Waar je je al niet druk om kan maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:37 schreef catwomen het volgende:
Ik had ff een vraagje: mijn vriend heeft een msn account waarvan ik weet dat hij daar heel veel meiden in heeft staan. Hij heeft toen een nieuwe msn account aan gemaakt omdat hij zijn wachtwoord niet meer wist.
Nu weet ik ook dat als je een bepaalde tijd niet meer op je msn account komt dat deze dan verwijderd wordt.
Hij beweerd dat hij minstens een jaar niet meer op zijn oude msn is geweest, maar zijn account staat nog wel in mijn msn lijst. Het zou dan toch al lang verwijderd moeten zijn? Klopt dit?
Ik denk dus dat hij nog wel nu en dan op zijn oude msn zit.
Volgens mij blijft alles gewoon in jouw lijstje staan, ook als de acconts niet meer bestaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:37 schreef catwomen het volgende:
maar zijn account staat nog wel in mijn msn lijst. Het zou dan toch al lang verwijderd moeten zijn? Klopt dit?
Iemands oude MSN blijft gewoon in je lijst staan.. ook als hij deze inactief is gemaakt door MSN. Om dit persoon uit je lijst te krijgen.. moet je het contactpersoon verwijderen uit je lijst.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:37 schreef catwomen het volgende:
Ik had ff een vraagje: mijn vriend heeft een msn account waarvan ik weet dat hij daar heel veel meiden in heeft staan. Hij heeft toen een nieuwe msn account aan gemaakt omdat hij zijn wachtwoord niet meer wist.
Nu weet ik ook dat als je een bepaalde tijd niet meer op je msn account komt dat deze dan verwijderd wordt.
Hij beweerd dat hij minstens een jaar niet meer op zijn oude msn is geweest, maar zijn account staat nog wel in mijn msn lijst. Het zou dan toch al lang verwijderd moeten zijn? Klopt dit?
Heb jij alle jongens uit jouw MSN Live Messenger account verwijderd?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:37 schreef catwomen het volgende:
DIT DUSquote:Op zondag 8 februari 2009 15:57 schreef Meddo het volgende:
als de account niet meer gebruikt wordt, kun je hem altijd nog opnieuw activeren
en hij zal altijd in je msn lijst blijven staan, daar kun je zelfs niet bestaande e-mailadressen inzetten
^^^^^^^^^quote:Op zondag 8 februari 2009 15:57 schreef Meddo het volgende:
en hij zal altijd in je msn lijst blijven staan, daar kun je zelfs niet bestaande e-mailadressen inzetten
Plus hij rukt zich voor de webcam voor zijn Zweedse internet vriendinquote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef Friek_ het volgende:
Hij gaat trouwens vreemd. Hij neukt andere meisjes. Hij komt klaar over hun gezicht en bevredigd ze veel liefdevoller dan jou. Voor hun koopt hij wel cadeautjes. En ondertussen heeft hij jou als hij niks meer te neuken heeft. Gefeliciteerd met je bestaan.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Plus hij rukt zich voor de webcam voor zijn Zweedse internet vriendin vriendinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |