Het ligt aan jou..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:20 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
beetje vaag?
[..]
[..]
Dat laatste vraag ik me dus eigenlijk ook af, trifko... Misschien ligt het aan mij, maar je hele vraagstelling komt op mij over of je het wel kicken vindt om gewoon gruwelijke verhalen te horen... Als je gewoon ergens (algemene) informatie over wilt kan je googelen of wikipedia-en... maar nee, je 'hoorde van iemand...' en je wilt graag specifieke, gruwelijke voorbeelden horen... dus
Hm, dit overtuigt mij niet echt. Maar daar zit ik verder niet mee, ik hou er wel gewoon m'n eigen mening op na...quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hm, dit overtuigt mij niet echt. Maar daar zit ik verder niet mee, ik hou er wel gewoon m'n eigen mening op na...
Hihi, daar houd jij wel van he...quote:
jammer dat je geen fobo hebt..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hihi, daar houd jij wel van he...![]()
OT zou ik willen zeggen: fap lekker verder...
als je dat wel doet.... moet je dan ook om anti-semitisme-'lol' lachen ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:24 schreef Locusta het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Of ben jij ook zo'n linkse bomenknuffelaar die nooit eens een keer om een grapje over Belgen/Turken/gierige Nederlanders, etc. lacht?
en dat was nieuws voor je?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:20 schreef trifko het volgende:
Ik hoorde van iemand dat Nazi's experimenten uitvoerden op de Joden tijdens WO II. Aan wat voor experimenten moet ik hierbij denken? Specifieke voorbeelden, misschien..
Het resultaat daarvan ben ik..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Locusta het volgende:
Bijvoorbeeld: 2 baby's. De ene baby krijgt vanaf de geboorte een "normale" opvoeding. De andere baby zal niet meer worden aangeraakt, behalve voor noodzakelijke dingen (dus geen knuffelen, oid). Beide baby's volgen ze 20/25 jaar om te kijken wat de invloed van lichaamscontact is op de ontwikkeling van een mens en wat het ontbreken ervaan voor een effecten heeft.
Natuurlijk kun je dit niet doen, maar neemt niet weg dat de resultaten interessant zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |