da's alleen internet dan. maar digitenne kost geen drol want daarbij krijg je een jaar lang de abonnementskosten terug van 89 euroquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido, dat ga ik dan donderdagmiddag ff doen.
Ik snap totaal niet wat je bedoelt, maar dat ga ik dan even navragen.
Bedoel je dan Digitenne en internet, of dat het internet dan 25 euro kost per maand? Dankjewel
Ik heb thuis HetNet. Het is prima, maar wij konden geen draadloos ivm ongeschikte muren (teveel gewapend beton). Het internet is niet supersnel, maar soms besluiten ze 'spontaan' om je even wat sneller internet te geven. En het is snel genoeg voor downloaden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Iemand nog een tippie voor goedkoop internet (hoeft niet snel enzo, als ze maar kan mailen en surfen)?
Het Net Instap Surfen, is dat wat? Ik zoek het addertje. Het kost 19,95 per maand, maar de eerste 12 maanden maar 9,95 per maand met gratis draadloos huurmodem. En opzegtermijn van een maand. Dus dan kan je na 12x9,95 toch wat anders zoeken, of begrijp ik het dan verkeerd? 1,5 mb/s is niet snel, maar is het wel werkbaar voor de gewone consument?
En illegaal, maar he, dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
En ze kan misschien ook kijken of ze met de buren mee kan surfen. Ik heb hier ook zeker 5 netwerken waar ik zo op kan. Dan is het gratis.
heel goed muis, heel goed...quote:
Je kan direct ADSL aanvragen met XS4ALL, dan heb je verder geen telefoonlijn meer nodig. Ik vind het nog steeds jammer dat we hier geen XS4ALL meer hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Kim, de goedkoopste is 29,95 van XS4All?
En dan heb ik toch ook dat gemiep met dat we een KPN abonnement moeten hebben?
Ik ook. Maar ik moet nu slapen. Er is een bom in mn kamer ontplofd (overal kleren, snowboardspullen en boeken) en ik moet morgenochtend ook nog mn huiswerk (geen idee wat) maken. Dus ik kan wel wat slaap gebruikenquote:
Als er een brommer voorbij reed, kwamen er blokjes in beeld en stond alles stilquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef k_i_m het volgende:
Digitenne heeft niet overal een goede ontvangst he? Pay peanuts, get no monkey.
Ook daar heb je geen opzegtermijn, dus je flikkert het net zo snel uit het raam als dat je het aansluitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef k_i_m het volgende:
Digitenne heeft niet overal een goede ontvangst he? Pay peanuts, get no monkey.
wat is een sensei nou weerquote:
Meesterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is een sensei nou weer
soort xiexie in het chinees
daar doe ik niet aanquote:
Zit mrs.A. naast je?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan
iedereen gelijkwaardig jeweetz
onderwerping is alleen fysiek tof
vastbinden jeweetz
niet mentaal, want da's niks
Nee, die moest vroeg naar bed.quote:
En zo hoort hetquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
De knullen van Weesp zijn net door hun papsen en mamsen op het politiebureau afgeleverd
keurigquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
De knullen van Weesp zijn net door hun papsen en mamsen op het politiebureau afgeleverd
Het zal je zoon wezenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef Adelante het volgende:
keurig
vaak zijn die straffen 'thuis' nog zwaarder dan via het OM
Barcelona zou ik, als je voor rust gaat, niet doen! Neem dan even goedkoop een eiland in de Middellandse zee ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:24 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Is Barcelona dan niet iets? Dan heb je van allebei wat.
Eh, straks deo opspuiten met een houtje tussen je tanden?quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:27 schreef Sugar het volgende:
Oh, man, ik heb wakker gelegen door okselpijn. Ókselpijn! Serieus!![]()
Was gisteren na het sporten nogal hardhandig met een scheermesje in de weer geweest en het heeft gefikt vannacht, gebrand!!!![]()
Goedemorgen!
En dat is dus beslist niet waar, integendeel, service is *het* punt waarop die aanbieders echt verschil maken. Maar je komt pas achter de zwakke plekken daarvan als je al in de problemen zit..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begin serieus te geloven dat elke energieleverancier EN elke internetprovider zo met zijn klanten omgaat!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee met een Duitser, dat is nog veel erger.
Goed zo!quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
Samsonquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Waar ben je wezen proeven MoBlo?
Bij Jos?
Een weekje weg hè? Maar dan voel ik me zo schuldig tegenover man en kinderenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Ik werd om 7 uur wakker met vreselijke rug- en buikpijn. Poosje liggen kronkelen, pijnstiller genomen, en nu is het weer over..
Wel 62,2 vanochtend..
Ik zou het wel weten Tink, van je vakantie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |