ik bedoel gruwelijke experimenten..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:23 schreef _Led_ het volgende:
Hoeveel joden er nodig zijn om een lamp te verwisselen ?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
hoezo gruwelijk? er wordt toch verteld dat de proeven op joden worden uitgevoerd en niet op dieren of mensen?
En als je dacht dat die shit na WO2 afgelopen was :quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mengele voerde allemaal experimenten op kinderen en dan het liefste tweelingen uit. Het klinkt gruwelijk maar juist door de experimenten van de Nazi's heeft de wetenschap een behoorlijke hoeveelheid kennis op gedaan.
Ik vertrouw het filmpje al niet door de titel. Josef Mengele was de engel des doods, niet dokter dood.quote:
PO?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik vertrouw het filmpje al niet door de titel. Josef Mengele was de engel des doods, niet dokter dood.
Maar je moet je dan zeker wel verdiepen in Josef Mengele jazieke geest
. Die deed autopsies op nog levende mensen, spoot blauwe vloeistof in ogen om te kijken of ze blauw zouden blijven, naaide een tweeling aan elkaar om een siamese tweeling te maken, allemaal dat soort achterlijke dingen
. En dat terwijl het wel een slimme vent was!
Heb nog wel ergens een PO liggen van geschiedenis over Mengele, als je echt geinteresseerd bent hierin wil ik hem je wel opsturen.
Praktische Opdracht?quote:
Meen je dat nou echt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:39 schreef supersteve het volgende:
Hoezo wil je dat weten.... ben je iets van plan?
De wetenschap van doctor Death is verkocht aan america, waarom iemand opsluiten levenslang wanneer hij een schat aan informatie bevat?
Daarom is hij ook nooit opgepakt.
met de Chinezen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Iblis het volgende:
Japanners hebben trouwens ook zulke onfrisse zaken gedaan.
Bizar mannetje was hetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:46 schreef capricia het volgende:
Drukexpirimenten om te kijken hoe je hoofd kapot gaat als de druk in een vliegcabine wegvalt.
Tweelingexpirimenten.
Expirimenten met zwangere vrouwen.
Expirimenten met sterilisatie.
Unit 731quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Iblis het volgende:
Dacht ik wel.quote:
Klopt maar voornamelijk voor WO2 in China, Korea. Zie onderstaande link.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Iblis het volgende:
Toevallig ook nog spellingsexperimenten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:46 schreef capricia het volgende:
Drukexpirimenten om te kijken hoe je hoofd kapot gaat als de druk in een vliegcabine wegvalt.
Tweelingexpirimenten.
Expirimenten met zwangere vrouwen.
Expirimenten met sterilisatie.
Dat weet ik niet, ik was er niet bij...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:54 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Toevallig ook nog spellingsexperimenten?
bronvermelding: nee he.. heb je niet..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:43 schreef Iblis het volgende:
Er is heel veel geëxperimenteerd. De meeste experimenten waren compleet onzinnig, overbodig en pervers. Enige hebben echter nog wel bruikbare gegevens opgeleverd. De nazi's hebben namelijk ook heel veel mensen dood laten vriezen en in ijswater laten zitten om te kijken hoe het lichaam onderkoeld raakt en weer opgewarmd kan worden.
Die experimenten zijn natuurlijk volstrekt onethisch en niet te herhalen, maar ze hebben wel informatie opgeleverd, maar het ligt nog steeds moeilijk om die te gebruiken.
Dit is anders wel een bizar voorbeeld van het indirect gebruik van de nazi experimenten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef supersteve het volgende:
[..]
bronvermelding: nee he.. heb je niet..
dit verzin je te plaatse wannabe
Ik zou het prettig vinden als je een wat andere toon aanslaat. Ik schrijf op Fok! geen wetenschappelijke stukken, dus ik voorzie niet alles van bronnen, maar het staat je vrij om op een normale manier naar een bron te vragen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef supersteve het volgende:
"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef supersteve het volgende:
Dat van dat invriezen van ledematen waren niet alleen de Nazi's maar ook de eerder genoemde Unit 731.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:04 schreef supersteve het volgende:
[..]
Wie deed dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:22 schreef LaTiNo het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat hij de benen van een zwangere vrouw vastbond die aan het bevallen was om te kijken hoe dat zou eindigen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Portemonnee aan een touwtje. En dan snel wegtrekken als de jood het probeerde te pakken.
Da's de ergst mogelijke kwelling voor ze: geld binnen handbereik, maar het net mislopen.
quote:Auschwitz, the meaning of pain
The way that I want you to die
Slow death, immense decay
Showers that cleanse you of your life
Forced in
Like cattle
You run
Stripped of
Your life's worth
Human mice, for the Angel of Death
Four hundred thousand more to die
Angel of Death
Monarch to the kingdom of the dead
Sadistic, surgeon of demise
Sadist of the noblest blood
Destroying, without mercy
To benefit the Aryan race
Surgery, with no anesthesia
Feel the knife pierce you intensely
Inferior, no use to mankind
Strapped down screaming out to die
Angel of Death
Monarch to the kingdom of the dead
Infamous butcher,
Angel of Death
Pumped with fluid, inside your brain
Pressure in your skull begins pushing through your eyes
Burning flesh, drips away
Test of heat burns your skin, your mind starts to boil
Frigid cold, cracks your limbs
How long can you last
In this frozen water burial?
Sewn together, joining heads
Just a matter of time
'Til you rip yourselves apart
Millions laid out in their
Crowded tombs
Sickening ways to achieve
The holocaust
Seas of blood, bury life
Smell your death as it burns
Deep inside of you
Abacinate, eyes that bleed
Praying for the end of
Your wide awake nightmare
Wings of pain, reach out for you
His face of death staring down,
Your blood running cold
Injecting cells, dying eyes
Feeding on the screams of
The mutants he's creating
Pathetic harmless victims
Left to die
Rancid Angel of Death
Flying free
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Portemonnee aan een touwtje. En dan snel wegtrekken als de jood het probeerde te pakken.
Da's de ergst mogelijke kwelling voor ze: geld binnen handbereik, maar het net mislopen.
anti semiet..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:55 schreef Locusta het volgende:Helemaal over die scherpe opmerking van saviour heen gelezen.
Waar slaat dat nou weer op?quote:
ik knuffel geen bomen, ik neuk ze.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef Locusta het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Of ben jij ook zo'n linkse bomenknuffelaar die nooit eens een keer om een grapje over Belgen/Turken/gierige Nederlanders, etc. lacht?
Tweelingen aan elkaar naaien omdat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:52 schreef mvdejong het volgende:
Een van de experimenten die Heim uitvoerde was het verwijderen van organen zonder verdoving, bijv. om te kijken hoeveel pijn een mens kon verdragen.
Ik krijg wel het gevoel dat bij Mengele er toch een echte wetenschappelijke nieuwsgierigheid aan ten grondslag lag, bij Heim meer dat de medische interesse een excuus was voor puur sadisme (er is weinig wetenschappelijke waarde te hechten aan het vermoorden van mensen door gif direct in hun hart te injecteren).
Om te kijken of hij Siamese tweelingen kon maken.quote:
Jakkes, wat een sick-minds zijn er toch!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
Om te kijken of hij Siamese tweelingen kon maken.
Ik wilde hem nog posten, maar google deed kutquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef outsidr het volgende:
Dat de teksten van Slayer - Angel of Death nog niet zijn gepost
[..]
Zullen de bomen blij mee zijnquote:
Tja, en het bizarre er aan is ook dat we zonder die experimenten toch minder zouden weten over bepaalde medische onderwerpen die tegenwoordig levens redden. De experimenten zullen/kunnen nu niet gedaan worden omdat ze moreel verwerpelijk zijn (soit, waren ze toen ook).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:47 schreef capricia het volgende:
Jakkes, wat een sick-minds zijn er toch!
Dat onderzoek is letterlijk met 2 aapjes uitgevoerd. Was heel triest om te zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Locusta het volgende:
[..]
Zullen de bomen blij mee zijn
[..]
Bijvoorbeeld: 2 baby's. De ene baby krijgt vanaf de geboorte een "normale" opvoeding. De andere baby zal niet meer worden aangeraakt, behalve voor noodzakelijke dingen (dus geen knuffelen, oid). Beide baby's volgen ze 20/25 jaar om te kijken wat de invloed van lichaamscontact is op de ontwikkeling van een mens en wat het ontbreken ervaan voor een effecten heeft.
Natuurlijk kun je dit niet doen, maar neemt niet weg dat de resultaten interessant zullen zijn.
beetje vaag?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:20 schreef trifko het volgende:
Ik hoorde van iemand dat Nazi's experimenten uitvoerden op de Joden tijdens WO II. Aan wat voor experimenten moet ik hierbij denken? Specifieke voorbeelden, misschien..
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:24 schreef trifko het volgende:
[..]
ik bedoel gruwelijke experimenten..
Dat laatste vraag ik me dus eigenlijk ook af, trifko...Misschien ligt het aan mij, maar je hele vraagstelling komt op mij over of je het wel kicken vindt om gewoon gruwelijke verhalen te horen... Als je gewoon ergens (algemene) informatie over wilt kan je googelen of wikipedia-en... maar nee, je 'hoorde van iemand...' en je wilt graag specifieke, gruwelijke voorbeelden horen... dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:39 schreef supersteve het volgende:
Hoezo wil je dat weten.... ben je iets van plan?
(...)
Het ligt aan jou..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:20 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
beetje vaag?
[..]
[..]
Dat laatste vraag ik me dus eigenlijk ook af, trifko... Misschien ligt het aan mij, maar je hele vraagstelling komt op mij over of je het wel kicken vindt om gewoon gruwelijke verhalen te horen... Als je gewoon ergens (algemene) informatie over wilt kan je googelen of wikipedia-en... maar nee, je 'hoorde van iemand...' en je wilt graag specifieke, gruwelijke voorbeelden horen... dus
Hm, dit overtuigt mij niet echt. Maar daar zit ik verder niet mee, ik hou er wel gewoon m'n eigen mening op na...quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hm, dit overtuigt mij niet echt. Maar daar zit ik verder niet mee, ik hou er wel gewoon m'n eigen mening op na...
Hihi, daar houd jij wel van he...quote:
jammer dat je geen fobo hebt..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hihi, daar houd jij wel van he...![]()
OT zou ik willen zeggen: fap lekker verder...
als je dat wel doet.... moet je dan ook om anti-semitisme-'lol' lachen ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef Locusta het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Of ben jij ook zo'n linkse bomenknuffelaar die nooit eens een keer om een grapje over Belgen/Turken/gierige Nederlanders, etc. lacht?
en dat was nieuws voor je?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:20 schreef trifko het volgende:
Ik hoorde van iemand dat Nazi's experimenten uitvoerden op de Joden tijdens WO II. Aan wat voor experimenten moet ik hierbij denken? Specifieke voorbeelden, misschien..
Het resultaat daarvan ben ik..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Locusta het volgende:
Bijvoorbeeld: 2 baby's. De ene baby krijgt vanaf de geboorte een "normale" opvoeding. De andere baby zal niet meer worden aangeraakt, behalve voor noodzakelijke dingen (dus geen knuffelen, oid). Beide baby's volgen ze 20/25 jaar om te kijken wat de invloed van lichaamscontact is op de ontwikkeling van een mens en wat het ontbreken ervaan voor een effecten heeft.
Natuurlijk kun je dit niet doen, maar neemt niet weg dat de resultaten interessant zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |