Deventer ken ik niet. Maar Aken is een erg oude stad, waar Karel de Grote tot keizer is gekroond. Prachtige keizerskapel staat daarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit in Duitsland.
Heb Deventer wel gezien. Ook erg mooi![]()
.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Tink hoe lief moet ik kijken om mee te mogen
Nope, nooit wat van gehoord! Ook niet bij de overname van casema naar ziggo (want ik begon bij casema, en dat werd toen later automatisch ziggoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mits ze niet eerder is aangemaand voor die kosten, maar dat begrijp ik niet uit haar verhaal.
Ik denk niet dat dit contract (levering televisiesignaal) onder consumentenkoop valt (ik moet dat echt even uitzoeken).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier valt een groot deel van je rekening al onder, dus daar kan de kabelleverancier niet meer bij jou voor komen.
O ik heb ook niks tegen Duitsers, hoor, het was maar een geintje (al doet m'n Duitse huisgenote niet veel goeds voor de reputatie van Duitsersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:28 schreef Muis006 het volgende:
Er is niks mis met Duitsers! En ik vind Duitsland een prachtland
Ik ben een sucker voor glooiende heuvellandschappenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik heb ook niks tegen Duitsers, hoor, het was maar een geintje (al doet m'n Duitse huisgenote niet veel goeds voor de reputatie van Duitsers). Duitsland trekt mij totaal niet. Ik ben meer van de meditterane landen
.
Kan je ook nog gebruiken he. Dat ze door JOUW oplettendheid er achter zijn gekomen dat je eerder blijkbaar niet hebt betaald.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nope, nooit wat van gehoord! Ook niet bij de overname van casema naar ziggo (want ik begon bij casema, en dat werd toen later automatisch ziggo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik begrijp zoveel niet. Je weet toch dat ik een broekie benquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij de betekenis van het woordje alleen nog niet helemaal begrijpt
Je koopt een zaak (televisiesignaal) van een kabelmaatschappij (leverancier). Ik zou niet weten waarom het er niet onder zou vallenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit contract (levering televisiesignaal) onder consumentenkoop valt (ik moet dat echt even uitzoeken).
In dit geval is de verjaringstermijn dus 5 jaar.
Levering en netbeheer energie is volgens mij voor consumenten wel 2 jaar en kabelsignaal is volgens mij een vergelijkbare dienst...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit contract (levering televisiesignaal) onder consumentenkoop valt (ik moet dat echt even uitzoeken).
wat is er niet consument aan TVsignaal?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Volgensmij heeft een provider inderdaad 5 jaar om geld nog te innen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon een mooi land, met name het zuidenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor glooiende heuvellandschappen
Tell me about it! Ik ben een paar jaar terug naar Zuid-Duitsland geweest, ons hotel lag bij Kell am See in de buurt en daar vandaan hebben we steeds tochten gemaakt enzo. Dat was echt een van mijn fijnste vakanties ooitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon een mooi land, met name het zuiden![]()
Plus dat mijn vriend absoluut geen Frans spreekt, en ik niet altijd het woord wil doen op vakantie. Het is wel fijn als ik hem om een boodschap kan sturen.
Ik ben 2 jaar geleden naar het Zwarte Woud geweest, bij Titisee. Ook erg mooiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tell me about it! Ik ben een paar jaar terug naar Zuid-Duitsland geweest, ons hotel lag bij Kell am See in de buurt en daar vandaan hebben we steeds tochten gemaakt enzo. Dat was echt een van mijn fijnste vakanties ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |