Hey, WBquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:22 schreef Echo99 het volgende:
Woon je in de sloppenwijken van Rio ofzo??
Dat valt dan ook wel weer mee, voor de flats is t dan ook geen zooi, maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:22 schreef Echo99 het volgende:
Woon je in de sloppenwijken van Rio ofzo??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve mij! *O*
Beter als bij je mama...quote:
Denk niet dat we daar antwoord op gaan krijgen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:30 schreef BereNDD het volgende:
tering, waar woon je
Den Bosch zuid... Voorheen was t niet zo, tegenwoordig wel... Het zijn vrij ruime flatsquote:
Zodra de allochtone medemens in de picture komt gaat de leefkwaliteit van de buurt keihard achteruit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Den Bosch zuid... Voorheen was t niet zo, tegenwoordig wel... Het zijn vrij ruime flats
dus er zitten ook gezinnen in, en een grote diversiteit aan culturen...
Het is vooral klein afval in de buurt waar ik woon, ik vind t maar smerig...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:33 schreef thewishmaster het volgende:
Het is duidelijk, TS woont in de Bijlmermeer. Daar worden zelfs afgedankte bankstellen van het balkon naar beneden gegooid.
Mag je blij wezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:41 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het is vooral klein afval in de buurt waar ik woon, ik vind t maar smerig...
Ik moest meteen aan Vollenhove denkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:21 schreef B-FliP het volgende:
Mensen die afval uit de flat gooien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |