totaal niet te vergelijkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:42 schreef Heathen. het volgende:
Baantjer vergeet even dat er honderdduizenden mensen zijn die precies hetzelfde doen alleen dan op de computer. Godlike spellen of Transport Tycoon
Idd, vandaag was het niet veel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
De kwaliteit van DeTVDD varieert ook erg sterk per dag zeg. Geen reet aan vandaag, terwijl ik er gisteren hartelijk om heb moeten lachen.
Toch honderdduizenden die er in gelovenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een vergezocht geblaat van die oud-voorzitter van de EO.
Tuurlijk niet, je gaat toch geen dieren kwellen alleen voor jouw plezier? Dat gebeurd alleen in achterlijke culturen en maatschappijen met een economische achterstand.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:49 schreef superjojo het volgende:
In het circus horen gewoon wat wilde dieren, tijgers zijn tof.
Ik begrijp het ook niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:05 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut band
John Major en Jimi Henrix in één naam noemen als voorbeelden.
Er zijn zoveel goeie bands in Nederland.
En steeds weer de beroerde bands eruit kiezen
Arie heeft plaatsvervangende schaamte voor Doornbos (die de christelijke visie nog verder in het verdomhoekje zet).quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Arie stapt morgen ook uit de EO
Enge man, die Doornbos
En Jezus woonde in Noorwegen omdat ie over water kon lopenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:15 schreef Heathen. het volgende:
Als we de bijbel letterlijk zouden nemen dan was God een schizofreen.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Op de 1 of andere manier deugt Arie wel.
Ja je kan hem nooit haten, ook niet weer in zo'n soort discussie.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Op de 1 of andere manier deugt Arie wel.
Pas als de EO eigen huis en tuin maakt en Arie een gat in zijn hand slaatquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Arie de nieuwe Messias zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |