Piri piri?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:46 schreef capricia het volgende:
Drukexpirimenten om te kijken hoe je hoofd kapot gaat als de druk in een vliegcabine wegvalt.
Tweelingexpirimenten.
Expirimenten met zwangere vrouwen.
Expirimenten met sterilisatie.
Leuk dat we hier onze taalopvallingen gezellig kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef heaven7 het volgende:
Oh ja, tuurlijk. Gelukkig is het feedbacktopic er niet om je ergeringen, opvallingen en suggesties en dergelijken uit te spreken/aan te dragen
Nou, gewoon zoquote:
quote:Ik download in vervolg wel een film! Reclames zijn zoiezo al irritant met die joling en die andere opgezette trut.
Die is echt niet origineel meer..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
(...)
[ weer een variant van sowieso...]
Ik dacht eerlijk gezegd dat het exact het zelfde geschreven was als de post die ik quote maar dat bleek anders te zijn nadat ik hem geplaatst had..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:07 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Die is echt niet origineel meer..
Walgelijke actie overigens van dat debiele wijf.quote:Welkom op stopkindersex.com
Helaas kan onze server het zeer grote aantal bezoekers welke wij na aanleiding van een media artikel ontvangen niet aan.
Indien u de door de media besproken pedofiele database wenst te raadplegen kunt u een bezoek brengen aan deze website!
Onze excuses voor dit ongemak, wij hopen u op een later tijdstip alsnog te mogen verwelkomen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef luvley het volgende:
(...)
Ik geloof elk gezond denkende vrouw heeft een soort van voor gevoel bij elke man. En elke man krijgt automatisch een lebel.
(...)
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
0 mijn usb stick stond in mijn pc![]()
nooit in het nieuws![]()
WAT DOET DE JOUWNE IN HeT NIEUWS!
Naarstig is volgens het Groene Boekje wel een bestaand woord. Ik kan even niet bij mijn gewone woordenboeken, dus de betekenis moet ik maar even gokken uit het zinsverband.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
en op je wonden zitten natuurlijk
Je moet wel de goede post quoten... Zo is het niet erg duidelijk waar je het over hebtquote:Op zondag 8 februari 2009 01:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Naarstig is volgens het Groene Boekje wel een bestaand woord. Ik kan even niet bij mijn gewone woordenboeken, dus de betekenis moet ik maar even gokken uit het zinsverband.
Zelfs bestaan de woorden naarstigheid en naarstiglijk.
Deze post:quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:35 schreef JoPiDo het volgende:
dat is naarstig als je niet zo goed thuis bent in dit soort zaken en je niet gewend bent om er mee om te gaan
als het mij was overkomen (niet dat ik zo übergoed ben, maar willekeurig iemand die vaker met dit bijltje gehakt heeft), dan had ik nooit een rekening betaald en had het probleem zich vanzelf opgelost
als die knakker zeker weet dat hij nooit echt toegezegd heeft voor een contract, stoppen met betalen
als hij een keer betaald heeft of er blijkt dat hij toch per ongeluk wel heeft toegezegd: blaren likken en zo snel mogelijk één van de aanbieders stop zetten
ging ook over een andere fout in de genoemde post (blaren likken).quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
en op je wonden zitten natuurlijk
Een knots van een Germanismequote:Op zondag 8 februari 2009 00:36 schreef sweety77 het volgende:
Auto verzekeren ging prima, hij moest zelfs verzekerd zijn, anders mag hij niet langs de weg staan, ik heb al vaker een uur rijles gehad met alleen maar parkeren, mijn rijleraar geeft op zich goed les, alleen als hij mij probeert te leren parkeren en het lukt niet, gaat hij zich ook opregen, waardoor ik zenuwachtig word en dan lukt het helemaal niet,terwijl het wel een stuk beter gaat met een vriendin met rijbewijs, die het mij veel rustiger uitlegt en die mij ook beter aanvoelt, mijn examen is al geboekt, en het is ook te laat om naar een andere rijschool te gaan,
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:43 schreef sweety77 het volgende:
Bovendien weet ik niet waar in de buurt een parkeerterijn van een bedrijf ligt, ja de ikea ligt in de buurt met een groot parkeerterijn, maar daar ligt wel een drukke weg naast en valt het niet veel meer op als je aan het oefenen met parkeren bent als iedereen het ziet? dan heb je volgens mij zo politie naast je staan :S
Naarstig op zoek zijn is eigenlijk het enige gebruik van naarstig dat ik ken.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:45 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Naarstig is volgens het Groene Boekje wel een bestaand woord. Ik kan even niet bij mijn gewone woordenboeken, dus de betekenis moet ik maar even gokken uit het zinsverband.
Zelfs bestaan de woorden naarstigheid en naarstiglijk.
Volgens mij bedoelt hij gewoon "naar" in de zin van vervelend. Maar naarstig klinkt duurderquote:Op zondag 8 februari 2009 10:15 schreef sigme het volgende:
Naarstig op zoek zijn is eigenlijk het enige gebruik van naarstig dat ik ken.
Je zegt 't alsof het toch goed was... als het ging over dat blaren likken verhaal, was 't toch de verkeerdequote:Op zondag 8 februari 2009 02:19 schreef Kees22 het volgende:
In deze post werd het woord naarstig gebruikt:
[..]
Deze post:
[..]
ging ook over een andere fout in de genoemde post (blaren likken).
Moet je dan betalen voor die vrouwen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef _AntiiKill het volgende:
OMG, sowieso een zwangere vrouwen neuken is toch vies bahh
ik vind een zwangere vrouw niet aantrekkelijk ofso..
PS: net begeldigend bedoeld voor de vrouwen
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:47 schreef Lollerbol het volgende:
Aangezien mijn broertje nog geen 16 is, en ik dit weekend toch niet van plan was uit te gaan, heb ik hem als aardige oudere broer mijn ID geleend zodat hij zeker binnen zou komen. EN WAT DOET DIE KLAPJOSTI!!! hij raakt hem kwijtheeft hem uit zijn handen laten trekken
ik weet niet precies wat iemand anders kan doen als deze je id in handen heeft, maar aangezien dit mijn enige middel was om de grens over te gaan, en ik over 2 weken op wintersport ga is dit dus kanker! Want het duurt volgens mij nog een redelijke tijd om een nieuwe te laten maken, weet niet precies hoelang, en moet je daar volgens mij eerst nog een heleboel voor regelen zoals nieuwe pasfoto ed. en krijg je er nog een fixe boete voor ook nog ( die hij dus lekker gaat betalen
)
klacht: broertjes die je je ID uitleent, en zo onderontwikkeld zijn dat ze die kwijt raken
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:49 schreef owlet het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit he! Heb je lang moeten denken over een ander punt waarmee je mensen uit de kast kan lokken?
eerste post hierquote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef Lenrel het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal begrijpen, HBO is natuurlijk heel erg leuk (en leerzaam). Het hangt ook een beetje van de persoon af.
Je werkt in projecten dus. Ik heb nu proef weken hbo en ik merk inderdaad van de projecten, dat het een groot onderdeel is van het hbo.
plan van aanpakken maken en reflecteren, het is al een autisme voor mij.
dit is ook waar ik op het mbo al tegen aan liep. Scripties schrijven lijkt mij veel leuker ;]
zoals ik het nu nog zie haal ik mn propedeuse en ga ik toch uni proberen.
bovendien omdat de studie mij aanspreekt
...maar als eerst nog even de ghey praktijk examens op mbo maken.
Alsof het grappig is?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef Mr_Memory het volgende:
Iemand net één vandaag gezien?
Journalisten worden nu wel toegelaten in Gaza![]()
Je zag Hamas strijders oefenen en een interview geven in een sinasappelboomgaard, inclusief geweren en dergelijke, constant omhoog kijkend of ze niet gespot werden door de iDF.
Wat scherts mijn verbazing, in diezelfde boomgaard zitten gewoon kinderen en kleuters bij manden sinnasappels te kijken.
Arme reiger.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:35 schreef Picchia het volgende:
Als ze een fatsoenlijke salarisverhoging af hadden gesproken dan konden ze het gewoon doorvoeren. Maar nu valt de exorbitante zelfverreiking teveel op.
Ik smeer mijn lijn ook altijd met een kwarstje...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:32 schreef MeNicole het volgende:
Ik heb voor Mikael idd ook goeie potloden en goeie (peuter)stiften. Lijn gebruiken we van de Action. Is doorzichtig en zit in een fles. Maar als Mikael wil plakken doe ik iets in een potje met een kwarstje erbij. Wij hadden eerst de plkasel van Bart Smid maar dat was ook heel erg hard en kregen we niet eens goed op papier.
Verder neem ik heel vaak dingen mee waarvan ik denk dat hij die wel kan plakken. Bij hema hadden ze van die stof figuurtjes en die vind ie ook helemaal geweldig. Voor de rest haal ik het meestal bij Heutink!!
Rythm Met Blues?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:33 schreef supersteve het volgende:
Ik begin nu op een leeftijd te komen dat ik me ga ergeren aan die "ik ben net geen puber meer, maar toch nog eventjes dan".
Ze komen net uit de kast.. dragen petjes, proberen wijs te zijn met bepaalde straattaal, en hebben totaal geen muzieksmaak..
Dat ergert mij nog het meest, van die kansloze muziek van de laatste 5 jaar.. kansloze rap-RMB fuck shit.. en die radiozender die fucking 4 keer per dag het zelfde nummer laat horen!
Nee.. dit is pas echte muziek zoals het hoort te zijn!
Je bent de Bart Smidtttdt vergeten vet te drukkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:05 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik smeer mijn lijn ook altijd met een kwarstje...
Misschien is het wel een concurrerende speelgoedwinkel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Je bent de Bart Smidtttdt vergeten vet te drukken
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Godskolere zeg waarom is dit topic gekaapt door ramdebielen met het IQ van een kwartje.
En "vind ie"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Je bent de Bart Smidtttdt vergeten vet te drukken
Hij bedoelt de Bijlmerquote:
Jaaaaaa ik vroeg me al af of ik het goed had gehoordquote:Op maandag 9 februari 2009 19:17 schreef DaviniaHR het volgende:
Gister trouwens bij X-factor (briljant programma voor als je wat aangeschoten of anderszins melig bent, trouwens, maar dat terzijde)
"ik heb de geografie ingestudeerd"
...
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:49 schreef superworm het volgende:
Ben benieuwd of de Dow nou nog in elkaar gaat storten of niet - het lijkt er niet op vandaag. Maar vrijdag was ook nog een opzi, he.
Aparte context.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef Silaz het volgende:
http://www.schlagertvmoetblijven.nl/
![]()
![]()
Opteren met die schlager muziek
Is zijn computer nu van nieuwe hielen voorzien?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:47 schreef toma het volgende:
Ben inmiddels weer thuis.
M'n computer hielt er ineens mee op
[ afbeelding ]
Harde schijf gecrasht. Hij is zo zwaar beschadigd dat ik m niet eens meer kon formatteren
Tja...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef marco-ouwe het volgende:
wie weet een aantal mooie gebouwe waar paranormale gebreurtenisse plaats vinden?
het mar ook in belgie en duitsland zijn!
zelf ben ik geintresseert in het waardenburg castle!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef omg-rmc het volgende:
Gewoon jezelf verkleden als magere henk, aankloppen en de reactie zien!
Dit vind ik nou een mooie! En hij was zo goed bezig met de d'tjes en de t'jes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 20:59 schreef draregnoel het volgende:
..en als het niet lukt, wordt hij simpelweg vermoord à la Pim Fortuin! Hij zegt wat wij denken, en wij praten zoals Geerd!
Bijna. BIJNA had ik Sigme op een fout betrapt! Maar na uitgebreide bestudering en een telefoonronde langs diverse letterenfaculteiten en taalinstituten blijkt "zei ik op" gewoon te mogen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:02 schreef sigme het volgende:
Oh HetNet. Die had ik. En toen zei ik op.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 03:29 schreef dvr het volgende:
[..]
Bijna. BIJNA had ik Sigme op een fout betrapt! Maar na uitgebreide bestudering en een telefoonronde langs diverse letterenfaculteiten en taalinstituten blijkt "zei ik op" gewoon te mogen.
Ofschoon het natuurlijk een walgelijk staaltje querulante taalsnoeverij is, want Sigme weet heel goed dat "zegde ik op" veel gebruikelijker is, en fraaier, en intuïtiever. Dus ik vermoed opzet. Ze heeft opzettelijk voor deze variant gekozen, omdat er dan vast wel een gek zal zijn die zeker denkt te weten dat die variant fout is, en die dat dan helemaal gaat uitpluizen om zich vervolgens voor het hoofd te slaan omdat het tóch, hoe krom en lelijk ook, goed is. En dat Sigme dus wel érg sterk is in taal. En daar ligt ze nu stiekem in haar bedje om te gniffelen, wetend dat ze een taalbom heeft achtergelaten en dat er hier de volgende ochtend een beteuterd berichtje zal staan van iemand in wiens gezicht die bom ontploft is.
Dan heeft ze in elk geval geen dopneusquote:Op maandag 9 februari 2009 23:50 schreef raptorix het volgende:
Goh je zal maar een rankeneuze ex hebben die je op zo een site zet.
Dat je erin mag dus, zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:41 schreef marco-ouwe het volgende:
Dat wil ik dus ook met paar maatjes van school, alleen wsl zonder het bier
Omdat het toch risico vol kan zijn.![]()
Maar als het publiekelijk openbaar is, vind ik het moet bier prima!
Fraaier en intuïtiever is een kwestie van smaak. En het verzwakken van sterke werkwoorden is niet fraai, in mijn ogen, meer een teken van angst en onzekerheid van de spreker.quote:Op woensdag 11 februari 2009 03:29 schreef dvr het volgende:
[..]
Bijna. BIJNA had ik Sigme op een fout betrapt! Maar na uitgebreide bestudering en een telefoonronde langs diverse letterenfaculteiten en taalinstituten blijkt "zei ik op" gewoon te mogen.
Ofschoon het natuurlijk een walgelijk staaltje querulante taalsnoeverij is, want Sigme weet heel goed dat "zegde ik op" veel gebruikelijker is, en fraaier, en intuïtiever. Dus ik vermoed opzet. Ze heeft opzettelijk voor deze variant gekozen, omdat er dan vast wel een gek zal zijn die zeker denkt te weten dat die variant fout is, en die dat dan helemaal gaat uitpluizen om zich vervolgens voor het hoofd te slaan omdat het tóch, hoe krom en lelijk ook, goed is. En dat Sigme dus wel érg sterk is in taal. En daar ligt ze nu stiekem in haar bedje om te gniffelen, wetend dat ze een taalbom heeft achtergelaten en dat er hier de volgende ochtend een beteuterd berichtje zal staan van iemand in wiens gezicht die bom ontploft is.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Fraaier en intuïtiever is een kwestie van smaak. En het verzwakken van sterke werkwoorden is niet fraai, in mijn ogen, meer een teken van angst en onzekerheid van de spreker.
Dus elk verzet tegen deze verzwakking vind ik aan te raden. Dorst i.p.v. durfde, woei i.p.v. waaide, joeg i.p.v. jaagde.
De meesten roepen toch: "Ja, ja, jaaaaaaaaaa, ik kom."quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef thloreg het volgende:
Daarnaast kun je zeggen wat je wilt maar moslims zijn meestal geneigd meer durf te hebben als het gaat om het verdedigen van hun geloofsovertuiging en standpunt,iets wat Nederlanders in de jaren 70 ook hadden maar inmiddels tot een vrij 'laf' volk is geworden die wel graga klaagt ej blaat maar zelden nog woord bij de daad voegt zoals vroeger.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:44 schreef RoBro het volgende:
Wat een faler dat je journalist wilt worden met een nog slechtere interpunctie en woordkennis dan ik.
quote:JobJobV - woensdag 11 februari 2009 @ 21:49
Ha-ha, dat moet als ik zijn
Ik wacht wel even met behangen tot de zwarte kleren weer uit mogen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zelf gekozen voor rouwfasebehang toen ik in mijn huidige woning kwam wonen. Heeft een klein structuurtje, dus oneffenheden zie je niet en het is zeer goed betaalbaarDit behang kun je goed overschilderen en is bij (bijna) iedere bouwmarkt te krijgen.
Die benaming is blijkbaar normaal, maar het klinkt wel erg grappig!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:47 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik wacht wel even met behangen tot de zwarte kleren weer uit mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |