Koos meepraten was wel leukquote:
ja ik snap hem ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:
Zapte ik te snel weg ?
Wat was er met Fok ?
Weesp tong Weespquote:
Van Nieuwkerk ging er anders hard in. Ik heb altijd het idee dat hij zichzelf extra wil bewijzen als Postema er zit, zo van: 'Ik ben echt een veel betere interviewer'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef Suko het volgende:
Gadver, Verlinde zei het al, een uitgekiende promo van de Vara (lees Wouter Bos, lees PvdA, lees Vara) voor de ING. Eerst vanmorgen bij de heer Beelen, en nu bij de DDWD, lees PvdA, lees Wouter Bos enz enz enz.
Heb verder niet meer gekeken nadat Posteman meldde de reclamespot goed te vinden. Maar net viel er nog een eurootje, Postema heeft ook destijds in een Postbankspot meegewerkt: Koos Postema: optredens gestaakt Twintig jaar geleden maakte reclamebureau PMSvW commercials waarin de bekende journalist Koos Postema zijn bij de omroep opgebouwde vertrouwenspositie te gelde maakte door de diensten van de Postbank aan te prijzen (Vrij Nederland meldde destijds dat hem dat een bedrag van 100.000 gulden opleverde). Bron Ik vond het hele onderwerp zeer dubieus, nog afgezien van het feit dat Anouk daarmee een tonnetje of 3 of 4 op haar bank kan bijschrijven, van ING, de bijna staatsbank. Maar goed, ik heb verder niet meer gekeken, ik zit er vast helemaal naast.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk ging er anders hard in. Ik heb altijd het idee dat hij zichzelf extra wil bewijzen als Postema er zit, zo van: 'Ik ben echt een veel betere interviewer'![]()
Leuk om Ray & Anita te zien. No no, no no no no
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 05:07 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik de enige die sinds Rosie "Barry Hughes" standaard als "Barry Uuk" hoor? (L)
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 05:19 schreef Tim86 het volgende:
MvN
We gaan kijken naar (Anita zegt NBA)...nee naar basketbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |