Heb jij ffe mazzel met je fipoquote:Op zondag 8 februari 2009 00:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Opsomtopic
0
en ook nog fipo, hoppakee!
Is dat kwijt geraaktquote:Op zondag 8 februari 2009 00:26 schreef djayzz het volgende:
3, een op school, een aan me vriendin gegeven, en de laatste weet ik echt niet meer waar die is gebleven...
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:44 schreef Noorseviking het volgende:
1
Mijn stick van defensie die vorig jaar op het nieuws kwam.
heb ik ook eens gehad. Ging ik mn tas stofzuigen, week later realiseerde ik me dat het rammelde geluid in de slang wel mn usb stick moest zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 01:05 schreef Koenholio het volgende:
0
wel eentje opgestofzuigt maar die is weer terug
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:13 schreef Sena het volgende:
0.
[ afbeelding ]
En de rest hangt ook aan een bos.
Niet 1. Hij ligt hier netjes op mijn bureau.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:16 schreef Synthesist het volgende:
Defensie kan er wat van, maar ik blijkbaar ook. Er zijn er al 2 foetsie geraakt.
ff in andermans usbpoort stoppen en dan vergeten, je weet hoe dat gaat he
Er stond niet op de achterkant "if found, please return to Mohamed el Fahrid"?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:17 schreef Pacmaniac het volgende:
Heb er laatst een gevonden op het station hier met allerlei vage (bouw)tekeningen erop. Het is een blauwe met een cijfercode erop. De teksten zijn in het Engels. Staan bouwtekeningen op van olietanks en berekeningen. Geen idee waar het over gaat. Zal wel een bedrijf zijn I think.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:28 schreef Ambrosius het volgende:
Hier 0, ik let gewoon op m'n spullen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat dus.quote:
stonden naaktfoto's van d'r op ?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef Lizan het volgende:
2. Een van mezelf (2 GB) en een van een vriendin (4 GB). Die laatste vind ik nog het ergst.
Jaquote:
duh, die stonden op die usb stick die die kwijtgeraakt isquote:Op zondag 8 februari 2009 16:00 schreef senderrr het volgende:
1, stond niks op, maar ook 1 gevonden dus dat maakt niet uit. Waar blijven die naaktfoto's trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |