Ik vind mezelf redelijk sociaal dat ik mijn broertje ook een leuke avond uit gunquote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind jou nogal onderontwikkeld om hem uit te lenen
haha.. inderdaadquote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind jou nogal onderontwikkeld om hem uit te lenen
Ik zeg ook niet dat je niet sociaal bent, maar wel fúcking achterlijk om zo vlak voordat je weg gaat je sID uit te lenenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:49 schreef Lollerbol het volgende:
[..]
Ik vind mezelf redelijk sociaal dat ik mijn broertje ook een leuke avond uit gun
Dude, stel je niet aan. Ding als gestolen opgeven, kan online. Pasfoto maken. Bewijs van aangifte meenemen naar de gemeentekantoortje samen met een pasfototje en 5 daagjes later ben je weer het heertje met nieuwe passpoort, nog zonder vingerafdruk ook!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:47 schreef Lollerbol het volgende:
Aangezien mijn broertje nog geen 16 is, en ik dit weekend toch niet van plan was uit te gaan, heb ik hem als aardige oudere broer mijn ID geleend zodat hij zeker binnen zou komen. EN WAT DOET DIE KLAPJOSTI!!! hij raakt hem kwijtheeft hem uit zijn handen laten trekken
ik weet niet precies wat iemand anders kan doen als deze je id in handen heeft, maar aangezien dit mijn enige middel was om de grens over te gaan, en ik over 2 weken op wintersport ga is dit dus kanker! Want het duurt volgens mij nog een redelijke tijd om een nieuwe te laten maken, weet niet precies hoelang, en moet je daar volgens mij eerst nog een heleboel voor regelen zoals nieuwe pasfoto ed. en krijg je er nog een fixe boete voor ook nog ( die hij dus lekker gaat betalen
)
klacht: broertjes die je je ID uitleent, en zo onderontwikkeld zijn dat ze die kwijt raken
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, dat ga ik er dan ook echt bij zeggenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:52 schreef Wheelgunner het volgende:
Je moet ook aangifte doen, leuk als je dan moet uitleggen waarom je broertje je ID had...
Ik zie je er wel voor aan eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 16:54 schreef Lollerbol het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik er dan ook echt bij zeggen
Die opmerking is onderhand niet stoer meerquote:Op zondag 8 februari 2009 17:06 schreef karr-1 het volgende:
Welke idioot gaat zijn ID dan ook uitlenen aan een ander?
Maar nog steeds zeer relevant.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:11 schreef Lollerbol het volgende:
[..]
Die opmerking is onderhand niet stoer meer
Vast wel zo iets ja, daarom is het ook dom om dat ding uit te lenen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:19 schreef Nobu het volgende:
Uit zijn handen laten trekken, liep 'ie met dat ding te zwaaien boven zijn hoofd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |