abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65930380
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:16 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Of met clown Bassie

Waren Peppi en Kokki niet al overleden?
die smalle is dood. Speelde in Baantjer als barman en daar stond het toen x op aftiteling
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:18:31 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65930382
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:
Helleuww

Ik kom net thuis en zie de volgende brief liggen:
Van dec 05 tot dec 08 heeft per abuis een andere klant uw televisie abo betaald, wilt u dit nu terugbetalen, het gaat om 618 euro.

WTF!!!>??? Kan dat zomaar??
Tha facts: ik woon hier sinds febr 05, heb toen internet en televisie aangevraagd, maar televisie is blijkbaar nooit afgeschreven (ik vond het bedrag altijd wel aan de lage kant, maar toen ik het afsloot was het een aanbieding, dus ik dacht 'zal wel kloppen dan'. En op mijn online facturen van hun internetsite, staat ook altijd netjes dat ik televisie en ook internet heb voldaan elke maand.
Het is dus ook niet mijn fout, want ik heb het namelijk netjes aangevraagd.
Maar moet ik dit nu echt gaan betalen? Ik heb dat heul niet 600 euro! das bijna een half jaar studeren! of een hele vakantie! Of bijna 2 maanden loon!
't huilen staat me nu echt nader dan het lachen, en hoop echt dat ik het niet hoef te betalen omdat het HUN fout is, maar is dat een reeele gedachte?

Wat kut! Ik weet niet zo goed wat je nu moet doen... Misschien even een topic in WGR openen?
Het is hun fout dat het van andermans rekening is afgeschreven (en dat die ander daar nu pas achter komt ), maar anderzijds kunnen zij ook zeggen dat het jou had moeten opvallen dat het bedrag wel erg laag was... .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:18:36 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65930386
Ik kan niet beslissen- Ga maar slapen. Morgen weer een dag.

Leuk nieuws trouwens ElisaB!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65930413
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef neen het volgende:
Mijn laatste post en tevens hier fipo:
[..]

Ik had vorige week voor het eerst soto gemaakt en hij was wat flauw maar wel lekker
Seg! Misschien maar beter ook, anders schrikt het straks je vriendinnetjes af. Maar ik ben trots op je! Je eerste soto ajam! Ook met 387 bijgerechtjes, neem ik aan?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:19:27 #55
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65930419
quote:
Helleuww

Van dec 05 tot dec 08 heeft per abuis een andere klant uw televisie abo betaald, wilt u dit nu terugbetalen, het gaat om 618 euro.

Tha facts: ik woon hier sinds febr 05, heb toen internet en televisie aangevraagd, maar televisie is blijkbaar nooit afgeschreven (ik vond het bedrag altijd wel aan de lage kant, maar toen ik het afsloot was het een aanbieding, dus ik dacht 'zal wel kloppen dan'. En op mijn online facturen van hun internetsite, staat ook altijd netjes dat ik televisie en ook internet heb voldaan elke maand.
Maar moet ik dit nu echt gaan betalen? Ik heb dat heul niet 600 euro! das bijna een half jaar studeren! of een hele vakantie! Of bijna 2 maanden loon!
't huilen staat me nu echt nader dan het lachen, en hoop echt dat ik het niet hoef te betalen omdat het HUN fout is, maar is dat een reeele gedachte?

heb je rechtsbijstand verzekering?
in elk geval al je facturen van internet uitprinten, mooie map maken met evt. afschriften er ook bij, alle correspondentie rondom het aangaan van je abbonnement, álles wat je kan vinden.

en dan bellen, brieven schrijven, rechtsbijstand vragen of ze er iets mee kunnen, kassa bellen, etc.

maar eerst zeker weten dat je eigen verhaal klopt - hoe t precies zit
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:19:38 #56
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65930429
quote:
KNIP
Ik zou het eerst maar eens goed uitzoeken. Mijn eerste gedachte: de leverancier moet de andere klant terugbetalen, want het betreft een onverschuldigde betaling. Daarna moet de leverancier bij jou komen om te zien of je het op een akkoordje kunt gooien.

Nou meen ik me te herinneren dat je van een partikulier niet verder dan een jaar terug kunt vorderen. Maar dat weet ik niet zeker. Dat is dus twee jaar zie ik net in een post van MrA hier een eindje naar beneden...

Adem in, adem uit en ga morgen je licht even opsteken bij het bureau voor rechtshulp. In elk geval zal iedereen vinden dat ze het schappelijk met je moeten regelen, dus ze komen je echt niet morgen van je bed plukken!

[ Bericht 5% gewijzigd door ElisaB op 10-02-2009 22:24:55 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:19:50 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65930439
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Moeilijke keuze, allebei is natuurlijk erg fijn. Denk dat je bij jezelf moet nagaan waar je meer behoefte aan hebt, een weekje luieren aan het zwembad en lekker boeken lezen of een paar dagen Londen en daar lekker sightseeing doen.

Ik zou het wel weten, maar ik ben jou niet en ik ben hard aan vakantie toe. Ik heb trouwens wel altijd bewondering voor mensen die alleen op vakantie gaan. Ik zou me dan heel alleen voelen en denken dat iedereen me zielig vindt omdat ik alleen ben.
Uh Tink gaat niet alleen hoor. Denk dat ze met d'r vent gaat.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:20:16 #58
3185 Adelante
To let it go now
pi_65930460
quote:
Helleuww

Ik zal morgen eens voor je kijken hoe het juridisch precies zit. Maar teken in elk geval bezwaar aan, want door een fout in hun administratie kun jij nooit en te nimmer met een enorme kostenpost worden opgezadeld.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:20:30 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65930471
herman kortekaas heette die. en die is dood ja.
pi_65930489
ElisaB wat een tof nieuws

Fietsmeisje dat is mooi klote
Helaas ben ik geneigd te denken dat je toch dit zult moeten gaan betalen want jij hebt een product afgenomen maar hier niet voor betaald en dit had jou zelf op moeten vallen op je nota's. Succes met uitzoeken
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65930503
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:

quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef Tinkepink het volgende:

Alleen ik. Een paar keer per jaar ga ik alleen op vakantie. Even bijtanken.
Wel alleen dus.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:21:37 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65930530
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Poezebeest het volgende:

[..]

Moeilijke keuze, allebei is natuurlijk erg fijn. Denk dat je bij jezelf moet nagaan waar je meer behoefte aan hebt, een weekje luieren aan het zwembad en lekker boeken lezen of een paar dagen Londen en daar lekker sightseeing doen.

Ik zou het wel weten, maar ik ben jou niet en ik ben hard aan vakantie toe. Ik heb trouwens wel altijd bewondering voor mensen die alleen op vakantie gaan. Ik zou me dan heel alleen voelen en denken dat iedereen me zielig vindt omdat ik alleen ben.
Dat laatste valt heel erg mee in de praktijk! Ik vind het juist heerlijk om weer eens helemaal alleen te zijn, mijn eigen gedachtenstroom te volgen en precies te doen wat ik wil.
En ik heb zowel behoefte aan zon, als nieuwe input (kunst, stad, muziek ed), als rust. En het mag niet te veel kosten ook. Dat maakt het zo moeilijk.
pi_65930539
quote:

[..]

Lees jij eens terug
The way you rock'n'roll
pi_65930553
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Alleen ik. Een paar keer per jaar ga ik alleen op vakantie. Even bijtanken.
Hier zegt ze dat ze alleen gaat, of begrijp ik het nu verkeerd?
Jullie gaan hier zo snel dat mijn post al gedateerd is voordat ik hem gepost heb.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:22:07 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65930555
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[..]

Wel alleen dus.
O ok Even overheen gelezen dan.
Alleen op vakantie gaan zou ook niks voor mij zijn, maar kan me ergens wel voorstellen dat er mensen zijn die daar behoefte aan hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_65930556
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:12 schreef k_i_m het volgende:
Co, is jouw huisje hier dichtbij?

[ afbeelding ]
Ja best dichtbij. Je zou je nu moeten omdraaien en langs het plein lopen en dan de 1e straat rechts omhoog naar boven. 2 minuutjes!!

CC!! Dat is balen zeg!! Geen idee hoe dat werkt, maar het lijkt me wel heel idioot, als je 600 euro ineens zou moeten terugbetalen....
pi_65930559
quote:

[..]

Nee hoor, ze zegt net dat ze alleen gaat.

Word je nu ook al....
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:22:14 #68
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65930560
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Misschien even een topic in WGR openen?
Dat is een strak plan!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:22:25 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65930569
quote:

[..]

Schat jij me even verkeerd in
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:23:18 #70
3185 Adelante
To let it go now
pi_65930605
quote:
Consumentenkoop: 2 jaar
Is er sprake van een consumentenkoop, dat wil zeggen een overeenkomst waarbij de koper een particulier is en de verkoper handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf, geldt er zelfs een verjaringstermijn van twee jaren (artikel 7:28 BW). Na twee jaren kan de verkoper dan ook geen betaling meer afdwingen.
Hier valt een groot deel van je rekening al onder, dus daar kan de kabelleverancier niet meer bij jou voor komen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:23:18 #71
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65930606
Ik heb heel heel erge zin om ergens op een strand te liggen in een zonnig oord
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65930608
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja best dichtbij. Je zou je nu moeten omdraaien en langs het plein lopen en dan de 1e straat rechts omhoog naar boven. 2 minuutjes!!

Dat is echt een schattig plaatsje! Ik hou van oude dorpjes en steden...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:23:25 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65930614
Muh, anders gaan jullie even allemaal over iemand anders heen vallen ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_65930619
Vik als het je nog niet duidelijk was

Tink gaat dus alleen...
The way you rock'n'roll
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:23:53 #75
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65930631
"Tink is toch getrouwd met een vrouw?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')