Eh, straks deo opspuiten met een houtje tussen je tanden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:27 schreef Sugar het volgende:
Oh, man, ik heb wakker gelegen door okselpijn. Ókselpijn! Serieus!![]()
Was gisteren na het sporten nogal hardhandig met een scheermesje in de weer geweest en het heeft gefikt vannacht, gebrand!!!![]()
Goedemorgen!
En dat is dus beslist niet waar, integendeel, service is *het* punt waarop die aanbieders echt verschil maken. Maar je komt pas achter de zwakke plekken daarvan als je al in de problemen zit..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begin serieus te geloven dat elke energieleverancier EN elke internetprovider zo met zijn klanten omgaat!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee met een Duitser, dat is nog veel erger.
Goed zo!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
De knullen van Weesp zijn net door hun papsen en mamsen op het politiebureau afgeleverd
Samsonquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Waar ben je wezen proeven MoBlo?
Bij Jos?
Een weekje weg hè? Maar dan voel ik me zo schuldig tegenover man en kinderenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Ik werd om 7 uur wakker met vreselijke rug- en buikpijn. Poosje liggen kronkelen, pijnstiller genomen, en nu is het weer over..
Wel 62,2 vanochtend..
Ik zou het wel weten Tink, van je vakantie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |