit de prehistorie (nog voor hun eerste hit in Nederland) misschien wel leuk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:13 schreef MadGuy het volgende:
Ray en Anita zien er gewoon precies hetzelfde uit nog!
wtf, Rees Wijngaard?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:37 schreef female81 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is dit plaatje uit de prehistorie (nog voor hun eerste hit in Nederland) misschien wel leuk.
http://www.wwzapper.com/1991-pics/2unlimited.jpg
quote:De gasten van woensdag 11 februari zijn Robbert Dijkgraaf, Lex Runderkamp, Nico Dijkshoorn, Dione de Graaff, Mart Smeets en Tom Egbers. Tafeldame is Nynke de Zoeten.
Journaliste Nynke de Zoeten is een reportagemaakster voor Nova en hiervoor werkte ze als parlementair verslaggeefster bij Den Haag Vandaag. Vanavond maakt ze haar debuut als tafeldame van Matthijs van Nieuwkerk.
Morgen is het 200 jaar geleden dat Charles Darwin werd geboren. Bovendien verscheen 150 jaar geleden zijn boek ‘Origin of Species’, waarin hij stelde dat het leven op aarde evolueerde volgens een proces van natuurlijke selectie. Dit boek bracht wereldwijd een grote schok teweeg.
Omdat Darwin van enorme invloed is geweest op het menselijk denken, start morgen het Darwinjaar. Dit wordt in museum Naturalis in Leiden geopend door wetenschapper Robbert Dijkgraaf. Journalist Lex Runderkamp is eindredacteur van de tv-serie over de Beagle, het schip waarmee Darwin de wereld rondreisde. Samen komen zij vertellen over Darwin en zijn invloed.
Het is woensdag, dus Nico Dijkshoorn is weer van de partij om de avond te voorzien van zijn gedichten.
Studio Sport bestaat vijftig jaar! In De Wereld Draait Door wordt vanavond teruggeblikt op de geschiedenis van het programma, dat vroeger ‘Sport in Beeld’ heette met Studio Sport-iconen Mart Smeets, Tom Egbers en Dione de Graaff.
Vanzelfsprekend ontbreken ook de Jakhalzen, Fokke & Sukke, Lucky TV en De TV Draait Door niet!
Kijken dus!
Koos Postema is overal een beetje uit, krijg ik het ideequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:37 schreef golfer het volgende:
Koos is er een beetje uit, qua voetbalkennis.
Volgens mij hadden ze weer iets ontdekt bij hem.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef Sj0rs het volgende:
Wanneer komt Martin Bril weer eens als tafelheer.
Zij heeft dan ook het 'vak' geleerd, een verademing.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Eindelijk eens goede vragen van de tafeldame.
Ik pleit voor een eigen programma van een uur op primetime!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef Samsonneke het volgende:
Joepie, Dijkshoorn is er weer. Dat wordt weer brullen van het lachen!
Yep, doorvragen kan soms pijnlijk zijn, heerlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef henkde_j het volgende:
Wat een lomp en naar mens die nieuwe tafeldame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |