Geen kleine-kinderhandjes-potloden van Bruynzeel kopen als je wilt dat ze er lang mee kunnen kleuren. Ze zijn erg klein, vind ik niet zo goed over nagedacht. Ze zijn wel wat dikker dan de gewone potloden en ze zijn dus beter vast te houden, maar na een aantal keer slijpen zijn ze zo kort, dat dat juist weer NIET handig is! Niet zo slim dus...
Verder kleuren ze wel heel goed, net als Yppy zegt.
Qua stiften - geen idee, we hebben alleen nog maar stiften gekregen eigenlijk. Maar ik heb er slechte ervaringen mee tot nu toe, stift blijft in de tafel zitten... is er zelfs met een schuursponsje niet uit te krijgen. Idem met de vloer. En tja, het knoeien gaat heel snel. Emma mag er niet meer mee

die is gelijk een clown na 5 minuten kleuren met stiften. Arm kind, ze vindt het zo leuk om te doen. Maar dan verf ik nog liever met ze, stukken beter overal vanaf te krijgen!
Lijmen doen wij met een prittstift, met vloeibare lijm plus kwastje wordt er overal op gesmeerd, en soms zelfs in de mond gedaan (Julia). Pritt gaat tot nu toe goed, maar alleen bij Noa (4 jaar), want Emma en Julia vinden het te lastig. Dus voor hen maar voorlopig niet te vaak lijmen.