Nope, nooit wat van gehoord! Ook niet bij de overname van casema naar ziggo (want ik begon bij casema, en dat werd toen later automatisch ziggoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mits ze niet eerder is aangemaand voor die kosten, maar dat begrijp ik niet uit haar verhaal.
Ik denk niet dat dit contract (levering televisiesignaal) onder consumentenkoop valt (ik moet dat echt even uitzoeken).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier valt een groot deel van je rekening al onder, dus daar kan de kabelleverancier niet meer bij jou voor komen.
O ik heb ook niks tegen Duitsers, hoor, het was maar een geintje (al doet m'n Duitse huisgenote niet veel goeds voor de reputatie van Duitsersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:28 schreef Muis006 het volgende:
Er is niks mis met Duitsers! En ik vind Duitsland een prachtland
Ik ben een sucker voor glooiende heuvellandschappenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik heb ook niks tegen Duitsers, hoor, het was maar een geintje (al doet m'n Duitse huisgenote niet veel goeds voor de reputatie van Duitsers). Duitsland trekt mij totaal niet. Ik ben meer van de meditterane landen
.
Kan je ook nog gebruiken he. Dat ze door JOUW oplettendheid er achter zijn gekomen dat je eerder blijkbaar niet hebt betaald.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nope, nooit wat van gehoord! Ook niet bij de overname van casema naar ziggo (want ik begon bij casema, en dat werd toen later automatisch ziggo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik begrijp zoveel niet. Je weet toch dat ik een broekie benquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij de betekenis van het woordje alleen nog niet helemaal begrijpt
Je koopt een zaak (televisiesignaal) van een kabelmaatschappij (leverancier). Ik zou niet weten waarom het er niet onder zou vallenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit contract (levering televisiesignaal) onder consumentenkoop valt (ik moet dat echt even uitzoeken).
In dit geval is de verjaringstermijn dus 5 jaar.
Levering en netbeheer energie is volgens mij voor consumenten wel 2 jaar en kabelsignaal is volgens mij een vergelijkbare dienst...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit contract (levering televisiesignaal) onder consumentenkoop valt (ik moet dat echt even uitzoeken).
wat is er niet consument aan TVsignaal?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Volgensmij heeft een provider inderdaad 5 jaar om geld nog te innen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon een mooi land, met name het zuidenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor glooiende heuvellandschappen
Tell me about it! Ik ben een paar jaar terug naar Zuid-Duitsland geweest, ons hotel lag bij Kell am See in de buurt en daar vandaan hebben we steeds tochten gemaakt enzo. Dat was echt een van mijn fijnste vakanties ooitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon een mooi land, met name het zuiden![]()
Plus dat mijn vriend absoluut geen Frans spreekt, en ik niet altijd het woord wil doen op vakantie. Het is wel fijn als ik hem om een boodschap kan sturen.
Ik ben 2 jaar geleden naar het Zwarte Woud geweest, bij Titisee. Ook erg mooiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tell me about it! Ik ben een paar jaar terug naar Zuid-Duitsland geweest, ons hotel lag bij Kell am See in de buurt en daar vandaan hebben we steeds tochten gemaakt enzo. Dat was echt een van mijn fijnste vakanties ooit
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Levering en netbeheer energie is volgens mij voor consumenten wel 2 jaar en kabelsignaal is volgens mij een vergelijkbare dienst...
consumentenkoop dusquote:art. 7:5, lid 1 BW:
In deze titel wordt verstaan onder "consumentenkoop": de koop met betrekking tot een roerende zaak, elektriciteit daaronder begrepen, die wordt gesloten door een verkoper die handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, en een koper, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf.
Televisiesignaal is nu juist geen zaak...want niet voor menselijke beheersing vatbaar stoffelijk object (of wel? Naar analogie van het Electriciteitsarrest???).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je koopt een zaak (televisiesignaal) van een kabelmaatschappij (leverancier). Ik zou niet weten waarom het er niet onder zou vallen
Dat had mijn vriend ook met TV van UPC. Hij heeft jaren gratis tv gehad (vorige bewoner die het had aangevraagd had was verhuisd en UPC heeft het nooit afgesloten), toen besloot hij om zichzelf toch maar aan te melden. De aanmeldingskosten had hij er toch al lang uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef Aventura het volgende:
Nou, ik hoop maar dat mijn kabelaar niet ook wakker wordt. Ik heb al sinds najaar 2004 'gratis' internet. Het is een abbo dat 50 euro per maand kost, (staat ook op elke factuur), maar waarvoor ik nooit betaal. Ik betaal wel voor televisie en telefoon. Ik heb de kabelmij. al meerdere keren gemaild en gebeld. Steeds krijg ik dan een antwoord als: 'uw klantnummer is niet gekoppeld', of 'u had nog een creditfactuur open'.
Allemaal bullshit! Dus ik heb alle correspondentie netjes gebundeld en bewaard, en nu maak ik geen slapende honden meer wakker.
Dat laatste mijns inziensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Televisiesignaal is nu juist geen zaak...want niet voor menselijke beheersing vatbaar stoffelijk object (of wel? Naar analogie van het Electriciteitsarrest???).
Er is nog geen enkele film binnen, maar morgen wel dus ik ga morgenavond fijn een chickflick kijkenquote:
Ik ga zoekenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef cyclechick het volgende:
Popjes ik ga ook slapen!
Adelante en Cinnamon, ik hoop dat eerstgenoemde gelijk heeftMaar thanks (en rest ook) voor het meedenken! Heb trouwens ook een topic in GWR geopend!
Truste!
Steeds als ik een sportieve fietsert zie denk ik dat jij het bent!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee!had je een fietsert gezien? Als je iemand met enorm gespierde benen voorbij zien flitsen, dán ben ik het
1,5 mb is volgensmij te traag. Het lijkt me trouwens raar dat een abonnement de eerste twaalf maanden 9,95 is en dat je het daarna op kan zeggen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Iemand nog een tippie voor goedkoop internet (hoeft niet snel enzo, als ze maar kan mailen en surfen)?
Het Net Instap Surfen, is dat wat? Ik zoek het addertje. Het kost 19,95 per maand, maar de eerste 12 maanden maar 9,95 per maand met gratis draadloos huurmodem. En opzegtermijn van een maand. Dus dan kan je na 12x9,95 toch wat anders zoeken, of begrijp ik het dan verkeerd? 1,5 mb/s is niet snel, maar is het wel werkbaar voor de gewone consument?
die broek op de linker foto bedriegd het geschetste beeldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef P.F het volgende:
O en ik ga of nieuwe broeken kopen of meer sporten! Mijn ass shot is weird, niet dik, maar weird!
Nu: [ afbeelding ] Toen:[ afbeelding ]
Zal waarschijnlijk wel meer aan de broek liggenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef P.F het volgende:
O en ik ga of nieuwe broeken kopen of meer sporten! Mijn ass shot is weird, niet dik, maar weird!
Wondersponsjes. Maarrr die je nu hebt kan je goed houden hoor, voor de ramen ofzo!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:44 schreef P.F het volgende:
Greys, moet ik nu wondersponsjes of megasupersponsjes hebben?? Ik heb 't bonnetje nog..
Nou ja ik zie in de spiegel dat alles slap is en gaat hangenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel meer aan de broek liggen
Voor streeploze ramen? Moet ik dan die doekjes of die spons nemen? En waar liggen die schuursponsjes dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wondersponsjes. Maarrr die je nu hebt kan je goed houden hoor, voor de ramen ofzo!
En de wondersponsjes die 'men' bedoelt op Fok! zijn sponsjes (wit of grijs geloof ik, ik heb grijze) die er uit zien als schuursponsjes zonder het groene schuurlaagje dat daar op zit. Maar dan in het grijs of wit.
Op de linker foto doe je me denken aan 'koningin zak als kont'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:42 schreef P.F het volgende:
Ja gek he? Ik snap ook niet hoe het kan!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef Goodbye het volgende:
Daarnaast krijgt u bij Het Net geen jaarcontract maar een maandcontract.
Dus toch! Dan zou ik dit aanvragen Greys! Lekker goedkoop en dan kan je zus later altijd nog op zoek naar iets anders, mocht het toch te traag zijn.
Ga met me mee buikdansen, we moeten bij alles echt onze kont trainenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja ik zie in de spiegel dat alles slap is en gaat hangenZelfs mijn befaamde bil is slap en drillerig. Maar, de motivatie om te sporten blijft weg
!!!
Ja hé! Maar ik heb het idee dat het niet eens aan die broek ligtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Op de linker foto doe je me denken aan 'koningin zak als kont'
Earthworm Jim!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Op de linker foto doe je me denken aan 'koningin zak als kont'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |