Ik had vorige week voor het eerst soto gemaakt en hij was wat flauw maar wel lekkerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw vorderingen op kookgebied, neen?
ik ben zelf ook niet heel dol op het modelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, okAl weet ik wel dat historici bepaald niet dol zijn op sociologische modellen/theorieën. Maar jij zit dan ook in een ander vakgebied. Ben benieuwd wat eruit komt.
Ik vind het geweldig bedacht het programma Vik maar ieder zn mening. Trustequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Walgelijk programma is dat.
Als die vent zich aan mij zou vastklinken zou ik hem meteen een rechtse geven (of een linkse, afh van de geboeide hand)
Ik ga slapen, want ik ben enorm moe![]()
.
Wie is Lonnyquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee!
Is het Lonny? Is het Joop, is Herry??
zo voel ik me op een werkdagquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
Even een avondje college en je mist gewoon drie topics
Misschien toch eens een nieuwe batterij overwegenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef Muis006 het volgende:
Woehaha, mijn vriend zei: spionage-thriller
En ik verstond: speculaasthriller
Doe wat je het meest relaxed vindt! Als je echt wilt ontspannen zou ik voor de week zon gaan, een weekje echt weg is ook een stuk relaxter dan 2 dagen waarin je maar 1 dag helemaal 'vrij' hebt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[egopost]
Ik zit met het volgende: voor ¤ 143 kan ik dit hotel 2 dagen boeken. Vliegen kost in totaal ¤ 77 (vrijdagochtend vroeg heen, zondagavond laat terug) . Samen iets meer dan ¤ 200. Ik twijfel.
Zal ik dit doen of het dubbele neerleggen en een weekje naar de zon gaan?
[/egopost]
die maakt heule lekkere kant en klaar menu'squote:
Leg eens uit wat er dan zo grappig aan is? Stel je voor dat hij zich aan jou zou vastmaken, zou jij dat leuk vinden? Ik ben een voorstander van goede interviews en zo heel af en toe komt er wel een interessant gesprek uit, maar nee, ik kan niet zeggen dat ik het grappig vind nee, mensen van hun vrijheid beroven. Het roept gewoon irritatie op bij mij, dat programma. Toen ik het bij DWDD zag leek het me wel grappig, maar nu denk ik echt: "Sjonge Kamphues, jij bent echt laag gezonkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Trots op Elisa is!
[..]
Ik vind het geweldig bedacht het programma Vik maar ieder zn mening. Truste![]()
Lonny heeft deze kant-en-klare maaltijden op de markt gebracht:quote:
hij was ook altijd bij harry mens op zondagochtendquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Ow die knakker heb een site http://www.lonnys.nl/
Jonnie Boer? Ron Blaauw?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh en wat tof, ElisaB.
Is het Joop Braakhekke? Of Herman den Blijker? Of Gordon Ramsey?.
Of Pierre Wind!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh en wat tof, ElisaB.
Is het Joop Braakhekke? Of Herman den Blijker? Of Gordon Ramsey?.
Nou ik 'm zie, denk ik: ja, die kop die ken ik. Maar om nou te zeggen dat het de eerste was die ik zou noemen... nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Ewelina het volgende:
Lonny heeft deze kant-en-klare maaltijden op de markt gebracht:
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet waren/zijn ze vrij populair.
Ik vind de manier waarop hij probeert sommige mensen te interviewen een goede. Want er zijn er zat die direct weglopen als je een kritische vraag stelt. Dat kan nu niet. Al lieten die gasten van SBS (Henk Jan, Joling en Brard) zich niet boeien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er dan zo grappig aan is? Stel je voor dat hij zich aan jou zou vastmaken, zou jij dat leuk vinden? Ik ben een voorstander van goede interviews en zo heel af en toe komt er wel een interessant gesprek uit, maar nee, ik kan niet zeggen dat ik het grappig vind nee, mensen van hun vrijheid beroven. Het roept gewoon irritatie op bij mij, dat programma. Toen ik het bij DWDD zag leek het me wel grappig, maar nu denk ik echt: "Sjonge Kamphues, jij bent echt laag gezonken"
Alleen ik. Een paar keer per jaar ga ik alleen op vakantie. Even bijtanken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:08 schreef mspoez het volgende:
En Tink - London is met zijn tweetjes, de zon met zijn allen? Of ook enkel joe en de loffer?
Zelfde met Ushi & Van Dijk. Niemand wilde meer meedoen. Was te bekend geworden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik snap jou punt wel maar ik vind het een leuk plan, alleen kan je dit maar paar maanden max draaien want welke ei trapt er nou nog in? Zelfde met WKIJSVWM van Bart de Graaff daar trapt heel NL in tot het 5 minuten op tv geweest is.
Laat je niet opjagen door ons. Ik vind het alleen zo leuk om te lezen en zie dan nog groener van jaloerzigheid.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik had dit weekend even geen puf om een blije blog te schrijven omdat ik me zo kut voelde zondag... en maandag had ik geen zinen vanavond g ik t proberen...
okej?
Of met clown Bassiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk dat Elies ons allemaal in de maling neemt en gewoon iets opzet met Kokki!
[ afbeelding ]
Ik wilde heul hard blèren dat die gast allang dood is, maar blijkens Wikipedia leeft 'ie nogquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk dat Elies ons allemaal in de maling neemt en gewoon iets opzet met Kokki!
[ afbeelding ]
Ik zou iig protesteren. Laat ze eerst maar eens aantonen dat jij niet betaald hebt. Dat gaat al lastig worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
Helleuww
Ik kom net thuis en zie de volgende brief liggen:
Van dec 05 tot dec 08 heeft per abuis een andere klant uw televisie abo betaald, wilt u dit nu terugbetalen, het gaat om 618 euro.
WTF!!!>??? Kan dat zomaar??
Tha facts: ik woon hier sinds febr 05, heb toen internet en televisie aangevraagd, maar televisie is blijkbaar nooit afgeschreven (ik vond het bedrag altijd wel aan de lage kant, maar toen ik het afsloot was het een aanbieding, dus ik dacht 'zal wel kloppen dan'. En op mijn online facturen van hun internetsite, staat ook altijd netjes dat ik televisie en ook internet heb voldaan elke maand.
Het is dus ook niet mijn fout, want ik heb het namelijk netjes aangevraagd.
Maar moet ik dit nu echt gaan betalen? Ik heb dat heul niet 600 euro! das bijna een half jaar studeren! of een hele vakantie! Of bijna 2 maanden loon!
't huilen staat me nu echt nader dan het lachen, en hoop echt dat ik het niet hoef te betalen omdat het HUN fout is, maar is dat een reeele gedachte?
Moeilijke keuze, allebei is natuurlijk erg fijn. Denk dat je bij jezelf moet nagaan waar je meer behoefte aan hebt, een weekje luieren aan het zwembad en lekker boeken lezen of een paar dagen Londen en daar lekker sightseeing doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
[egopost]
Ik zit met het volgende: voor ¤ 143 kan ik dit hotel 2 dagen boeken. Vliegen kost in totaal ¤ 77 (vrijdagochtend vroeg heen, zondagavond laat terug) . Samen iets meer dan ¤ 200. Ik twijfel.
Zal ik dit doen of het dubbele neerleggen en een weekje naar de zon gaan?
[/egopost]
die smalle is dood. Speelde in Baantjer als barman en daar stond het toen x op aftitelingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of met clown Bassie
Waren Peppi en Kokki niet al overleden?
Wat kut! Ik weet niet zo goed wat je nu moet doen... Misschien even een topic in WGR openen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
Helleuww
Van dec 05 tot dec 08 heeft per abuis een andere klant uw televisie abo betaald, wilt u dit nu terugbetalen, het gaat om 618 euro.
Tha facts: ik woon hier sinds febr 05, heb toen internet en televisie aangevraagd, maar televisie is blijkbaar nooit afgeschreven (ik vond het bedrag altijd wel aan de lage kant, maar toen ik het afsloot was het een aanbieding, dus ik dacht 'zal wel kloppen dan'. En op mijn online facturen van hun internetsite, staat ook altijd netjes dat ik televisie en ook internet heb voldaan elke maand.
Maar moet ik dit nu echt gaan betalen? Ik heb dat heul niet 600 euro! das bijna een half jaar studeren! of een hele vakantie! Of bijna 2 maanden loon!
't huilen staat me nu echt nader dan het lachen, en hoop echt dat ik het niet hoef te betalen omdat het HUN fout is, maar is dat een reeele gedachte?
Seg! Misschien maar beter ook, anders schrikt het straks je vriendinnetjes af. Maar ik ben trots op je! Je eerste soto ajam! Ook met 387 bijgerechtjes, neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef neen het volgende:
Mijn laatste post en tevens hier fipo:
[..]
Ik had vorige week voor het eerst soto gemaakt en hij was wat flauw maar wel lekker
heb je rechtsbijstand verzekering?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
Helleuww
Ik zou het eerst maar eens goed uitzoeken. Mijn eerste gedachte: de leverancier moet de andere klant terugbetalen, want het betreft een onverschuldigde betaling. Daarna moet de leverancier bij jou komen om te zien of je het op een akkoordje kunt gooien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
KNIP
Uh Tink gaat niet alleen hoor. Denk dat ze met d'r vent gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, allebei is natuurlijk erg fijn. Denk dat je bij jezelf moet nagaan waar je meer behoefte aan hebt, een weekje luieren aan het zwembad en lekker boeken lezen of een paar dagen Londen en daar lekker sightseeing doen.
Ik zou het wel weten, maar ik ben jou niet en ik ben hard aan vakantie toe. Ik heb trouwens wel altijd bewondering voor mensen die alleen op vakantie gaan. Ik zou me dan heel alleen voelen en denken dat iedereen me zielig vindt omdat ik alleen ben.
Ik zal morgen eens voor je kijken hoe het juridisch precies zit. Maar teken in elk geval bezwaar aan, want door een fout in hun administratie kun jij nooit en te nimmer met een enorme kostenpost worden opgezadeld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
Helleuww
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Uh Tink gaat niet alleen hoor. Denk dat ze met d'r vent gaat.
Wel alleen dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Alleen ik. Een paar keer per jaar ga ik alleen op vakantie. Even bijtanken.
Dat laatste valt heel erg mee in de praktijk! Ik vind het juist heerlijk om weer eens helemaal alleen te zijn, mijn eigen gedachtenstroom te volgen en precies te doen wat ik wil.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Moeilijke keuze, allebei is natuurlijk erg fijn. Denk dat je bij jezelf moet nagaan waar je meer behoefte aan hebt, een weekje luieren aan het zwembad en lekker boeken lezen of een paar dagen Londen en daar lekker sightseeing doen.
Ik zou het wel weten, maar ik ben jou niet en ik ben hard aan vakantie toe. Ik heb trouwens wel altijd bewondering voor mensen die alleen op vakantie gaan. Ik zou me dan heel alleen voelen en denken dat iedereen me zielig vindt omdat ik alleen ben.
Lees jij eens terugquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier zegt ze dat ze alleen gaat, of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alleen ik. Een paar keer per jaar ga ik alleen op vakantie. Even bijtanken.
O okquote:
Ja best dichtbij. Je zou je nu moeten omdraaien en langs het plein lopen en dan de 1e straat rechts omhoog naar boven. 2 minuutjes!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Co, is jouw huisje hier dichtbij?
[ afbeelding ]
Nee hoor, ze zegt net dat ze alleen gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is een strak plan!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Misschien even een topic in WGR openen?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier valt een groot deel van je rekening al onder, dus daar kan de kabelleverancier niet meer bij jou voor komen.quote:Consumentenkoop: 2 jaar
Is er sprake van een consumentenkoop, dat wil zeggen een overeenkomst waarbij de koper een particulier is en de verkoper handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf, geldt er zelfs een verjaringstermijn van twee jaren (artikel 7:28 BW). Na twee jaren kan de verkoper dan ook geen betaling meer afdwingen.
Dat is echt een schattig plaatsje!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja best dichtbij. Je zou je nu moeten omdraaien en langs het plein lopen en dan de 1e straat rechts omhoog naar boven. 2 minuutjes!!
Anders houd je op de betweter uit te hangen terwijl je het niet bij het rechte eind hebt /gigglequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Muh, anders gaan jullie even allemaal over iemand anders heen vallen ofzo /cry.
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is echt een schattig plaatsje!Ik hou van oude dorpjes en steden...
Is Barcelona dan niet iets? Dan heb je van allebei wat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste valt heel erg mee in de praktijk! Ik vind het juist heerlijk om weer eens helemaal alleen te zijn, mijn eigen gedachtenstroom te volgen en precies te doen wat ik wil.
En ik heb zowel behoefte aan zon, als nieuwe input (kunst, stad, muziek ed), als rust. En het mag niet te veel kosten ook. Dat maakt het zo moeilijk.
Ik dacht max 2 jaar. In ieder geval protest aantekenen! Eventueel dreigen met een geschillencommissie.Je kan het dan vast wel op een akkoordje gooien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
Nou meen ik me te herinneren dat je van een partikulier niet verder dan een jaar terug kunt vorderen. Maar dat weet ik niet zeker.
Oh dat klinkt hoopgevend!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier valt een groot deel van je rekening al onder, dus daar kan de kabelleverancier niet meer bij jou voor komen.
Ik had gewoon nergens gelezen dat Tink alleen gingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Anders houd je op de betweter uit te hangen terwijl je het niet bij het rechte eind hebt /giggle
Aken al een keer gezien?quote:
Nee, die klopt niet; zie de post van MrA hierboven; het is twee jaar. Maar dat scheelt dan al weer een heel stuk, want twee jaar is dus 2007 en 2008.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat de meest nuttige tips wel zijn gegeven Cyclegirl. Maak een duidelijk overzicht met wat er allemaal gedaan/betaald/gecorrespondeerd/aangevraagd is. Open een topic in WGR of vraag advies aan iemand die er verstand van heeft. Misschien klopt de tip van ElisaB, dat je slechts één jaar terug hoeft te betalen? En stond op je nota's altijd het gehele abonnement vermeld? Dan had jij niet kunnen weten dat er te weinig werd afgeschreven natuurlijk.
Balen voor je meis, het is nogal een bedrag!
Nee met een Duitser, dat is nog veel erger.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef kwakveense het volgende:
"Tink is toch getrouwd met een vrouw?"![]()
![]()
Subforum Werk, Geld & Recht hier op Fok!.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh dat klinkt hoopgevend!
En wat is WGR?
WGR is een forum op FOK!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
En wat is WGR?
Nee!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Heej cheeseplank, reed jij zaterdag door Bleiswijk op het fietsie?
Nee, ik kom nooit in Duitsland.quote:
Mits ze niet eerder is aangemaand voor die kosten, maar dat begrijp ik niet uit haar verhaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die klopt niet; zie de post van MrA hierboven; het is twee jaar. Maar dat scheelt dan al weer een heel stuk, want twee jaar is dus 2007 en 2008.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee met een Duitser, dat is nog veel erger.
Nou ja die nota klopt ook wel, er staat daar dat het bedrag is voldaan, en dat is ook zo, maar niet door mij..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Fiets ik denk dat als je kan aantonen dat er op je nota's TV & Internet staat ze pech hebben daar. Maar anders ben je zelf vrees ik de pineut!
Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef cyclechick het volgende:
En wat is WGR?
pff wat klote, Ik zou proberen er onder uit te komenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
Helleuww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |