Ja, wel is voorbij gezapt. Allemaal halve tammes. Waaronder die zwaai-zanger uit mijn UI.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:56 schreef PiRANiA het volgende:
Heb je dat kanaal wel eens gekeken?
Net als TV Oranje
is jou avatar van een clip?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ja, wel is voorbij gezapt. Allemaal halve tammes. Waaronder die zwaai-zanger uit mijn UI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
is jou avatar van een clip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
luister op 0.25 ofzo; Kregeeh ze de kenkah maaahBobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
hahahahahahaha wat een gasttt..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef Silaz het volgende:
[..]
![]()
luister op 0.25 ofzo; Kregeeh ze de kenkah maaah
nou, das niet zo aardig. Kreeg ze de kanker maarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef Silaz het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heeft MTV al die kanalen alquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:49 schreef lenme het volgende:
leukmag er dan ook een metalkanaal bij en een rnbkanaal een popkanaal en ik weet wat voor genres niet meer is iedereen blij en hoef je mensen niet te vervelen met je muziekkeus
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MTV al die kanalen al
MTV heeft meerdere kanalenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:28 schreef lenme het volgende:
[..]
mmm neej dat is made. ik ben te populair ik wel emo worden. ik ben emo dus ik wordt beauty queen. ik wil in een band spelen maar het ritme gevoel hebben van een eend. weinig met muziek te maken
Mooiste is nog dat je de camera in die 'clips' nog een paar keer op en neer ziet gaan. Was vast z'n moeder ofzo die die harde taak op zich nam.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef Silaz het volgende:
[..]
![]()
owww ik heb alleen kabel digitaal dan zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
MTV heeft meerdere kanalenik heb het niet over één programma
Hij was laatst in het café? Dach het nie..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef Silaz het volgende:
[..]
hij heeft wel een talentje geregeld andersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:05 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Hij was laatst in het café? Dach het nie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |