Ik had vorige week voor het eerst soto gemaakt en hij was wat flauw maar wel lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw vorderingen op kookgebied, neen?
ik ben zelf ook niet heel dol op het modelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, okAl weet ik wel dat historici bepaald niet dol zijn op sociologische modellen/theorieën. Maar jij zit dan ook in een ander vakgebied. Ben benieuwd wat eruit komt.
Ik vind het geweldig bedacht het programma Vik maar ieder zn mening. Trustequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Walgelijk programma is dat.
Als die vent zich aan mij zou vastklinken zou ik hem meteen een rechtse geven (of een linkse, afh van de geboeide hand)
Ik ga slapen, want ik ben enorm moe![]()
.
Wie is Lonnyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee!
Is het Lonny? Is het Joop, is Herry??
zo voel ik me op een werkdagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
Even een avondje college en je mist gewoon drie topics
Misschien toch eens een nieuwe batterij overwegenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef Muis006 het volgende:
Woehaha, mijn vriend zei: spionage-thriller
En ik verstond: speculaasthriller
Doe wat je het meest relaxed vindt! Als je echt wilt ontspannen zou ik voor de week zon gaan, een weekje echt weg is ook een stuk relaxter dan 2 dagen waarin je maar 1 dag helemaal 'vrij' hebt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[egopost]
Ik zit met het volgende: voor ¤ 143 kan ik dit hotel 2 dagen boeken. Vliegen kost in totaal ¤ 77 (vrijdagochtend vroeg heen, zondagavond laat terug) . Samen iets meer dan ¤ 200. Ik twijfel.
Zal ik dit doen of het dubbele neerleggen en een weekje naar de zon gaan?
[/egopost]
die maakt heule lekkere kant en klaar menu'squote:
Leg eens uit wat er dan zo grappig aan is? Stel je voor dat hij zich aan jou zou vastmaken, zou jij dat leuk vinden? Ik ben een voorstander van goede interviews en zo heel af en toe komt er wel een interessant gesprek uit, maar nee, ik kan niet zeggen dat ik het grappig vind nee, mensen van hun vrijheid beroven. Het roept gewoon irritatie op bij mij, dat programma. Toen ik het bij DWDD zag leek het me wel grappig, maar nu denk ik echt: "Sjonge Kamphues, jij bent echt laag gezonkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Trots op Elisa is!
[..]
Ik vind het geweldig bedacht het programma Vik maar ieder zn mening. Truste![]()
Lonny heeft deze kant-en-klare maaltijden op de markt gebracht:quote:
hij was ook altijd bij harry mens op zondagochtendquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Ow die knakker heb een site http://www.lonnys.nl/
Jonnie Boer? Ron Blaauw?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh en wat tof, ElisaB.
Is het Joop Braakhekke? Of Herman den Blijker? Of Gordon Ramsey?.
Of Pierre Wind!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh en wat tof, ElisaB.
Is het Joop Braakhekke? Of Herman den Blijker? Of Gordon Ramsey?.
Nou ik 'm zie, denk ik: ja, die kop die ken ik. Maar om nou te zeggen dat het de eerste was die ik zou noemen... nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Ewelina het volgende:
Lonny heeft deze kant-en-klare maaltijden op de markt gebracht:
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet waren/zijn ze vrij populair.
Ik vind de manier waarop hij probeert sommige mensen te interviewen een goede. Want er zijn er zat die direct weglopen als je een kritische vraag stelt. Dat kan nu niet. Al lieten die gasten van SBS (Henk Jan, Joling en Brard) zich niet boeien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er dan zo grappig aan is? Stel je voor dat hij zich aan jou zou vastmaken, zou jij dat leuk vinden? Ik ben een voorstander van goede interviews en zo heel af en toe komt er wel een interessant gesprek uit, maar nee, ik kan niet zeggen dat ik het grappig vind nee, mensen van hun vrijheid beroven. Het roept gewoon irritatie op bij mij, dat programma. Toen ik het bij DWDD zag leek het me wel grappig, maar nu denk ik echt: "Sjonge Kamphues, jij bent echt laag gezonken"
Alleen ik. Een paar keer per jaar ga ik alleen op vakantie. Even bijtanken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:08 schreef mspoez het volgende:
En Tink - London is met zijn tweetjes, de zon met zijn allen? Of ook enkel joe en de loffer?
Zelfde met Ushi & Van Dijk. Niemand wilde meer meedoen. Was te bekend geworden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik snap jou punt wel maar ik vind het een leuk plan, alleen kan je dit maar paar maanden max draaien want welke ei trapt er nou nog in? Zelfde met WKIJSVWM van Bart de Graaff daar trapt heel NL in tot het 5 minuten op tv geweest is.
Laat je niet opjagen door ons. Ik vind het alleen zo leuk om te lezen en zie dan nog groener van jaloerzigheid.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik had dit weekend even geen puf om een blije blog te schrijven omdat ik me zo kut voelde zondag... en maandag had ik geen zinen vanavond g ik t proberen...
okej?
Of met clown Bassiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk dat Elies ons allemaal in de maling neemt en gewoon iets opzet met Kokki!
[ afbeelding ]
Ik wilde heul hard blèren dat die gast allang dood is, maar blijkens Wikipedia leeft 'ie nogquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk dat Elies ons allemaal in de maling neemt en gewoon iets opzet met Kokki!
[ afbeelding ]
Ik zou iig protesteren. Laat ze eerst maar eens aantonen dat jij niet betaald hebt. Dat gaat al lastig worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
Helleuww
Ik kom net thuis en zie de volgende brief liggen:
Van dec 05 tot dec 08 heeft per abuis een andere klant uw televisie abo betaald, wilt u dit nu terugbetalen, het gaat om 618 euro.
WTF!!!>??? Kan dat zomaar??
Tha facts: ik woon hier sinds febr 05, heb toen internet en televisie aangevraagd, maar televisie is blijkbaar nooit afgeschreven (ik vond het bedrag altijd wel aan de lage kant, maar toen ik het afsloot was het een aanbieding, dus ik dacht 'zal wel kloppen dan'. En op mijn online facturen van hun internetsite, staat ook altijd netjes dat ik televisie en ook internet heb voldaan elke maand.
Het is dus ook niet mijn fout, want ik heb het namelijk netjes aangevraagd.
Maar moet ik dit nu echt gaan betalen? Ik heb dat heul niet 600 euro! das bijna een half jaar studeren! of een hele vakantie! Of bijna 2 maanden loon!
't huilen staat me nu echt nader dan het lachen, en hoop echt dat ik het niet hoef te betalen omdat het HUN fout is, maar is dat een reeele gedachte?
Moeilijke keuze, allebei is natuurlijk erg fijn. Denk dat je bij jezelf moet nagaan waar je meer behoefte aan hebt, een weekje luieren aan het zwembad en lekker boeken lezen of een paar dagen Londen en daar lekker sightseeing doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[egopost]
Ik zit met het volgende: voor ¤ 143 kan ik dit hotel 2 dagen boeken. Vliegen kost in totaal ¤ 77 (vrijdagochtend vroeg heen, zondagavond laat terug) . Samen iets meer dan ¤ 200. Ik twijfel.
Zal ik dit doen of het dubbele neerleggen en een weekje naar de zon gaan?
[/egopost]
die smalle is dood. Speelde in Baantjer als barman en daar stond het toen x op aftitelingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of met clown Bassie
Waren Peppi en Kokki niet al overleden?
Wat kut! Ik weet niet zo goed wat je nu moet doen... Misschien even een topic in WGR openen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
Helleuww
Van dec 05 tot dec 08 heeft per abuis een andere klant uw televisie abo betaald, wilt u dit nu terugbetalen, het gaat om 618 euro.
Tha facts: ik woon hier sinds febr 05, heb toen internet en televisie aangevraagd, maar televisie is blijkbaar nooit afgeschreven (ik vond het bedrag altijd wel aan de lage kant, maar toen ik het afsloot was het een aanbieding, dus ik dacht 'zal wel kloppen dan'. En op mijn online facturen van hun internetsite, staat ook altijd netjes dat ik televisie en ook internet heb voldaan elke maand.
Maar moet ik dit nu echt gaan betalen? Ik heb dat heul niet 600 euro! das bijna een half jaar studeren! of een hele vakantie! Of bijna 2 maanden loon!
't huilen staat me nu echt nader dan het lachen, en hoop echt dat ik het niet hoef te betalen omdat het HUN fout is, maar is dat een reeele gedachte?
Seg! Misschien maar beter ook, anders schrikt het straks je vriendinnetjes af. Maar ik ben trots op je! Je eerste soto ajam! Ook met 387 bijgerechtjes, neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef neen het volgende:
Mijn laatste post en tevens hier fipo:
[..]
Ik had vorige week voor het eerst soto gemaakt en hij was wat flauw maar wel lekker
heb je rechtsbijstand verzekering?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
Helleuww
Ik zou het eerst maar eens goed uitzoeken. Mijn eerste gedachte: de leverancier moet de andere klant terugbetalen, want het betreft een onverschuldigde betaling. Daarna moet de leverancier bij jou komen om te zien of je het op een akkoordje kunt gooien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
KNIP
Uh Tink gaat niet alleen hoor. Denk dat ze met d'r vent gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, allebei is natuurlijk erg fijn. Denk dat je bij jezelf moet nagaan waar je meer behoefte aan hebt, een weekje luieren aan het zwembad en lekker boeken lezen of een paar dagen Londen en daar lekker sightseeing doen.
Ik zou het wel weten, maar ik ben jou niet en ik ben hard aan vakantie toe. Ik heb trouwens wel altijd bewondering voor mensen die alleen op vakantie gaan. Ik zou me dan heel alleen voelen en denken dat iedereen me zielig vindt omdat ik alleen ben.
Ik zal morgen eens voor je kijken hoe het juridisch precies zit. Maar teken in elk geval bezwaar aan, want door een fout in hun administratie kun jij nooit en te nimmer met een enorme kostenpost worden opgezadeld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
Helleuww
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Uh Tink gaat niet alleen hoor. Denk dat ze met d'r vent gaat.
Wel alleen dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Alleen ik. Een paar keer per jaar ga ik alleen op vakantie. Even bijtanken.
Dat laatste valt heel erg mee in de praktijk! Ik vind het juist heerlijk om weer eens helemaal alleen te zijn, mijn eigen gedachtenstroom te volgen en precies te doen wat ik wil.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, allebei is natuurlijk erg fijn. Denk dat je bij jezelf moet nagaan waar je meer behoefte aan hebt, een weekje luieren aan het zwembad en lekker boeken lezen of een paar dagen Londen en daar lekker sightseeing doen.
Ik zou het wel weten, maar ik ben jou niet en ik ben hard aan vakantie toe. Ik heb trouwens wel altijd bewondering voor mensen die alleen op vakantie gaan. Ik zou me dan heel alleen voelen en denken dat iedereen me zielig vindt omdat ik alleen ben.
Lees jij eens terugquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier zegt ze dat ze alleen gaat, of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alleen ik. Een paar keer per jaar ga ik alleen op vakantie. Even bijtanken.
O okquote:
Ja best dichtbij. Je zou je nu moeten omdraaien en langs het plein lopen en dan de 1e straat rechts omhoog naar boven. 2 minuutjes!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Co, is jouw huisje hier dichtbij?
[ afbeelding ]
Nee hoor, ze zegt net dat ze alleen gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is een strak plan!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Misschien even een topic in WGR openen?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier valt een groot deel van je rekening al onder, dus daar kan de kabelleverancier niet meer bij jou voor komen.quote:Consumentenkoop: 2 jaar
Is er sprake van een consumentenkoop, dat wil zeggen een overeenkomst waarbij de koper een particulier is en de verkoper handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf, geldt er zelfs een verjaringstermijn van twee jaren (artikel 7:28 BW). Na twee jaren kan de verkoper dan ook geen betaling meer afdwingen.
Dat is echt een schattig plaatsje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja best dichtbij. Je zou je nu moeten omdraaien en langs het plein lopen en dan de 1e straat rechts omhoog naar boven. 2 minuutjes!!
Anders houd je op de betweter uit te hangen terwijl je het niet bij het rechte eind hebt /gigglequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Muh, anders gaan jullie even allemaal over iemand anders heen vallen ofzo /cry.
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is echt een schattig plaatsje!Ik hou van oude dorpjes en steden...
Is Barcelona dan niet iets? Dan heb je van allebei wat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste valt heel erg mee in de praktijk! Ik vind het juist heerlijk om weer eens helemaal alleen te zijn, mijn eigen gedachtenstroom te volgen en precies te doen wat ik wil.
En ik heb zowel behoefte aan zon, als nieuwe input (kunst, stad, muziek ed), als rust. En het mag niet te veel kosten ook. Dat maakt het zo moeilijk.
Ik dacht max 2 jaar. In ieder geval protest aantekenen! Eventueel dreigen met een geschillencommissie.Je kan het dan vast wel op een akkoordje gooien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
Nou meen ik me te herinneren dat je van een partikulier niet verder dan een jaar terug kunt vorderen. Maar dat weet ik niet zeker.
Oh dat klinkt hoopgevend!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier valt een groot deel van je rekening al onder, dus daar kan de kabelleverancier niet meer bij jou voor komen.
Ik had gewoon nergens gelezen dat Tink alleen gingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Anders houd je op de betweter uit te hangen terwijl je het niet bij het rechte eind hebt /giggle
Aken al een keer gezien?quote:
Nee, die klopt niet; zie de post van MrA hierboven; het is twee jaar. Maar dat scheelt dan al weer een heel stuk, want twee jaar is dus 2007 en 2008.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat de meest nuttige tips wel zijn gegeven Cyclegirl. Maak een duidelijk overzicht met wat er allemaal gedaan/betaald/gecorrespondeerd/aangevraagd is. Open een topic in WGR of vraag advies aan iemand die er verstand van heeft. Misschien klopt de tip van ElisaB, dat je slechts één jaar terug hoeft te betalen? En stond op je nota's altijd het gehele abonnement vermeld? Dan had jij niet kunnen weten dat er te weinig werd afgeschreven natuurlijk.
Balen voor je meis, het is nogal een bedrag!
Nee met een Duitser, dat is nog veel erger.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef kwakveense het volgende:
"Tink is toch getrouwd met een vrouw?"![]()
![]()
Subforum Werk, Geld & Recht hier op Fok!.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh dat klinkt hoopgevend!
En wat is WGR?
WGR is een forum op FOK!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
En wat is WGR?
Nee!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Heej cheeseplank, reed jij zaterdag door Bleiswijk op het fietsie?
Nee, ik kom nooit in Duitsland.quote:
Mits ze niet eerder is aangemaand voor die kosten, maar dat begrijp ik niet uit haar verhaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die klopt niet; zie de post van MrA hierboven; het is twee jaar. Maar dat scheelt dan al weer een heel stuk, want twee jaar is dus 2007 en 2008.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee met een Duitser, dat is nog veel erger.
Nou ja die nota klopt ook wel, er staat daar dat het bedrag is voldaan, en dat is ook zo, maar niet door mij..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Fiets ik denk dat als je kan aantonen dat er op je nota's TV & Internet staat ze pech hebben daar. Maar anders ben je zelf vrees ik de pineut!
Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
En wat is WGR?
pff wat klote, Ik zou proberen er onder uit te komenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
Helleuww
Deventer ken ik niet. Maar Aken is een erg oude stad, waar Karel de Grote tot keizer is gekroond. Prachtige keizerskapel staat daarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit in Duitsland.
Heb Deventer wel gezien. Ook erg mooi![]()
.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Tink hoe lief moet ik kijken om mee te mogen
Nope, nooit wat van gehoord! Ook niet bij de overname van casema naar ziggo (want ik begon bij casema, en dat werd toen later automatisch ziggoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mits ze niet eerder is aangemaand voor die kosten, maar dat begrijp ik niet uit haar verhaal.
Ik denk niet dat dit contract (levering televisiesignaal) onder consumentenkoop valt (ik moet dat echt even uitzoeken).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier valt een groot deel van je rekening al onder, dus daar kan de kabelleverancier niet meer bij jou voor komen.
O ik heb ook niks tegen Duitsers, hoor, het was maar een geintje (al doet m'n Duitse huisgenote niet veel goeds voor de reputatie van Duitsersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:28 schreef Muis006 het volgende:
Er is niks mis met Duitsers! En ik vind Duitsland een prachtland
Ik ben een sucker voor glooiende heuvellandschappenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik heb ook niks tegen Duitsers, hoor, het was maar een geintje (al doet m'n Duitse huisgenote niet veel goeds voor de reputatie van Duitsers). Duitsland trekt mij totaal niet. Ik ben meer van de meditterane landen
.
Kan je ook nog gebruiken he. Dat ze door JOUW oplettendheid er achter zijn gekomen dat je eerder blijkbaar niet hebt betaald.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nope, nooit wat van gehoord! Ook niet bij de overname van casema naar ziggo (want ik begon bij casema, en dat werd toen later automatisch ziggo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik begrijp zoveel niet. Je weet toch dat ik een broekie benquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij de betekenis van het woordje alleen nog niet helemaal begrijpt
Je koopt een zaak (televisiesignaal) van een kabelmaatschappij (leverancier). Ik zou niet weten waarom het er niet onder zou vallenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit contract (levering televisiesignaal) onder consumentenkoop valt (ik moet dat echt even uitzoeken).
In dit geval is de verjaringstermijn dus 5 jaar.
Levering en netbeheer energie is volgens mij voor consumenten wel 2 jaar en kabelsignaal is volgens mij een vergelijkbare dienst...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit contract (levering televisiesignaal) onder consumentenkoop valt (ik moet dat echt even uitzoeken).
wat is er niet consument aan TVsignaal?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Volgensmij heeft een provider inderdaad 5 jaar om geld nog te innen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon een mooi land, met name het zuidenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor glooiende heuvellandschappen
Tell me about it! Ik ben een paar jaar terug naar Zuid-Duitsland geweest, ons hotel lag bij Kell am See in de buurt en daar vandaan hebben we steeds tochten gemaakt enzo. Dat was echt een van mijn fijnste vakanties ooitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon een mooi land, met name het zuiden![]()
Plus dat mijn vriend absoluut geen Frans spreekt, en ik niet altijd het woord wil doen op vakantie. Het is wel fijn als ik hem om een boodschap kan sturen.
Ik ben 2 jaar geleden naar het Zwarte Woud geweest, bij Titisee. Ook erg mooiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tell me about it! Ik ben een paar jaar terug naar Zuid-Duitsland geweest, ons hotel lag bij Kell am See in de buurt en daar vandaan hebben we steeds tochten gemaakt enzo. Dat was echt een van mijn fijnste vakanties ooit
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Levering en netbeheer energie is volgens mij voor consumenten wel 2 jaar en kabelsignaal is volgens mij een vergelijkbare dienst...
consumentenkoop dusquote:art. 7:5, lid 1 BW:
In deze titel wordt verstaan onder "consumentenkoop": de koop met betrekking tot een roerende zaak, elektriciteit daaronder begrepen, die wordt gesloten door een verkoper die handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, en een koper, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf.
Televisiesignaal is nu juist geen zaak...want niet voor menselijke beheersing vatbaar stoffelijk object (of wel? Naar analogie van het Electriciteitsarrest???).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je koopt een zaak (televisiesignaal) van een kabelmaatschappij (leverancier). Ik zou niet weten waarom het er niet onder zou vallen
Dat had mijn vriend ook met TV van UPC. Hij heeft jaren gratis tv gehad (vorige bewoner die het had aangevraagd had was verhuisd en UPC heeft het nooit afgesloten), toen besloot hij om zichzelf toch maar aan te melden. De aanmeldingskosten had hij er toch al lang uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef Aventura het volgende:
Nou, ik hoop maar dat mijn kabelaar niet ook wakker wordt. Ik heb al sinds najaar 2004 'gratis' internet. Het is een abbo dat 50 euro per maand kost, (staat ook op elke factuur), maar waarvoor ik nooit betaal. Ik betaal wel voor televisie en telefoon. Ik heb de kabelmij. al meerdere keren gemaild en gebeld. Steeds krijg ik dan een antwoord als: 'uw klantnummer is niet gekoppeld', of 'u had nog een creditfactuur open'.
Allemaal bullshit! Dus ik heb alle correspondentie netjes gebundeld en bewaard, en nu maak ik geen slapende honden meer wakker.
Dat laatste mijns inziensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Televisiesignaal is nu juist geen zaak...want niet voor menselijke beheersing vatbaar stoffelijk object (of wel? Naar analogie van het Electriciteitsarrest???).
Er is nog geen enkele film binnen, maar morgen wel dus ik ga morgenavond fijn een chickflick kijkenquote:
Ik ga zoekenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef cyclechick het volgende:
Popjes ik ga ook slapen!
Adelante en Cinnamon, ik hoop dat eerstgenoemde gelijk heeftMaar thanks (en rest ook) voor het meedenken! Heb trouwens ook een topic in GWR geopend!
Truste!
Steeds als ik een sportieve fietsert zie denk ik dat jij het bent!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee!had je een fietsert gezien? Als je iemand met enorm gespierde benen voorbij zien flitsen, dán ben ik het
1,5 mb is volgensmij te traag. Het lijkt me trouwens raar dat een abonnement de eerste twaalf maanden 9,95 is en dat je het daarna op kan zeggen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Iemand nog een tippie voor goedkoop internet (hoeft niet snel enzo, als ze maar kan mailen en surfen)?
Het Net Instap Surfen, is dat wat? Ik zoek het addertje. Het kost 19,95 per maand, maar de eerste 12 maanden maar 9,95 per maand met gratis draadloos huurmodem. En opzegtermijn van een maand. Dus dan kan je na 12x9,95 toch wat anders zoeken, of begrijp ik het dan verkeerd? 1,5 mb/s is niet snel, maar is het wel werkbaar voor de gewone consument?
die broek op de linker foto bedriegd het geschetste beeldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef P.F het volgende:
O en ik ga of nieuwe broeken kopen of meer sporten! Mijn ass shot is weird, niet dik, maar weird!
Nu: [ afbeelding ] Toen:[ afbeelding ]
Zal waarschijnlijk wel meer aan de broek liggenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef P.F het volgende:
O en ik ga of nieuwe broeken kopen of meer sporten! Mijn ass shot is weird, niet dik, maar weird!
Wondersponsjes. Maarrr die je nu hebt kan je goed houden hoor, voor de ramen ofzo!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:44 schreef P.F het volgende:
Greys, moet ik nu wondersponsjes of megasupersponsjes hebben?? Ik heb 't bonnetje nog..
Nou ja ik zie in de spiegel dat alles slap is en gaat hangenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel meer aan de broek liggen
Voor streeploze ramen? Moet ik dan die doekjes of die spons nemen? En waar liggen die schuursponsjes dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wondersponsjes. Maarrr die je nu hebt kan je goed houden hoor, voor de ramen ofzo!
En de wondersponsjes die 'men' bedoelt op Fok! zijn sponsjes (wit of grijs geloof ik, ik heb grijze) die er uit zien als schuursponsjes zonder het groene schuurlaagje dat daar op zit. Maar dan in het grijs of wit.
Op de linker foto doe je me denken aan 'koningin zak als kont'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef P.F het volgende:
Ja gek he? Ik snap ook niet hoe het kan!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef Goodbye het volgende:
Daarnaast krijgt u bij Het Net geen jaarcontract maar een maandcontract.
Dus toch! Dan zou ik dit aanvragen Greys! Lekker goedkoop en dan kan je zus later altijd nog op zoek naar iets anders, mocht het toch te traag zijn.
Ga met me mee buikdansen, we moeten bij alles echt onze kont trainenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja ik zie in de spiegel dat alles slap is en gaat hangenZelfs mijn befaamde bil is slap en drillerig. Maar, de motivatie om te sporten blijft weg
!!!
Ja hé! Maar ik heb het idee dat het niet eens aan die broek ligtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Op de linker foto doe je me denken aan 'koningin zak als kont'
Earthworm Jim!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Op de linker foto doe je me denken aan 'koningin zak als kont'
Je zou toch weer gaan sporten zodra je in Amsterdam woonde?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja ik zie in de spiegel dat alles slap is en gaat hangenZelfs mijn befaamde bil is slap en drillerig. Maar, de motivatie om te sporten blijft weg
!!!
Een internetprovider kiezen is altijd moeilijk. Bij de één geeft KPN ontzettend veel problemen terwijl de ander een supersnelle verbinding heeft. En zo is het bij alle providers denk ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gek he? Ik snap ook niet hoe het kan!
Ze hopen dat men daarna niet overstapt waarschijnlijk, maar dan wordt 1,5 mb/s voor 19,95 wel weer wat duur. Dan daarna over naar Telfort voor 14,95 (en na 3 maanden 19,95) voor 4mb/s ofzo.
Iemand anders nog tips? Of dit gewoon maar doen?
Ik betaal 14,95 per maand.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Iemand nog een tippie voor goedkoop internet (hoeft niet snel enzo, als ze maar kan mailen en surfen)?
Het Net Instap Surfen, is dat wat? Ik zoek het addertje. Het kost 19,95 per maand, maar de eerste 12 maanden maar 9,95 per maand met gratis draadloos huurmodem. En opzegtermijn van een maand. Dus dan kan je na 12x9,95 toch wat anders zoeken, of begrijp ik het dan verkeerd? 1,5 mb/s is niet snel, maar is het wel werkbaar voor de gewone consument?
Nee joh tut, dat ligt aan die spijkerbroek! Je probeert appels met peren te vergelijken. Maak nog een kontfoto met die broek van de rechter foto! Zal je zien, wereld van verschil naast die rechter!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:49 schreef P.F het volgende:
Ja hé! Maar ik heb het idee dat het niet eens aan die broek ligt
Slappe hap dat ik ben!
hetnet is een prima optie, bestel je via www.adslvergelijker.nl dan krijg je nog wat extra;s:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gek he? Ik snap ook niet hoe het kan!
Ze hopen dat men daarna niet overstapt waarschijnlijk, maar dan wordt 1,5 mb/s voor 19,95 wel weer wat duur. Dan daarna over naar Telfort voor 14,95 (en na 3 maanden 19,95) voor 4mb/s ofzo.
Iemand anders nog tips? Of dit gewoon maar doen?
quote:Exclusief aanbod: Alleen bij bestelling via deze website kunt u kiezen uit één van de volgende kado's: gratis straatje 1/5 staatsloten met Jackpot, kinder DVD-pakket met 7 titels, komedie- of thriller DVD-pakket met 5 titels.
Wat gaaf zeg! Ik gokte het een beetje door die laatste foto waar je het topje van het huis bij de "waterval" nog kan zienquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja best dichtbij. Je zou je nu moeten omdraaien en langs het plein lopen en dan de 1e straat rechts omhoog naar boven. 2 minuutjes!!
CC!! Dat is balen zeg!! Geen idee hoe dat werkt, maar het lijkt me wel heel idioot, als je 600 euro ineens zou moeten terugbetalen....
en die heten powersponsjes bij de Action!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wondersponsjes. Maarrr die je nu hebt kan je goed houden hoor, voor de ramen ofzo!
En de wondersponsjes die 'men' bedoelt op Fok! zijn sponsjes (wit of grijs geloof ik, ik heb grijze) die er uit zien als schuursponsjes zonder het groene schuurlaagje dat daar op zit. Maar dan in het grijs of wit.
De jackpot is er uit gegaan vanavond. Maar niet op ons lotquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
hetnet is een prima optie, bestel je via www.adslvergelijker.nl dan krijg je nog wat extra;s:
[..]
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee joh tut, dat ligt aan die spijkerbroek! Je probeert appels met peren te vergelijken. Maak nog een kontfoto met die broek van de rechter foto! Zal je zien, wereld van verschil naast die rechter!
Uitzicht de andere kant op!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat gaaf zeg! Ik gokte het een beetje door die laatste foto waar je het topje van het huis bij de "waterval" nog kan zien.
Hé tof! Dank je! En denk je dat die maand opzegtermijn ook al tijdens die 9,95 per maand periode geldt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
hetnet is een prima optie, bestel je via www.adslvergelijker.nl dan krijg je nog wat extra;s:
[..]
Ik stond heel blij aan de balie een lot te kopen vandaag, maar het was na 13.00 uur (ik dacht dat je tot 15.00 uur kon kopenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De jackpot is er uit gegaan vanavond. Maar niet op ons lot
Oh ja, zo heten ze bij de Action! En ze werken echt!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef conleche het volgende:
[..]
en die heten powersponsjes bij de Action!
Oh HetNet. Die had ik. En toen zei ik op. En toen zeiden ze dat dat goed was. En toen bleven ze elke maand afschrijven. En dan moet je bellen. Duuuuuuuuuuur bellen. En dan kan je kiezen uit a) ik kan helaas niets voor u doen en b) het is *nu* in orde mevrouwtje.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé tof! Dank je! En denk je dat die maand opzegtermijn ook al tijdens die 9,95 per maand periode geldt?
Wat Co zegt klinkt logisch, maar ik lees het nergens. Oh wacht, voordat ik iedereen weer aan het werk zet hier () zal ik eerst even bellen morgen!
Je kunt dus gewoon per maand opzeggen, geen vast contract of verplichting whatever. Alleen na een jaar wordt het 10 euro duurder.quote:Nu de eerste 12 maanden ¤ 9,95 p.mnd (daarna ¤ 19,95 p/mnd), uw contract is altijd per maand opzegbaar na de eerste maand!
Hmpf. Potver. Heb de kleine lettertjes al gevonden:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
Je hebt altijd een vaste telefoonlijn nodig voor ADSL.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmpf. Potver. Heb de kleine lettertjes al gevonden:
Aanbieding: Bestel nu en u ontvangt een gratis draadloos modem in bruikleen en u betaalt tevens geen opstartkosten.
Exclusief aanbod: Alleen bij bestelling via deze website kunt u kiezen uit één van de volgende kado's: gratis straatje 1/5 staatsloten met Jackpot, kinder DVD-pakket met 7 titels, komedie- of thriller DVD-pakket met 5 titels.
Per maand opzegbaar, heeft u nu geen KPN telefonie abonnement dan betaalt u ¤ 18,95 p/mnd.
En die heeft ze dus niet
Klopt, maar bij andere providers zal er ook minimaal 9 euro bijkomen voor het goedkoopste KPN abonnement en vergeet de aansluitkosten daar voor nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Adelante, de lijn ligt er wel, maar ze wil geen vaste telefoon abonnement.
Dus dan wordt het 18,95 voor 1.5 mb/s en dan is het ineens niet meer goeikoop. Bummer.
Ik begin serieus te geloven dat elke energieleverancier EN elke internetprovider zo met zijn klanten omgaat!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh HetNet. Die had ik. En toen zei ik op. En toen zeiden ze dat dat goed was. En toen bleven ze elke maand afschrijven. En dan moet je bellen. Duuuuuuuuuuur bellen. En dan kan je kiezen uit a) ik kan helaas niets voor u doen en b) het is *nu* in orde mevrouwtje.
En de volgende maand schrijven ze geld af.
En als je dan een boze brief schrijft zeggen ze dat je moet bellen..
Die heb ik, en ik heb er niks over te klagen. UPC heeft een iets goedkope abbo, maar dat heeft een opzegtermijn van een jaarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Welke kabelprovider krijgt ze: upc of ziggo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Dus beter kabelinternet zoeken dan denk je, Adelante?
Probleem van kabelinternet is trouwens dat je ook standaard analoge kabeltv bij ze moet afnemen en dus niet goedkoop iets met digitenne kunt doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Dus beter kabelinternet zoeken dan denk je, Adelante?
Ik had hier eerst HCC en dat is nu Xs4all geworden en nu krijg ik ineens een extra abonnement voor een of ander iets erbij. Fantastisch.quote:
Kan dat los? *kijken gaat*quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Probleem van kabelinternet is trouwens dat je ook standaard analoge kabeltv bij ze moet afnemen en dus niet goedkoop iets met digitenne kunt doen
Daar zit ik nu te kijken, maar wáár staat dan 'u moet ook kabeltv bij ons afnemen?'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:19 schreef neen het volgende:
Bij UPC kun je dan internet nemen wat erg traag is voor 15.50 per maand.
Alleen beschikbaar i.c.m. het UPC Standaardpakket Radio/TV (max. ¤ 16,70 p/m) en een jaarcontract. Prijswijzigingen voorbehouden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Daar zit ik nu te kijken, maar wáár staat dan 'u moet ook kabeltv bij ons afnemen?'
Voor xs4all hebben wij hier wél een vaste telefoonlijn, dat van kabeltv afnemen zag ik ook niet staan op de UPC site.... ik zag alleen staan:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan dat los? *kijken gaat*
[..]
[..]
Daar zit ik nu te kijken, maar wáár staat dan 'u moet ook kabeltv bij ons afnemen?'
alleen een modem dusquote:wat heb ik nodig?
Om te kunnen internetten bij UPC, heeft u een modem nodig (borg ¤ 45,-). Het modem wordt gratis geleverd bij het installatiepakket. Internetten met breedband internet van UPC kan zowel met een PC als een Macintosh. Bekijk hier de systeemeisen. Voor meer informatie bel 0900 22 33 777 (10 cent per minuut). Onze medewerkers zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.
het kan ook wel makkelijk, maar dan betaal je dus teveel of je moet je willen vastleggen voor een jaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Oh en jongens en meisjes....
Wáár is de tijd gebleven dat je 'gewoon' Eneco had en alleen maar kon kiezen uit UPC ofzo?
Dat het heel makkelijk was allemaal?
Krijgt ze niet gewoon een lekkere mcbuurman op wiens draadloos internet ze (al dan niet tegen betaling) kan meesurfenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Kim, de goedkoopste is 29,95 van XS4All?
En dan heb ik toch ook dat gemiep met dat we een KPN abonnement moeten hebben?
Dammitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen beschikbaar i.c.m. het UPC Standaardpakket Radio/TV (max. ¤ 16,70 p/m) en een jaarcontract. Prijswijzigingen voorbehouden.
Voor UPC Internet ontvangt u een modem in bruikleen. De borg hiervoor bedraagt ¤ 45. Er gelden eenmalige administratiekosten van ¤ 9,95 als u nog geen klant bent van UPC of als u alleen het Standaardpakket Radio/TV van UPC afneemt. Voor een draadloos modem betaalt u daarnaast eenmalige activatiekosten ¤ 59. Als u al een abonnement UPC Internet of UPC Bellen heeft u een internetrouter nodig. Hiervoor betaalt u ¤ 59. Deze router is dan uw eigendom. Prijswijzigingen voorbehouden.
de kleine lettertjes, as always
Geen idee. Het lullige is dat we dat internet wel een beetje snel willen aanvragen, want dan kan ze lekker met d'r zussie op Hyves enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Krijgt ze niet gewoon een lekkere mcbuurman op wiens draadloos internet ze (al dan niet tegen betaling) kan meesurfen
Greys, misschien moet je eens KPN bellen morgen, want hun internet basis vermeldt:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Het lullige is dat we dat internet wel een beetje snel willen aanvragen, want dan kan ze lekker met d'r zussie op Hyves enzoEn het aansluiten duurt meestal wel een week of 3 of soms meer.
Ik werd vandaag al scheel van alle energieleveranciers en nu dit weer. Om het makkelijk te maken
Ik geef het op!
quote:# Kan ik internet aanvragen zonder vaste telefonie?
Ja, je kunt een internet aansluiting aanvragen zonder dat je een vaste telefonie aansluiting erbij neemt.
Okido, dat ga ik dan donderdagmiddag ff doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Greys, misschien moet je eens KPN bellen morgen, want hun internet basis vermeldt:
[..]
Dus voor 25 euro p/m zou je dan klaar zijn, zonder gemeuk met telefoonlijnen of kabeltv
Ik denk dat de dames en heren hier het beter kunnen hebben dan je zus. En je bent er zelf ook maar druk mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
Nou, lief he, SiTu, dat ik jullie er zo fijn mee lastig val!
Ik heb net met Heer G besloten dat ik donderdagmiddag (dan heb ik weer vrij) verder ga met de internetpuzzel. Ik word er nu echt weer strontchagerijnig van, net als vanmiddag met de energie ellende![]()
En nu even met het hondje uitwaaien buiten.
Ook geen zin in![]()
Morgen ben ik vast weer een stuk gezelliger hoor!
Lees: dan werk ik de hele dag, dus dan hebben jullie pas 's avonds weer last van me
da's alleen internet dan. maar digitenne kost geen drol want daarbij krijg je een jaar lang de abonnementskosten terug van 89 euroquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido, dat ga ik dan donderdagmiddag ff doen.
Ik snap totaal niet wat je bedoelt, maar dat ga ik dan even navragen.
Bedoel je dan Digitenne en internet, of dat het internet dan 25 euro kost per maand? Dankjewel
Ik heb thuis HetNet. Het is prima, maar wij konden geen draadloos ivm ongeschikte muren (teveel gewapend beton). Het internet is niet supersnel, maar soms besluiten ze 'spontaan' om je even wat sneller internet te geven. En het is snel genoeg voor downloaden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
En illegaal, maar he, dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
En ze kan misschien ook kijken of ze met de buren mee kan surfen. Ik heb hier ook zeker 5 netwerken waar ik zo op kan. Dan is het gratis.
heel goed muis, heel goed...quote:
Je kan direct ADSL aanvragen met XS4ALL, dan heb je verder geen telefoonlijn meer nodig. Ik vind het nog steeds jammer dat we hier geen XS4ALL meer hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Kim, de goedkoopste is 29,95 van XS4All?
En dan heb ik toch ook dat gemiep met dat we een KPN abonnement moeten hebben?
Ik ook. Maar ik moet nu slapen. Er is een bom in mn kamer ontplofd (overal kleren, snowboardspullen en boeken) en ik moet morgenochtend ook nog mn huiswerk (geen idee wat) maken. Dus ik kan wel wat slaap gebruikenquote:
Als er een brommer voorbij reed, kwamen er blokjes in beeld en stond alles stilquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef k_i_m het volgende:
Digitenne heeft niet overal een goede ontvangst he? Pay peanuts, get no monkey.
Ook daar heb je geen opzegtermijn, dus je flikkert het net zo snel uit het raam als dat je het aansluitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef k_i_m het volgende:
Digitenne heeft niet overal een goede ontvangst he? Pay peanuts, get no monkey.
wat is een sensei nou weerquote:
Meesterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is een sensei nou weer
soort xiexie in het chinees
daar doe ik niet aanquote:
Zit mrs.A. naast je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan
iedereen gelijkwaardig jeweetz
onderwerping is alleen fysiek tof
vastbinden jeweetz
niet mentaal, want da's niks
Nee, die moest vroeg naar bed.quote:
En zo hoort hetquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
De knullen van Weesp zijn net door hun papsen en mamsen op het politiebureau afgeleverd
keurigquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
De knullen van Weesp zijn net door hun papsen en mamsen op het politiebureau afgeleverd
Het zal je zoon wezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef Adelante het volgende:
keurig
vaak zijn die straffen 'thuis' nog zwaarder dan via het OM
Barcelona zou ik, als je voor rust gaat, niet doen! Neem dan even goedkoop een eiland in de Middellandse zee ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:24 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Is Barcelona dan niet iets? Dan heb je van allebei wat.
Eh, straks deo opspuiten met een houtje tussen je tanden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:27 schreef Sugar het volgende:
Oh, man, ik heb wakker gelegen door okselpijn. Ókselpijn! Serieus!![]()
Was gisteren na het sporten nogal hardhandig met een scheermesje in de weer geweest en het heeft gefikt vannacht, gebrand!!!![]()
Goedemorgen!
En dat is dus beslist niet waar, integendeel, service is *het* punt waarop die aanbieders echt verschil maken. Maar je komt pas achter de zwakke plekken daarvan als je al in de problemen zit..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begin serieus te geloven dat elke energieleverancier EN elke internetprovider zo met zijn klanten omgaat!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee met een Duitser, dat is nog veel erger.
Goed zo!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
Samsonquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Waar ben je wezen proeven MoBlo?
Bij Jos?
Een weekje weg hè? Maar dan voel ik me zo schuldig tegenover man en kinderenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Ik werd om 7 uur wakker met vreselijke rug- en buikpijn. Poosje liggen kronkelen, pijnstiller genomen, en nu is het weer over..
Wel 62,2 vanochtend..
Ik zou het wel weten Tink, van je vakantie..
Lijkt me best engquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een weekje weg hè? Maar dan voel ik me zo schuldig tegenover man en kinderen
Neejoh! Londen is ontzettend leuk en hip!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet doen. Ik denk dat het je héél erg goed zal doen nu je niet zo lekker in je vel zit. Van die kur ben je immers ook enórm opgeknapt toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Buikspierpijn is de bom! Ik ga namelijk altijd minder eten als ik dat hebquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:44 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorgens!
Ik heb buikspierpijnbest wel erge. Maar ergens waardeer ik dat wel want dan wordt mijn buik dadelijk ook lekker strak
Mijn man mag allesquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:39 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Lijkt me best engAlleen op vakantie. Mis je het dan niet om tegen iemand te praten over wat je allemaal ziet?
Maar een week voor jezelf in het hele jaar lijkt me niet overdreven? Ik bedoel, ik neem aan dat je man dat ook 'mag'?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet doen. Ik denk dat het je héél erg goed zal doen nu je niet zo lekker in je vel zit. Van die kur ben je immers ook enórm opgeknapt toch?
Vertel eens wat voor verhaal, er zijn hier meer mensen die wel een opsteker kunnen gebruikenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Sugar het volgende:
Ik ben weer van mijn chagerijnige gevoel af dankzij mijn zus die met een echt stom verhaal belde.
Ja ik merk ook al dat mijn kwark iets zwaarder valt dan gisterochtendquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Buikspierpijn is de bom! Ik ga namelijk altijd minder eten als ik dat heb
Deel het met onsquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Sugar het volgende:
Well done, SiTuSavais, van die Evy zo vroeg al!![]()
Tink ook al humeurproblemen. Echt, gun jezelf wél dat weekje weg! Op de lange termijn is dat écht niet erg voor je man en kinderen! En juist wél goed voor jouzelf!![]()
Ik ben weer van mijn chagerijnige gevoel af dankzij mijn zus die met een echt stom verhaal belde.
Oh, wat is er met dat beestje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deel het met ons
Hadden jullie deze foto al gezien?
[ afbeelding ]
Buikspieren zijn stoerquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:44 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorgens!
Ik heb buikspierpijnbest wel erge. Maar ergens waardeer ik dat wel want dan wordt mijn buik dadelijk ook lekker strak
Verbrand.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, wat is er met dat beestje?
*schopt zichzelf nú aan het werk.
Ofwel gewoon in een ovenschaal onder de grill, of in de grillpan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:50 schreef Sugar het volgende:
Hee, als jullie schrijven 'gegrilde groente', wat en hoe is dat dan?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat van mijn zus:Nouja zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef hem even een mentale schop onder zijn hol, ik kan mijn voodoopop niet vinden nml.
Oh, dat van mijn zus:KlojoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen idee, maar ik krijg nekpijn situps dus we doen denk ik allebei iets foutquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Buikspieren zijn stoer. Ik voel ze alleen al niet meer, dr zit een wobbelig laagje overheen nu
.
Is het normaal nekpijn te krijgen van opdrukken? Loop al een paar dagen met een stijve nek, sinds ik ben gaan oefenen met opdrukken.
Ook lekker.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Samson
Naar Jos gaan we binnenkort voor whisk(e)y proeven
Is maar een weekje toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, dat van mijn zus:MannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meloen daarentegen.
Niet meer actief op Fok!
Ik zou je bijna zielig vinden. Maar het gaat wel over, johquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:59 schreef Muis006 het volgende:
Tip van Flip:
Niet niesen als je buikspierpijn hebt.
Oh ik vind mezelf niet zielig hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou je bijna zielig vinden. Maar het gaat wel over, joh
Juist. Op de meet steek jij ons de ogen uit met een naveltruitje met daaronder een nietsverhullende blokjesbuikquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik vind mezelf niet zielig hoorik heb het mezelf aangedaan én het is voor the greater good, zullen we maar zeggen.
Het is 'niezen'quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens Vik! Over niesen gesproken! Mag jij dat?
Ik mocht dat een half jaar niet na mijn operaties en mijn god wat is het lekker als je dan opeens weer mag niesen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:04 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens Vik! Over niesen gesproken! Mag jij dat?
Ik mocht dat een half jaar niet na mijn operaties en mijn god wat is het lekker als je dan opeens weer mag niesen
Ik vind naveltruitjes ordi dus dat doe ik nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Juist. Op de meet steek jij ons de ogen uit met een naveltruitje met daaronder een nietsverhullende blokjesbuik.
Denk dat Muis bedoelt dat ze met open mond moest niezen (anders ontstaat er teveel druk op de wond). Kan me niet voorstellen dat je een half jaar niet niest, want het is idd een reflex.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Niesen is toch een niet bewust gestuurde reactie/reflex? Je kan daar toch geen invloed op uitoefenen?
Jawel, door je tong tegen je gehemelte te drukken als je het op voelt komen. Niet in fel licht kijken wil ook weleens helpen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Niesen is toch een niet bewust gestuurde reactie/reflex? Je kan daar toch geen invloed op uitoefenen?
Goed zo. Ik vind ze ook ordiquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind naveltruitjes ordi dus dat doe ik niet![]()
quote:Maar jullie kunnen natuurlijk allemaal fantaseren over de strakke buik die onder mijn truitje zit
Neequote:Op woensdag 11 februari 2009 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk dat Muis bedoelt dat ze met open mond moest niezen (anders ontstaat er teveel druk op de wond). Kan me niet voorstellen dat je een half jaar niet niest, want het is idd een reflex.
O! Ook eens proberen dan. Het is best irritant om je zo bewust te moeten zijn van dingen die je normaal onbewust doet. Zoals met niezen of poepenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawel, door je tong tegen je gehemelte te drukken als je het op voelt komen. Niet in fel licht kijken wil ook weleens helpen!
Ja, en toen was het warme water op nét toen ik m'n haren vol shampoo hadquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Sugar het volgende:
Well done, SiTuSavais, van die Evy zo vroeg al!![]()
Tink ook al humeurproblemen. Echt, gun jezelf wél dat weekje weg! Op de lange termijn is dat écht niet erg voor je man en kinderen! En juist wél goed voor jouzelf!![]()
Ik ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Van deze foto kan ik zomaar gaan huilen
Dat denk ik dus ook. God, nu wil ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is maar een weekje toch?
Denk je niet dat je van een weekje zon meer "opknapt" en energie krijgt dan van een weekendje stad?
Hé, volgens mij heb ik daar ook wel 's gegeten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:17 schreef SiTuSavais het volgende:
@ CF: Sizzling in Eindhoven, geen chique tent ofzo, maar wel lekker. Misschien zelfs vervroegd naar vanavond incl. bioscoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |