abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65935624
tvp vanuit de bus naar huis!
Erg gezellige middag/avond gehad, dat in ieder geval
lekker gegeten, biertjes gedronken en goed gezelschap

Morgen om 08.30 weer college, dus dat wordt leuk

sorry als ik niet genoeg heb meegeleefd en op anderen gereageerd heb, want was gewoon druk maar morgen heb ik 3 uur bijlees/meelees/inleeftijd tussen half 11 en half 2

samenvattingen zijn welkom, dat wel
Ja doei.
pi_65936101
Ik ben ook slapen!
  woensdag 11 februari 2009 @ 02:13:53 #228
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65936956
k heb ziggo...omdat ik geen digitenne wilde (want ik ben verslaafd aan bbc) maar heb nu voor het eerst gedonder...ze hebben nog nooit geld afgeschreven (ik heb keurig elke maand het geld dat afgeschreven had moeten worden op mn spaarrekening opzij gezet) en ze bleven maar het proef-pakket van alle zenders doorgeven op mn digitale ontvanger...
nu zit mn broertje in mijn huis en doet mn smartcard t niet meer - bijna alles afgesloten... lalalaaaa hij ma lekker bellen voor me want dat kan ik hier niet

nou iedereen slaapt alweer dus ik ga maar filmpjes kijken.

oh en eten gaat ruk... bah...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 11 februari 2009 @ 07:27:13 #230
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65937798
Oh, man, ik heb wakker gelegen door okselpijn. Ókselpijn! Serieus!
Was gisteren na het sporten nogal hardhandig met een scheermesje in de weer geweest en het heeft gefikt vannacht, gebrand!!!

Goedemorgen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 11-02-2009 07:35:42 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 11 februari 2009 @ 07:47:49 #231
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65937894
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 07:27 schreef Sugar het volgende:
Oh, man, ik heb wakker gelegen door okselpijn. Ókselpijn! Serieus!
Was gisteren na het sporten nogal hardhandig met een scheermesje in de weer geweest en het heeft gefikt vannacht, gebrand!!!

Goedemorgen!
Eh, straks deo opspuiten met een houtje tussen je tanden?
  woensdag 11 februari 2009 @ 07:48:47 #232
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65937897
Ja, ik ontken nog even dat dat nog moet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65937906
goedemorgen

de weegschaal moest dood vanochtend

dus heb ik braaf een lijstje als dit:

O: drie knackebrodjes met slankie
T: niets
L: drie boterhammen slankie
T: rucola met wat tomaat, gerookte kip, bosui en mais
D: klein beetje pasta met rode saus
Ja doei.
pi_65937927
Mogge.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik begin serieus te geloven dat elke energieleverancier EN elke internetprovider zo met zijn klanten omgaat!
En dat is dus beslist niet waar, integendeel, service is *het* punt waarop die aanbieders echt verschil maken. Maar je komt pas achter de zwakke plekken daarvan als je al in de problemen zit..

De allerallerallerbeste internetprovider is xs4all. Kost wat meer, maar je hebt dan ook echt een goeie partij te pakken.
HetNet is van de KPN maar dan totaal uitgekleed kwa service: kost niet veel, maar zodra je problemen krijgt heb je ook echt problemen (aansluiten gaat om te beginnen zelden vlekkeloos).

Ik heb een ADSL bij de KPN zelf, en daar heb ik weer wel normale klantenservice.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:07:48 #235
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65938051
Ik ben echt zooooo chagerijnig! OMG, ik schaam me gewoon voor mezelf!
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:08:24 #236
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65938057
Moblo, weegschalen moeten sowieso dood.
Goodluck vandaag!
pi_65938084
brrrrrr! en in de bus! het is koud!

Heb gisteren mijn fiets op station gezet en ga dan nu vanaf station naar de faculteit

4 colleges waarvan 2 in de overlap. Zonde, want heb nu van half 11 tot half 2 niets

Zodadelijk 'architectuur' oftewel 'fysieke en digitale bouwkunde'. Een vak waarbij je gaat kijken naar gebouwen en bijvoorbeeld hun funtionaliteit, opbouw, etc. Lijkt me wel interessant: heb de Eiffeltoren reeds afgekraakt, het Pantheon opgehemeld en het IJspaleis in Den Haag in het midden gelaten

oh, en ik ben brak
Ja doei.
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:16:01 #238
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65938132
goeiemorgen allemaal! Gister een paar biertjes gedronken, en nu zo richting universiteit. Niet zoveel zin, maar goed, het moet maar!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65938169
bier

gisteren allemaal lekkere biertjes geproefd: hadden een verrassingsmenu

5%, 7%, 8% en de laatste 10%

lekkere biertjes
maar moet wel even rustig aan doen de komende dagen. Denk dat ik vrijdag als we de auto van schoonouders lenen voor trouwerij maar me als bob aanbied en zaterdag moeten we sowieso bobben

Is bier overigens niet mega duur daar Nyn?
Ja doei.
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:27:54 #240
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65938252
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee met een Duitser, dat is nog veel erger.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65938609
Goedemorgen.

Waar ben je wezen proeven MoBlo?
Bij Jos?
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:06:02 #242
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65938807

Suug, doe zinkzalf (van de babybillen, jeweetsss) ipv deo. Minder pijn, wondje dicht en ook zweetproof.
Prrrrr
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:09:50 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65938881
Ook goedemorgen:

Mijn planning:
O. 2 grote plakken rozijnenbrood + 2 boterhammen met pindakaas (al op)
T. een probiotisch drankje (ook al op)
T. bouillon en veel koffie, want ik heb alweer honger en te weinig mee naar mijn werk
L. witlofsalade van 2 stronkjes witlof, 1/2 banaan, 1/2 appel, 1/2 peer, 1/2 kaki
T. yoghurt
T. wortels (3)
D. rauwkostsalade en nog meer brood

Gezocht: een goed humeur, iets tegen hoofdpijn en stressbestendigheid. Misschien toch dat spul maar kopen waar "zij-die-niet-genoemd-mag-worden" het over had. Dat T-nogwat.

En als iemand nog een geweldig marketingconcept weet waarmee ik bedrijven kan overtuigen dat het echt heel erg geweldig en goedkoop is wat wij allemaal kunnen regelen op energiegebied, dan hoor ik het ook graag We zijn potverdomme echt goed en goedkoop en ik vlieg voor mijn klanten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65938941
L-tyrosine Tink .

Goeiemorgen. De brinta was bijna op en nu was er nét niet genoeg om het stevig te maken. De papperige versie heeft een misselijkmakende structuur . Maar het is nu wel op.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:16:58 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65939039
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
De knullen van Weesp zijn net door hun papsen en mamsen op het politiebureau afgeleverd
Goed zo!

Goedemorgen . Vandaag een redelijk druk dagje. Straks een lunchafspraak en ik wil even een sleeve voor m'n laptop kopen bij de Mediamarkt, zodat 'ie minder stof hapt 's nachts en ik hem niet meer in handdoek hoef te wikkelen als ik eens ergens naartoe ga . En m'n i-toets hapert, heel irritant! .
Duizeligheid is te handhaven. Was bang dat ik nu weer een terugval zou hebben, aangezien gisteren best een drukke dag was, maar nee, gelukkig niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_65939198
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 08:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Waar ben je wezen proeven MoBlo?
Bij Jos?
Samson

Naar Jos gaan we binnenkort voor whisk(e)y proeven
Ja doei.
pi_65939302
Goedemorgen. Ik werd om 7 uur wakker met vreselijke rug- en buikpijn. Poosje liggen kronkelen, pijnstiller genomen, en nu is het weer over. .

Wel 62,2 vanochtend. .

Ik zou het wel weten Tink, van je vakantie. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:35:02 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65939461
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Ik werd om 7 uur wakker met vreselijke rug- en buikpijn. Poosje liggen kronkelen, pijnstiller genomen, en nu is het weer over. .

Wel 62,2 vanochtend. .

Ik zou het wel weten Tink, van je vakantie. .
Een weekje weg hè? Maar dan voel ik me zo schuldig tegenover man en kinderen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65939463
Mooi zo Viking . Dat de terugval vandaag wegbleef.

Yeah huiswerk maken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65939491
Goedemorgen!
Evy voor vandaag zit er weer op
Lesuitval vanmiddag dus ik heb opeens heel veel tijd (veel extra studietijd per college normaal)
En morgen nog lekker uiteten ook Mijn week is weer goed.

Wat minder is, is dat ik er achtergekomen ben dat de wachttijd voor een huurhuisje/appartementje hier 4 à 6 jaar is Tegen die tijd ben ik al lang en breed afgestudeerd. Tja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')