Lijkt me best engquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een weekje weg hè? Maar dan voel ik me zo schuldig tegenover man en kinderen
Neejoh! Londen is ontzettend leuk en hip!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet doen. Ik denk dat het je héél erg goed zal doen nu je niet zo lekker in je vel zit. Van die kur ben je immers ook enórm opgeknapt toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Buikspierpijn is de bom! Ik ga namelijk altijd minder eten als ik dat hebquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:44 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorgens!
Ik heb buikspierpijnbest wel erge. Maar ergens waardeer ik dat wel want dan wordt mijn buik dadelijk ook lekker strak
Mijn man mag allesquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:39 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Lijkt me best engAlleen op vakantie. Mis je het dan niet om tegen iemand te praten over wat je allemaal ziet?
Maar een week voor jezelf in het hele jaar lijkt me niet overdreven? Ik bedoel, ik neem aan dat je man dat ook 'mag'?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet doen. Ik denk dat het je héél erg goed zal doen nu je niet zo lekker in je vel zit. Van die kur ben je immers ook enórm opgeknapt toch?
Vertel eens wat voor verhaal, er zijn hier meer mensen die wel een opsteker kunnen gebruikenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Sugar het volgende:
Ik ben weer van mijn chagerijnige gevoel af dankzij mijn zus die met een echt stom verhaal belde.
Ja ik merk ook al dat mijn kwark iets zwaarder valt dan gisterochtendquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Buikspierpijn is de bom! Ik ga namelijk altijd minder eten als ik dat heb
Deel het met onsquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:45 schreef Sugar het volgende:
Well done, SiTuSavais, van die Evy zo vroeg al!![]()
Tink ook al humeurproblemen. Echt, gun jezelf wél dat weekje weg! Op de lange termijn is dat écht niet erg voor je man en kinderen! En juist wél goed voor jouzelf!![]()
Ik ben weer van mijn chagerijnige gevoel af dankzij mijn zus die met een echt stom verhaal belde.
Oh, wat is er met dat beestje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deel het met ons
Hadden jullie deze foto al gezien?
[ afbeelding ]
Buikspieren zijn stoerquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:44 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorgens!
Ik heb buikspierpijnbest wel erge. Maar ergens waardeer ik dat wel want dan wordt mijn buik dadelijk ook lekker strak
Verbrand.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, wat is er met dat beestje?
*schopt zichzelf nú aan het werk.
Ofwel gewoon in een ovenschaal onder de grill, of in de grillpan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:50 schreef Sugar het volgende:
Hee, als jullie schrijven 'gegrilde groente', wat en hoe is dat dan?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat van mijn zus:Nouja zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef hem even een mentale schop onder zijn hol, ik kan mijn voodoopop niet vinden nml.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef Sugar het volgende:
Oh, dat van mijn zus:KlojoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen idee, maar ik krijg nekpijn situps dus we doen denk ik allebei iets foutquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Buikspieren zijn stoer. Ik voel ze alleen al niet meer, dr zit een wobbelig laagje overheen nu
.
Is het normaal nekpijn te krijgen van opdrukken? Loop al een paar dagen met een stijve nek, sinds ik ben gaan oefenen met opdrukken.
Ook lekker.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Samson
Naar Jos gaan we binnenkort voor whisk(e)y proeven
Is maar een weekje toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |