abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65985520
Wij hebben daar verf van gehad. Ook leuk.
  donderdag 12 februari 2009 @ 14:28:50 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_65985935
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65986031
Moonah, vanaf welke leeftijd kunnen ze wat met de playmais?
Het lijkt me enorm leuk spul.

en vooral dat het biologisch afbreekbaar ook weer weg te gooien is lijkt me erg handig
pi_65986484
P_iglet, ik weet eigenlijk niet vanaf hoe oud. Zal wel zoals bij alles vanaf 3 jaar zijn.
Ik heb het in mijn klas, en toen bedacht ik me dat Thies het vast ook erg leuk zou vinden. Ja dus.
Het is erg makkelijk. Je wrijft zo'n stukje over een vochtig doekje en voilá, het plakt!
Pepijn zal het vast ook al kunnen hoor. Alleen zorgen dat hij het niet opeet. Doen sommige kinderen in mijn groep zelfs nog.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_65988938
jarno die badkrijtjes/verf heb je ook bij de kruidvat of hema of weet ik veel waar.

ik heb het potje lijm met kwastje van SES gehaald.
gewone goedkope plakaatverf van de top1toys volgens mij. ooit gehaald om een cadeau voor papa te maken en hij is makkelijk uit te wassen.
wasco heb ik goedkope van de blokker waren 2 euro, doen het prima.
stiften en kleurtjes van nijntje.
knippen en stickers doen we nog maar niet vanwege het in de mond stoppen.

zo een tekenmagneetbord is heel handig. bij de action voor 2,59. die heb ik gehaald omdat ze aoudste altijd kwam met haar tekenzin als ik bezig was met de jongste.
het is nu al weer dikke 3 maand een grote hit.

binnenkort maar eens leuke knutselspullen halen.
mama van 3 kids!
pi_66002839
Al zolang ik me kan herinneren hadden we thuis een zak met toiletrolletjes, boterkuipjes en dat soort dingen. Misschien is dat iets voor wat oudere kinderen, maar ik vind het een aanrader, we hadden altijd dingen om mee te knutselen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_66004447
Om 11 u met brooddeeg knutselen en dat om 12u opeten is natuurlijk ook leuk. Croissantdeeg uit een blikje is ook heel makkelijk, heeft ah bijv van het eigen merk.
pi_66004594
wij hebben ook van die badkamerkrijtjes. maar ik vind 't wel een beetje troep, sommige kleuren geven zo vreselijk af, als die perongeluk in bad vallen heb je meteen blauw badwater bijvoorbeeld.
pi_66004623
poemojn! goede ideeën weer!
pi_66004682
krakkemieke, wij sparen ook van alles om mee te knutselen inderdaad. wc-rolletjes e.d. boterkuipjes had ik nog niet aan gedacht, maar hey, die kunnen ook best van pas komen inderdaad!
pi_66010396
Denk deze
  vrijdag 13 februari 2009 @ 09:02:40 #62
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_66010692
Wij bewaren altijd de eierdozen. Je kunt er mee knutselen, maar je kunt ze ook gebruiken als wegwerp-verfbakjes .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_66011477
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:02 schreef MaLo het volgende:
Wij bewaren altijd de eierdozen. Je kunt er mee knutselen, maar je kunt ze ook gebruiken als wegwerp-verfbakjes .
goede tip. dadelijk maar eens doen want de boer wilde de stapel niet terug hebben.
mama van 3 kids!
pi_66012043
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Wij hebben ook Stockmar bijenkneedwas maar daar is geen doorkomen aan. Eerst moet het zacht worden in een bak met heet water en dan pas kleien. Dan is meestal de klei-zin wel weer weg. Nog eens proberen op de verwarming, of het dan beter wil, maar voor 4 jarige knuistjes is bijenwas veel te hard.
Ik weet nog van vroeger dat ik inderdaad heel lang met de was tussen mijn handen zat en dan blazen om het zacht te krijgen. Maar kleine stukjes om op een kaars te plakken moet lukken. Op de verwarming leggen is ook wel een optie ja.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_66022281
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 08:45 schreef amaranta het volgende:
Denk deze
[ afbeelding ]
Wat grappig, die had ik nog nooit eerder gezien.
pi_74482489
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:13 schreef p_iglet het volgende:
Stockmar bijenwaskrijtblokjes!!!!

Verjaardagcadeautje en het zijn inderdaad heel fijne dingen. Ze kleuren fijn en zijn goed vast te houden.

Waterverf is inmiddels helemaal hot. En knippen ook. Met een iets kleiner dan normale peuterschaar (lobbes). Daarmee kan ze zelf knippen. Heel. Veel. Kleine. Snippertjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74484354
De allerbeste kleurpotloden vind ik deze:

kleurpotloden van Lyra Ferby
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_74507100
Hebben jullie behalve fotolijm en behanglijm nog tips voor goede lijm?
pi_74516262
Waar koop je die snoopy? Bij een gewone speelgoedwinkel?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_74516752
Hier vind je ze bij de 'betere' speelgoedzaken die ook vaak houten speelgoed etc. verkopen.

En ze kleuren goddelijk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_74517345
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef snoopy het volgende:
Hier vind je ze bij de 'betere' speelgoedzaken die ook vaak houten speelgoed etc. verkopen.

En ze kleuren goddelijk
Check, ga ik niet bij de bart smit kijken dus.
*OUD heilige*
  zondag 8 november 2009 @ 20:10:28 #72
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_74517723
Niet bij de Kruidvat/Trekpleister badkamer-krijtjes halen hoor, je krijgt die troep amper van je voegen (staat duidelijk op de verpakking, dus we hebben het toen gelijk in personeelstoilet geprobeerd op de tegels, we zeggen het er ook altijd duidelijk bij)
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zondag 8 november 2009 @ 20:17:37 #73
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74518003
quote:
Op zondag 8 november 2009 14:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben jullie behalve fotolijm en behanglijm nog tips voor goede lijm?
technicol , die hadden wij vroger op school altijd en nu ook een flesje gescoord bij kantoorwinkel
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 9 november 2009 @ 05:00:24 #74
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_74531180
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef YPPY het volgende:

[..]

Check, ga ik niet bij de bart smit kijken dus.
Grotere boekhandelgebeuren heeft ze ook vaak.

En lijm...bluh, dat hebben we echt al in 20923239 soorten gehad maar tis altijd wel wat. Laat los of plakt kindervingertjes direct aan elkaar. Droogt uit, gat te groot, leeggelopen in etui. Gaat niet meer van het kwastje af, je ziet het overal doorheen al smeer je dun. Bladieblaaaa.
pi_74531848
Wij hebben sinds kort Stabilo woody 3-in-1 en die vind ik ook wel erg prettig omdat ze lekker diepe, stevige kleuren hebben en wat zachter zijn waardoor Ronja met veel meer kleur en vlakken kan tekenen inplaats van met alleen dunne lijntjes.aar
En je ze met een vochtig doekje zo af wassen.
Oke, niet van een structuurmuur . Maar wel van alle wat gladdere oppervlakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')