ik bedoel gruwelijke experimenten..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:23 schreef _Led_ het volgende:
Hoeveel joden er nodig zijn om een lamp te verwisselen ?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:26 schreef luciferist het volgende:
[..]
hoezo gruwelijk? er wordt toch verteld dat de proeven op joden worden uitgevoerd en niet op dieren of mensen?
En als je dacht dat die shit na WO2 afgelopen was :quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mengele voerde allemaal experimenten op kinderen en dan het liefste tweelingen uit. Het klinkt gruwelijk maar juist door de experimenten van de Nazi's heeft de wetenschap een behoorlijke hoeveelheid kennis op gedaan.
Ik vertrouw het filmpje al niet door de titel. Josef Mengele was de engel des doods, niet dokter dood.quote:
PO?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik vertrouw het filmpje al niet door de titel. Josef Mengele was de engel des doods, niet dokter dood.
Maar je moet je dan zeker wel verdiepen in Josef Mengele jazieke geest
. Die deed autopsies op nog levende mensen, spoot blauwe vloeistof in ogen om te kijken of ze blauw zouden blijven, naaide een tweeling aan elkaar om een siamese tweeling te maken, allemaal dat soort achterlijke dingen
. En dat terwijl het wel een slimme vent was!
Heb nog wel ergens een PO liggen van geschiedenis over Mengele, als je echt geinteresseerd bent hierin wil ik hem je wel opsturen.
Praktische Opdracht?quote:
Meen je dat nou echt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:39 schreef supersteve het volgende:
Hoezo wil je dat weten.... ben je iets van plan?
De wetenschap van doctor Death is verkocht aan america, waarom iemand opsluiten levenslang wanneer hij een schat aan informatie bevat?
Daarom is hij ook nooit opgepakt.
met de Chinezen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Iblis het volgende:
Japanners hebben trouwens ook zulke onfrisse zaken gedaan.
Bizar mannetje was hetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:46 schreef capricia het volgende:
Drukexpirimenten om te kijken hoe je hoofd kapot gaat als de druk in een vliegcabine wegvalt.
Tweelingexpirimenten.
Expirimenten met zwangere vrouwen.
Expirimenten met sterilisatie.
Unit 731quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Iblis het volgende:
Japanners hebben trouwens ook zulke onfrisse zaken gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |