Ik denk, ik verbeter de fouten even, leest wat lekkerder voor de massale aantallen bezoekers...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef marco-ouwe het volgende:
Wie weet een aantal mooie gebouwen waar paranormale gebeurtenissen plaats vinden?
Het mag ook in België en Duitsland zijn!
Zelf ben ik geïnteresseerd in het Waardenburg kasteel!
Ik heb ook gekeken, maar ik zag niks staan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:08 schreef RacerDKB het volgende:
kweenie pik, missgien moet je ff in andere topics hiero kijke.
Dat wil ik dus ook met paar maatjes van school, alleen wsl zonder het bierquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:25 schreef Michielos het volgende:
ik wil wel met mede fokkers hier naar paar gebouwen. Niet om te debunken maar meer voor de sfeer, het bier en het griezelen(en hopen dat er niks engs gebeurd). Is er iemand voor in?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:41 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook met paar maatjes van school, alleen wsl zonder het bier
en wij willen eigelijk wel dat er iets engs gebeurd haha.
Omdat het toch risico vol kan zijn.![]()
Maar als het publiekelijk openbaar is, vind ik het moet bier prima!
Als ik het goed begrijp zoek je dus naar gebouwen waar zich normaal gesproken met enige regelmaat paranormale gebeurtenissen voordoen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef marco-ouwe het volgende:
Wie weet een aantal mooie gebouwen waar paranormale gebeurtenissen plaats vinden?
Het mag ook in België en Duitsland zijn!
Zelf ben ik geïnteresseerd in het Waardenburg kasteel!
quote:Michielos zegt:
Niet om te debunken
quote:Bastard zegt:
Succes met gebouwen debunken
haha dat weten we niet,quote:
Ok, ik hap.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:25 schreef Michielos het volgende:
ik wil wel met mede fokkers hier naar paar gebouwen. Niet om te debunken maar meer voor de sfeer, het bier en het griezelen(en hopen dat er niks engs gebeurd). Is er iemand voor in?
Ja zo las ik het dus ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, ik hap.
WTF is "gebouwen debunken"![]()
![]()
*vingertje opheft* "nee gebouwtje, jij bent helemaal niet paranormaal, je bent gewoon een krot met een geestesziekte"
Ik vond het ook al zielig voor dat arme gebouwquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zo las ik het dus ookMaar dat gaan ze niet doen.. dat gebouw blij.
quote:to debunk advertising slogans.
Ja, dat is het erge ervan.quote:
ik voel me echt ownedquote:
Ja, kom nou toch man, een gebouw debunken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
ik voel me echt owned
natuurlijk is het ineens allemaal een grapje enzo
Wat was daar dan de insteek achter? Het topic bederven ofzo met spam en nutteloze crap ?
Uhm, sorry maar een paranormaal gebouwquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, kom nou toch man, een gebouw debunken.![]()
Sorry hoor, maar ik moest gewoon effe lachen.
idd. Daar moest ik ook even hartelijk om lachen.. Ik bedoel. COME ON EEN PARANORMAAL GEBOUW HAHAquote:OT, mij niet gezien. Ik woon al in "een paranormaal gebouw" ( ), dat vind ik al genoeg.
Want?quote:
Jaa, bijvoorbeeld, ik ben bij Stonehenge geweest en het is echt leuk daar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:02 schreef huupia het volgende:
je bedoeld waarschijnlijk gebouwen, die gebouwd zijn op kruispunten van ley lijnen, waar veel kracht is. daar kan je paranormale ervaringen hebben.
stone henge
piramide van giza
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:04 schreef Flammie het volgende:
Mij lijkt het best spannend om in of bij zo een gebouw te overnachten though ook al geloof ik er geen flikker vanBij het minste geringste gepiep of gekraak word je toch wel nieuwsgierig
Ja, meestal duurt het niet lang voor jij jezelf klem zetquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:59 schreef maedel het volgende:
OMG, als gieren zaten jullie te wachten.
Heh, weer een typische Maedel-style "Fuck ik ben weer dom geweest nou dan roep ik gewoon dat het een grapje was"quote:Maak even een optelsom van tekst en smilies en doe een herinterpretatie van de posts.
Dit is niet de juiste namelijk.
Zeg knaapje, jij was toch aan het huilen dat het crap en niet on topic was?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef Flammie het volgende:
De geschiedenis wees het uit en de enige reden dat je het nu niet zult doen is om dwars te liggen
Welk gebouw?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:25 schreef _Led_ het volgende:
Maedel, in welk opzicht is jouw gebouw paranormaal ? Kan het de toekomst voorspellen ofzo ?
Uhm,. je schrijft :quote:
Dus ik vraag je hoe jouw gebouw paranormaal is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:00 schreef maedel het volgende:
OT, mij niet gezien. Ik woon al in "een paranormaal gebouw" (), dat vind ik al genoeg.
Nee hoor, maar die leggen niet uit in welke zin jouw gebouw paranormaal is.quote:Oh, en de aanhalingstekens in de post heb je gemist?
Dat is wat ik jou vraag, jij beweert er tenslotte in eentje te wonen.quote:Dat was het uitgangspunt van de hele opmerking (maar goed, dat is blijkbaar gemist). Wat is er nou paranormaal aan een gebouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |