abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65903881
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:46 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Je bent de Bart Smidtttdt vergeten vet te drukken
Misschien is het wel een concurrerende speelgoedwinkel?

Ik ken overigens wel iemand die echt Bart Smid heet...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 februari 2009 @ 10:56:36 #182
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_65906504
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Godskolere zeg waarom is dit topic gekaapt door ramdebielen met het IQ van een kwartje.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:23:08 #183
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_65907224
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:46 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Je bent de Bart Smidtttdt vergeten vet te drukken
En "vind ie" tttt!!

Nieuwe:
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:48 schreef makkie88 het volgende:
belmer?
Hij bedoelt de Bijlmer
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:23:00 #184
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_65909016
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:17 schreef DaviniaHR het volgende:
Gister trouwens bij X-factor (briljant programma voor als je wat aangeschoten of anderszins melig bent, trouwens, maar dat terzijde)

"ik heb de geografie ingestudeerd"
...
Jaaaaaa ik vroeg me al af of ik het goed had gehoord .
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_65913140
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:49 schreef superworm het volgende:
Ben benieuwd of de Dow nou nog in elkaar gaat storten of niet - het lijkt er niet op vandaag. Maar vrijdag was ook nog een opzi, he.
pi_65916086
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef Silaz het volgende:
http://www.schlagertvmoetblijven.nl/

Opteren met die schlager muziek
Aparte context.
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 17:53:54 #187
42184 crew  DaMart
pi_65920578
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:47 schreef toma het volgende:
Ben inmiddels weer thuis.
M'n computer hielt er ineens mee op
[ afbeelding ]
Harde schijf gecrasht. Hij is zo zwaar beschadigd dat ik m niet eens meer kon formatteren
Is zijn computer nu van nieuwe hielen voorzien?
pi_65921231
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef marco-ouwe het volgende:
wie weet een aantal mooie gebouwe waar paranormale gebreurtenisse plaats vinden?

het mar ook in belgie en duitsland zijn!

zelf ben ik geintresseert in het waardenburg castle!
Tja...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:56:00 #189
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_65929405
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef omg-rmc het volgende:
Gewoon jezelf verkleden als magere henk, aankloppen en de reactie zien!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_65937311
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 @ 20:59 schreef draregnoel het volgende:
..en als het niet lukt, wordt hij simpelweg vermoord à la Pim Fortuin! Hij zegt wat wij denken, en wij praten zoals Geerd!
Dit vind ik nou een mooie! En hij was zo goed bezig met de d'tjes en de t'jes.
pi_65937330
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:02 schreef sigme het volgende:

Oh HetNet. Die had ik. En toen zei ik op.
Bijna. BIJNA had ik Sigme op een fout betrapt! Maar na uitgebreide bestudering en een telefoonronde langs diverse letterenfaculteiten en taalinstituten blijkt "zei ik op" gewoon te mogen.

Ofschoon het natuurlijk een walgelijk staaltje querulante taalsnoeverij is, want Sigme weet heel goed dat "zegde ik op" veel gebruikelijker is, en fraaier, en intuïtiever. Dus ik vermoed opzet. Ze heeft opzettelijk voor deze variant gekozen, omdat er dan vast wel een gek zal zijn die zeker denkt te weten dat die variant fout is, en die dat dan helemaal gaat uitpluizen om zich vervolgens voor het hoofd te slaan omdat het tóch, hoe krom en lelijk ook, goed is. En dat Sigme dus wel érg sterk is in taal. En daar ligt ze nu stiekem in haar bedje om te gniffelen, wetend dat ze een taalbom heeft achtergelaten en dat er hier de volgende ochtend een beteuterd berichtje zal staan van iemand in wiens gezicht die bom ontploft is.
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:01:28 #192
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_65938732
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 03:29 schreef dvr het volgende:

[..]

Bijna. BIJNA had ik Sigme op een fout betrapt! Maar na uitgebreide bestudering en een telefoonronde langs diverse letterenfaculteiten en taalinstituten blijkt "zei ik op" gewoon te mogen.

Ofschoon het natuurlijk een walgelijk staaltje querulante taalsnoeverij is, want Sigme weet heel goed dat "zegde ik op" veel gebruikelijker is, en fraaier, en intuïtiever. Dus ik vermoed opzet. Ze heeft opzettelijk voor deze variant gekozen, omdat er dan vast wel een gek zal zijn die zeker denkt te weten dat die variant fout is, en die dat dan helemaal gaat uitpluizen om zich vervolgens voor het hoofd te slaan omdat het tóch, hoe krom en lelijk ook, goed is. En dat Sigme dus wel érg sterk is in taal. En daar ligt ze nu stiekem in haar bedje om te gniffelen, wetend dat ze een taalbom heeft achtergelaten en dat er hier de volgende ochtend een beteuterd berichtje zal staan van iemand in wiens gezicht die bom ontploft is.

Wow.
*Think outside the box*
pi_65945782
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:50 schreef raptorix het volgende:
Goh je zal maar een rankeneuze ex hebben die je op zo een site zet.
Dan heeft ze in elk geval geen dopneus
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 februari 2009 @ 15:07:02 #194
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65950280
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 08:41 schreef marco-ouwe het volgende:
Dat wil ik dus ook met paar maatjes van school, alleen wsl zonder het bier

Omdat het toch risico vol kan zijn.

Maar als het publiekelijk openbaar is, vind ik het moet bier prima!
Dat je erin mag dus, zal ik maar zeggen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65964698
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 03:29 schreef dvr het volgende:

[..]

Fraaier en intuïtiever is een kwestie van smaak. En het verzwakken van sterke werkwoorden is niet fraai, in mijn ogen, meer een teken van angst en onzekerheid van de spreker.
Dus elk verzet tegen deze verzwakking vind ik aan te raden. Dorst i.p.v. durfde, woei i.p.v. waaide, joeg i.p.v. jaagde.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:46:34 #196
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_65965160
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Fraaier en intuïtiever is een kwestie van smaak. En het verzwakken van sterke werkwoorden is niet fraai, in mijn ogen, meer een teken van angst en onzekerheid van de spreker.
Dus elk verzet tegen deze verzwakking vind ik aan te raden. Dorst i.p.v. durfde, woei i.p.v. waaide, joeg i.p.v. jaagde.

Het gaat over twee verschillende dingen: niet om de vervoeging van (op)zeggen als een sterk danwel zwak werkwoord, maar om het feit dat 'opzeggen' van oorsprong een ander werkwoord met een andere vervoeging heeft dan 'zeggen'. Zelfs als je het op die manier die jij omschrijft zou willen benaderen zou het ineens andersom zijn: de 'nieuwe' variant is nl. nu ineens sterk, terwikl bij al die andere voorbeelden die jij noemt het verschijnsel is dat de sterke juist door een zwakke (makkelijkere, door kinderen vaker gebruikte en daardoor over de tijd er in geslopen) variant vervangen wordt.
*Think outside the box*
pi_65973504
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:59 schreef thloreg het volgende:

Daarnaast kun je zeggen wat je wilt maar moslims zijn meestal geneigd meer durf te hebben als het gaat om het verdedigen van hun geloofsovertuiging en standpunt,iets wat Nederlanders in de jaren 70 ook hadden maar inmiddels tot een vrij 'laf' volk is geworden die wel graga klaagt ej blaat maar zelden nog woord bij de daad voegt zoals vroeger.

De meesten roepen toch: "Ja, ja, jaaaaaaaaaa, ik kom."
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_65973887
Niet origineel meer, maar ik kan het niet laten zo leuk vind ik het.
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:44 schreef RoBro het volgende:
Wat een faler dat je journalist wilt worden met een nog slechtere interpunctie en woordkennis dan ik.
quote:
JobJobV - woensdag 11 februari 2009 @ 21:49
Ha-ha, dat moet als ik zijn
pi_65978081
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zelf gekozen voor rouwfasebehang toen ik in mijn huidige woning kwam wonen. Heeft een klein structuurtje, dus oneffenheden zie je niet en het is zeer goed betaalbaar Dit behang kun je goed overschilderen en is bij (bijna) iedere bouwmarkt te krijgen.
Ik wacht wel even met behangen tot de zwarte kleren weer uit mogen.
pi_65978303
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:47 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik wacht wel even met behangen tot de zwarte kleren weer uit mogen.
Die benaming is blijkbaar normaal, maar het klinkt wel erg grappig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')