ikh eb ze gekocht bij matruschka een speelgoedwinkeltje op het anna paulownaplein in den haag.quote:
Je zou eens moeten kijken voor een magna doodle of de nijntje tekenmat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:18 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft sinds de verjaardag van zijn neefje (die werd 2) ook interesse in papier en kleurpotloden, maar jullie snappen al wel dat dat echt gewoon nog niet werkt.
Die krijtjes waar p_iglet het over heeft, zijn die ook al te gebruiken als ze net 1 zijn?
Wij hebben ook Stockmar bijenkneedwas maar daar is geen doorkomen aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:11 schreef Jelief het volgende:
* Jelief] zet stockmar op boodschappenlijstje, én [url=http://www.tientalenten.nl/node/214]kneedwas[/url ,
denk niet dat Emma daar al veel mee kan maar een kaars versieren moet lukken.
Emma mag thuis niet met stiften kleuren, ze kalkt haar gezicht onder 'kijk mama schmink!' en haar handen en de inboedel.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:10 schreef bixister het volgende:
koffiemelk??? dat is dan niet voor knutselwerk dat je wil bewaren neem ik aan?
Huh?quote:
goede tip. dadelijk maar eens doen want de boer wilde de stapel niet terug hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:02 schreef MaLo het volgende:
Wij bewaren altijd de eierdozen. Je kunt er mee knutselen, maar je kunt ze ook gebruiken als wegwerp-verfbakjes.
Ik weet nog van vroeger dat ik inderdaad heel lang met de was tussen mijn handen zat en dan blazen om het zacht te krijgen. Maar kleine stukjes om op een kaars te plakken moet lukken. Op de verwarming leggen is ook wel een optie ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij hebben ook Stockmar bijenkneedwas maar daar is geen doorkomen aan.Eerst moet het zacht worden in een bak met heet water en dan pas kleien. Dan is meestal de klei-zin wel weer weg.
Nog eens proberen op de verwarming, of het dan beter wil, maar voor 4 jarige knuistjes is bijenwas veel te hard.
Verjaardagcadeautje en het zijn inderdaad heel fijne dingen. Ze kleuren fijn en zijn goed vast te houden.quote:
Check, ga ik niet bij de bart smit kijken dus.quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef snoopy het volgende:
Hier vind je ze bij de 'betere' speelgoedzaken die ook vaak houten speelgoed etc. verkopen.
En ze kleuren goddelijk![]()
technicol , die hadden wij vroger op school altijd en nu ook een flesje gescoord bij kantoorwinkelquote:Op zondag 8 november 2009 14:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben jullie behalve fotolijm en behanglijm nog tips voor goede lijm?
Grotere boekhandelgebeuren heeft ze ook vaak.quote:Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef YPPY het volgende:
[..]
Check, ga ik niet bij de bart smit kijken dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |